Gå til innhold

Februar: Wild Cherry, hvor er du????

Anbefalte innlegg

Holder du til her ennå? Lenge siden sist! Skal ikke skryte på meg at jeg er her særlig ofte jeg da, det går i 900 hele tiden...

Hvordan står det til med deg og gutta da? Vi har det fint, men merker Natalie begynner å kjede seg veldig på dagene. Har prøvd å være litt i åpen barnehage, men det er ingen der på hennes alder og det er jo litt kjedelig da.

Hørte Adrian skal bli storebror også. Han er ikke den eneste for det spirer og gror for gamle bim`ere. Blir nesten litt misunnelig jeg, he he. Nei, huff. Har nok jeg.

Natalie hadde gått ned fra 11 til 12 mnd hun! Begynte med fløte i maten jeg. Var bare 7,2 kg på 1-årskontrollen. Ikke hadde hun vært syk heller.

Snakkes???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4650887-februar-wild-cherry-hvor-er-du/
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

hei å hå!!

her er jeg vettu!!

vært datalaus ei stund her...gamle møkka krasja,for å si det mildt!men nå er jeg tilbake med ny data;-)

har vel ikke vært den mest aktive brukeren her inne jeg heller i det siste..går ganske i eininga her og til tider,men så sover han fortsatt en del på dagene,så hender det blir tid da..joda,adrian skal bli storebror vettu..er vel i slutten av august eller noe,så enda ei god stund til.

oioioi....7.2 kg var ikke veldig mye nei...samme kan ikke sies om min plugg nei!han var godt over 11 på ettårsen han, og regner med han har nådd 12 nå,da det er en stund siden jeg veide han sist...han eter og eter og eter...finns ikke bunn i den ungen der! som jeg skulle ønske at storebror haddde bare LITT av den oksehungeren der..de veier jo snart det samme,og han største er 4 i august!

gåt nathalie enda? lucas er treg han...slipper seg og går tre skritt,så finner han ut at han faktisk står helt alene,og da setter han seg forsiktig ned...hihi..

faktisk ikke kommet oss på åpen barnehage enda vi,til tross for at det er jo i "hvithuset" mellom blokkene her det foregår...men visstnok ganske så mang epå hans alder,så må vel se å komme oss avgårde nå etter påske..dere kan jo slenge dere med om dere vil?eller vi hadde kunnet treftes på lekeland på solsiden en dag?

er n¨å fortsatt hovedsaklig hjemme jeg..du og?

Heia!!!

Godt at de søte små sover litt på dagen ja. Natale ble 11 1/2 mnd før hun sov på natta og. Var helt håpløs, men fikk hjelp av noen til å snu henne og etter det hat hun begynt å sove 1-2 timer på dagen også! Hærlig!!!!

Ungene skal da være forskjellige de, heldigvis.Tror hun har vokst litt mer nå, krysser fingrene når vi skal på kontroll 2. mai.

At hun går ja, eller kanskje si løper! Gikk da hun var 1 år og 2 uker, faktisk en mnd senere enn storesøsknene, men pytt. Hørte onkelen min var så tykk at han gikk først da han var tre år, men det må være en overdrivelse????? Natalie har det travelt hun ja. Løp seg på en spiker av alle ting i går og rispet seg på kinnet. ringte legevakta for jeg ble litt hysterisk da, men hun har jo fått stivkrampesprøyta, husket ikke det jeg oppi alt...

Når er det åpen barnehage hos dere da? Bare en gang i uka her og stengt denne uka. Natalie setter stor pris på å treffe andre unger ihvertfall for vi er bare hjemme vi og, og her er det ikke mange å leke med desverre.

Skjønner ikke helt hva slags lekeland du mener? Der det er barnepass? Da vi bodde på Byåsen pleide vi å dra til Haukvannet og trille tur for der er det så greit med vogn. Lyst til det en dag? Kan jo sende en SMS evt...?

Nei, nå er jeg trøtt. Har hatt en helt ekstrem arbeidspåske med oppussing osv. Og i morgen er det på`n igjen med vekkerklokke, uff. Skulle gjerne hatt en uke til.

Snakkes!

hihi,gikkhan ikke før han var tre år??går d an? hehhe,bare syns jeg ser det;-)

her er det hvertfall åpen barnehage på onsdager fra 10-13, og så lurer jeg på om det ikke er mandagene og på samme tidspunkt,men det går an å finne ut da:-)

Lekeland er og en plass vi har vært en del på ja,det på solsiden..og ja,de har vel barnepass der og ja,men tror ikke det er noe jeg ville satsa så hardt på..er bare en voksen der som bestyrer liksom...utrolig fin plass for ungene da! pleier dra i snitt en gang i 14dagan vi..da tar vi med oss mat og drikke,samt dagens aviser og koser oss:-)

er gjerne med på en tur og vi:-) har pleid å gå rundt kyvannet vi da,men der er det nok endel snø enda,så haukvannet høres okei ut det;-)litt usikker på hvor det blir da men..

men da skal vi lage bakt laks til lørdagskos her vi,så får du ha ei trivelig helg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...