Anonym bruker Skrevet 2. april 2006 #1 Del Skrevet 2. april 2006 Gutten min på 7 mnd har fått grøt siden han var 6 mnd. Vi begynte med mais, men det synes han ikke var godt. Så prøvde vi ris, og det gikk ned på høykant. Men plutselig i forrige uke, nektet han å spise den grøten, bare brakk seg. Tenkte kanskje det var på tide med 6 mnd grøt, så kjøpte inn Hvetegrøt med banan og aprikos. Men brekker seg bare han ser skålen. Han prøvd med litt fruktpure både i og etter, men brekker seg av det og.. Hva gjør jeg nå? Ammer han enda, skal jeg ta en pause med grøtspising og bare amme? Hadde litt lyst til å få igang grøtmåltidene før jeg introduserte middag. Har dere noen tips til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
june05 Skrevet 2. april 2006 #2 Del Skrevet 2. april 2006 Det er ikke noen grunn til å vente med middag. Vi begynte med middag med nr to og det var ikke noe problem å introdusere grøt etter på. Er litt mer smak på middagen, og annen konsistens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. april 2006 #3 Del Skrevet 2. april 2006 Kanskje jeg skulle prøvd og se. Har du noen forslag på hvilken type middag jeg bør prøve først? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. april 2006 #4 Del Skrevet 2. april 2006 du finner forskjellige middagsglass ved babyavdelinga i butikken. der står det med forskjellige fargekoder f.eks. 4 mnd 6 mnd.. jentungen min vil spise grøt men hun blir fryktelig dårlig av det. (våkner nesten hver time hele kvelden og natta). finnes grønnsakspurè til unger på 4 mnd, begynn med den først? det er bare for smakens skyld. legg 2-3 skjeer på en tallerken og se om det går ned. Går det bra så kan du trappe opp:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå