Gå til innhold

Oktober: 1 oktober baby


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg har det og jeg er ny på listen. Sniker meg inn litt sidelengs her ;-)

Blir snart 36, bor i Oslo og har 2 gutter på 5 og snart 3 år, og har prøvd siden for 1 år siden å lage nr 3. Når jeg endelig klarte å bli gravid så har jeg ikke tenkt så veldig mye mer på det foreløpig. Det er virkelig ikke like spennende gang nr 3 som første og andre.

Jeg synes det er kjempekoselig å ha barn, men ikke så overveldende artig hverken å være gravid eller å føde.

I dag gikk jeg inn på BiM fordi jeg hadde glemt hvilke uke jeg var i nå, ojsann.

Jeg kjenner ikke noe særlig til graviditeten, har heldigvis ikke hatt noen plager bortsett fra litt trøtthet (men som småbarnsmor var jeg det også før jeg ble gravid) og litt stramme muskler i høyre iliosacralledd (dvs. lett bekkenløsning). Tøyer hver gang jeg kjenner det, og det hjelper.

Orker ikke å fortelle det til noen i familie og omgangskrets (m/få unntak) før jeg begynner å få tydelig mage, fordi jeg blir så lei av at alle maser med "hvordan går det". Pluss at det blir litt gøy å se hvor lenge jeg klarer å holde "pokerfjes". Hehe. Dessuten har søsteren min nettopp fått sin første, så jeg tenker det er like greit at hun får maks oppmerksomhet en stund før jeg slipper bomben at det blir et barnebarn til på samme året. Men hun er selvfølgelig utålmodig etter at jeg skal si det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har som deg fått tildelt termin 1 Oktober.

Er 29 år. kommer fra Hamar og er mamma til ei lita jente på to år.Hun er også Oktober barn da!:)

Har vært på en UL.privat og fikk da vite at det mest sannsynlig blir enda en liten frøken. Ordinær UL har jeg fått den 4 mai.! Gleder meg masse til det! Dere to da? Når har dere fått UL. time?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Skal på UL 24/4. Fikk egentlig time 4/5, men da er mannen min bortreist og jeg synes det ville være hyggelig for han å være med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...