Gå til innhold

Jobber med topp 3 liste (jente), og skulle så gjerne hatt litt hjelp....

Anbefalte innlegg

Venter jente om to måneder og synes det er innmari vanskelig å finne navn. Vi liker best enkle pene navn som f.eks. Mari, men mannen vil ikke ha M navn, samt vi kjenner for mange Mari. Vi har bestemt vi skal ha tre alternativer for så å se hva som passer best når vi ser henne.

Foreløpig tygger vi litt på disse, så gjerne ranger eller kom med andre forslag.

Amalie

Helena

Kine

Alida

Eline

Christine

Fortsetter under...

Jeg ville rangert dem slik:

1 Amalie- nydelig navn!

2 Helena- vakkert!

3 Eline- pent!

4 Alida- litt søtt kanskje. Men ikke min favoritt!

5 Christine- kjedelig

6 Kine- liker det ikke!

Liker Amalie og Helena utrolig godt! ville tatt Amalie:)

Rangerer og kommenterer jeg:)

1.Alida- Er et pent og litt særegent navn:)

2.Eline- Liker klangen i navnet, synes også det er femint og søtt.

3.Christine- Er et pent, enkelt navn. Som jeg synes er finest som Kristine. Kanskje litt mange som heter det, men liker det fordet.

4. Amalie- Er jeg litt lei av, men er et greit navn:)

5.Helena- Er ganske fint, men minner meg så mye om datteren til han i Kurt bøkene (grusomme kurt etc.) Vet bare om en som heter det, og aldri helt klart å venne meg til det, selv om det ikke er så uvanlig. Er helt greit.. Det og Amalie deler lik plass.

6.Kine- Veldig gode assosiasjoner til navnet, men synes allikevel ikke at det er noe særlig pent navn. Litt harry.

Annonse

Liker Helena best av forslagene dine. Amalie er også fint, men veldig mye brukt. Christine er jeg litt lei, studerer med tilsammen 8 stykker som heter det, pluss en god del med andre varianter av navnet. Eline er ok, Alida litt rart og Kine liker jeg ikke.

Ville beholdt Helena, Amalie og Eline.

Annonse

• 8 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...