Gå til innhold

November: Noen som har født på Ahus?


Murmela

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere som har erfaring eller hørt noe om fødeklinikken på Ahus?

 

Hvordan ble dere tatt imot, og fulgt opp? Er det noe spesielt ved denne avdelingen, fremfor andre? Hvordan blir far tatt imot? Er det mulig å være der mer enn de tre gjennpmsnitts-liggedøgnene, hvis en føler behov for det? Mtp. f.eks. ammeproblemer eller annen utrygghet?

 

Vil dere anbefale Ahus?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg fødte på AHUS 8 februar 2005. Jeg er veldig fornøyd med mottakelsen og oppfølgingen. Vi var med på tre vaktskift og alle jordmødrene var kjempe blide og flinke. Far ble veldig godt tatt hand om. Han fikk støtte og hjelp til alt det måtte være. Har ingenting å klage på når det gjelder føden på AHUS. Jeg lå 22 timer og 12 timer av de var med pressrier, og jeg er fortsatt fornøyd med hjelpen og støtten.

 

Barsel avdelingen i 12 etg. var også bra bortsett fra den ene nattevakten, hun var kjempe sur og det virket som om hun ikke likte barn, men det var bare ei. Ellers veldig fornøyd der også. Jeg mistet 1,5 liter blod under fødselen og fikk blodoverføring, så jeg lå på sykhuset i 5 dager. Det er veldig godt å komme hjem. Fikk god hjelp til amming der, men ammingen gikk MYE bedre da vi kom hjem til ro og fred.

 

Når har du termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for informasjonen! Har ikke søkt om plass enda, men det blir nok der vi kommer til å søke.

 

Jeg har foreløpig termin den 1. november, tror det blir omtrent der. Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:)

 

Så på et annet innlegg at du har termin den 13. Skal du føde på Ahus denne gangen også? Hvor bor du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg fødte på ahus......6 år siden faktisk,men jeg var utrolig fornøyd......2. mann fikk jeg på Fredrikstad og jeg må si jeg likte ahus bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg har født to ganger på a-hus og er fornøyd med alt som skjedde der..

De er flinke der..Vil Anbefale det...

Ble tatt imot på en bra måte...og har det vært noe har de vært veldig behjelpelige med å finne ut av til og rette opp ting som ikke har vært som de skal...

 

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...