Gå til innhold

morsmelk som smertestillende????

Anbefalte innlegg

har ei tulle på 5mnd som klør og klager fælt over munnen. Verken ser eller kjenner noen tenner. Om natten kan hun våkne flere ganger med hånda i munnen og klager. Jeg prøver først å trøste henne noen ganger før jeg evt tilbyr puppen. Hvis hun får puppen så sovner hun med en gang igjen. Virker morsmelken som smertestillende på en måte eller blir hun så trøtt at hun sovner med smerter ???Hvis hun skal ha pupp hver gang hun klager over munnenkan hun bli hengende i den hele natta til tider. Noen med samme erfaring???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4650746-morsmelk-som-smertestillende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en gutt som hadde kolikk til han var 5, 5 mnd. Han ville alltid ha morsmelk da han hadde magesmerter. Det hjelpte av og til. Nå er han over 9 mnd og hvis han han vondt i tennene eller har falt og slått seg vil han alltid ha mormelk og roer seg kjapt da han får det. Det fungerer jo på en måte som smertestillende pga de roer seg og blir trette.

Jeg gir han pupp hvis jeg ikke klarer å roe ham men det er jo viktig at han lærer å roe seg selv uten pupp. På natten prøver jeg og ikke tilby pupp men det er etter han blev 7 mnd..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...