Gå til innhold

Anbefalte innlegg

utflod! De siste par-tre ukene har utfloden vært meget lysegul. Bruker truseinnlegg hver dag og det er alltid en stor stripe lysegul utflod som er ganske tykk (uææææ, for noen detaljer). Urinen er også veldig gul, nærmest shokk-gul. Har ikke soppinnfeksjon og prøvene jeg leverer til jordmor er fine.

Flere som er slik? Hva kan det komme av? Ps: har god personlig hygiene;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4648331-intimt-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-om/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 6 år senere...

konsentert urin er tegn på dehydrering ja. Så du må drikke mere vann så ser du att det bedrer seg, urin skal jo være nesten blankt:)

utfloden endrer seg hele tiden i sv.skap ikke så mye å gjøre med det, men varier litt på div truse innlegg og som puster så er det litt hjelp iallefall :)

Annonse

tror begge (så klart :P ) har med svangerskap å gjøre. Du skal jo drikke masse væske uansett men ikke alltid det gjør at fargen endrer seg. Kroppen er jo på sitt beste nå med å kvitte seg med avfallsstoffer så ikke babisen for det. føler det slikt ihvertfall.

og utfloden... så har jeg det samme. lukter også veldig søtt av musa og utfloden. jeg lukter selv at jeg er gravid for å si det sånn. har kjøpt asan vaske servietter som jeg ruker hver kveld. orker ikke dusje hver dag og bruker truseinnlegg og bytter ca 3 ganger om dagen. herregud :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...