Gå til innhold

Var det fordi han ikke hadde sett meg på nesten ett døgn?

Anbefalte innlegg

Lillegutt sov borte for første gang for et par dager siden. Han er 5,5 mnd og en blid og glad gutt som lenge har sovet uavbrutt natten gjennom. Han kjenner godt de han sov hos og han var blid og fornøyd hele tiden mens han var der. Han dro fra oss tre timer før leggetid og vi fikk han tilbake kl 1300 dagen etter. Han virket fremdeles tilfreds og fornøyd, men så skjedde det noe rart.......han nektet/fikk ikke til å sove resten av dagen (før kvelden kom) og dagen etter var dubbene veldig korte. Kan det være fordi han var borte fra oss? Jeg syns det er så ekkelt å tenke på :( Samvittigheten gnager........ Om 2 mnd skal vi i bryllup og han skal være hos besteforeldrene hele helgen. Da er han 7 mnd og det er jo etter det jeg hører midt i separasjons angst tiden. Hva skal jeg gjøre da...........? Uff, ikke lett.

Fortsetter under...

Det kan jo selvfølgelig ha noe med det å gjøre, men det kan jo tross alt være tilfeldig også.. Tror faktisk de har godt av å komme seg litt bort også jeg da. Synes dere skal kose der i bryllup og prøve å ikke tenke altfor mye på dette. Han trives jo tydeligvis der han har vært og skal være, så han har det jo bra uansett. det er nå det viktigste mener jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...