Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gutten min på 7 mnd har fått grøt siden han var 6 mnd. Vi begynte med mais, men det synes han ikke var godt. Så prøvde vi ris, og det gikk ned på høykant. Men plutselig i forrige uke, nektet han å spise den grøten, bare brakk seg. Tenkte kanskje det var på tide med 6 mnd grøt, så kjøpte inn Hvetegrøt med banan og aprikos. Men brekker seg bare han ser skålen. Han prøvd med litt fruktpure både i og etter, men brekker seg av det og.. Hva gjør jeg nå? Ammer han enda, skal jeg ta en pause med grøtspising og bare amme? Hadde litt lyst til å få igang grøtmåltidene før jeg introduserte middag.

Har dere noen tips til meg?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4651228-7-mnd-og-gr%C3%B8t/
Del på andre sider

Fortsetter under...

du finner forskjellige middagsglass ved babyavdelinga i butikken. der står det med forskjellige fargekoder f.eks. 4 mnd 6 mnd.. jentungen min vil spise grøt men hun blir fryktelig dårlig av det. (våkner nesten hver time hele kvelden og natta). finnes grønnsakspurè til unger på 4 mnd, begynn med den først? det er bare for smakens skyld. legg 2-3 skjeer på en tallerken og se om det går ned. Går det bra så kan du trappe opp:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...