Gå til innhold

Samboern vil ikke..........

*Bolle-i-ovnen*<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om dere begge vil ha barn og du på en måte har gjort det du kan med å ta el tester og slikt, da er vell det minst han kan gjøre og ta en sædtest..

Men kan jo være han ikke vil fordi han er redd for hva resultatet vil vise..

Spør han om hvorfor han ikke vil, si du krever et ordentlig svar ikke bare: jeg vil ikke, nei det er bare dumt osv..

Iogmed at dere er prøvere så antar jeg jo at dere begge har like mye lyst på barn, så da burde jo han få sjekka seg han også, han kunne i det minste ha tatt en hjemmetest da..

Tror du rett og slett må sette deg ned sammen med han og fortelle han hva du synes om at han oppfører seg slik og du vil gjerne vite grunnen til det..

Men kansje han er redd for at sæden hans ikke "virker" helt, og det kan ikke være noe godt for han og måtte tenke på det (om dette er grunnen da) men det er jo noe dere to som et par må finne ut av og snakke om sammen...

Håper det ordner seg og at dere snart er gravide...

• 3 uker senere...

Altså, 7 pp er ikke mye!! Ingen grunn til å stresse før det har gått minst ett år!Noen leger mener at unge par kan fint vente i 2 år, før de søker hjelp!

Ikke press samboeren din til noe han ikke vil, husk at han skal ta like stor del i dette som du skal, og han bestemmer selv over sin egen kropp.

hei! Jeg er 22 år og har prøvd og blitt gravid i ca 2 1/2 år. Jeg ville at sambo skulle ta sædtest etter ca 1 år men det ville han ikke, han ville ikke høre snakk om det og så pluselig en dag så kom han selv og sa at vi skulle bestille time. Han har desverre lavt sædtall opp mot ingenting, så vi venter på at han skal ta ny test. Vi har også sendt brev til haukeland sykehus for og komme til samtale om prøverør brevet ble sendt i november har enda ikke hørt noe fra de. Men nå er vi flyttet til Danmark så her er det nesten ikke noe vente tid, så vi får krysse fingrene.

La han selv bestemme når han skal teste, du kan få han til og spise sink tabletter det skal hjelpe for sæd tallet. Lykke til!

det gikk 10mnd før jeg ble gravid,slutta på p-pillen i april i fjor.Spurte legen om jeg kansje kunne være steril eller noe sånt siden det tok så lang tid og hun sa at det kunne gå opp til et år før det skjedde noe,så det var ikke noe å bekymre seg for frem til da:-) så lykke til,håper det ordner seg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...