Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes det var et merkelig navn. Det passer også dårlig sammen siden siste og første bokstav er samme midt i navnet. Det blir enten Nem Isabella eller Nemi Sabella eller en stooor pause midt i navnet for å ta sats om du skjønner hva jeg mener.

Nemi forbinder jeg bare med en tegneserie, og det er kanskje ikke så stas å være oppkalt etter?

Annonse

Nemi Isabella syns jeg egentlig passa sammen sånn når du sier det. Men for meg er det to helt forskjellige navn! Isabella er søtt, mykt og veldig vakkert. Minner meg om sommer og sol:) mens Nemi er hardt og kaldt syns jeg..Minner meg om noe svart. Og så tenker jeg i tillegg på tegneseriefiguren Nemi.. Men Isabella er jo et herlig navn da! Men Nemi liker jeg ikke...

• 1 år senere...

Etter min smak er det et svært lite pent navn.

Synes ikke de to navnene passer sammen. Nemi er en tøff tegneseriejente og Isabella er super sukkersøtt. Så det blir krasj i type navn og i tillegg er det svært uheldig med at første navn slutter på samme bokstav som andre navn begynner på. Tipper på du er en ung mor!! Som flere sier, du spurte:) Så da tåler du nok kritikk også:)

Synes ikke det gjør noe i det hele tatt at det er to i-er etterhverandre. Fint med dobbeltnavn synes jeg. Synes navnet var litt fint.

Bruker du begge navn til daglig?

Hvorfor lurer du på hva andre her synes? Angrer du på navnevalget? Eller er det en annen grunn til at du spør?

Annonse

Nemi er egentlig et pent navn, men vanskelig å ikke se for seg tegneserie Nemi. Litt som å kalle datteren Dolly synes jeg... Isabella er også pent, men tenker på isen Isabella. Nemi Isabella er i seg selv et pent navn altså, men det gir alt for mange asosiasjoner for min del til at jeg kunne valgt det selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...