Gå til innhold

når barna deres har hatt diare...

Anbefalte innlegg

hvor lenge har det vart? her har det gått fem dager. avføring er noe fastere i form, men kommer så mye at det renner igjennom bleier, klær og alt. alle bodyer og strømpebukser er ødelagt:( og hu kaster opp alt annet enn mme, så selvom jeg ikke skulle gi hu det så må jeg. ellers får hu ikke i seg noe. men den diaren begynner jeg å bli temmelig lei:(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4651799-n%C3%A5r-barna-deres-har-hatt-diare/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hu er 8 mnd. hu drikker ikke mye, men får jo i seg ved mme. var hos legen på fredag og hu er ikke uttørket. mme gjorde visst diare verre, men hvis det er eneste mat hu får i seg så nekter ikke jeg henne det.

Jeg var inne på lommelegen og der står det om diare og spedbarn. De kan få mme, står ikke at det vil gjøre diareen verre.Noen leger sier at brystbarn aldri får forstoppelse, vel det er bare når de fullammes.Så jeg ville gitt henne mme og kokt vann. Lite og ofte, gjerne fra en liten sprøyte eller t skje.

Har også en på 8mnd og vi hadde diare i 11 dager her for en ukes tid siden - veldig slitsomt.

Hun spiste nesten ingenting, men drakk godt med eplejuice (blandet med vann) og MME. Jeg gav henne flytende kull mot slutten og det ser ut til at det hjalp litt.

Prøvde så smått med hvetegrøt og banan (banan skal binde magen) og det gikk ned etter hvert. Og så plutselig en dag var hun helt frisk og matlysten var på topp igjen.....så det går over, men det er utrolig slitsomt mens det holder på.

Lykke til:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...