Anonym bruker Skrevet 1. april 2006 #1 Skrevet 1. april 2006 hvordan er grav. symptomene ved 2.gangs graviditet?
Anonym bruker Skrevet 1. april 2006 #2 Skrevet 1. april 2006 Det varierer jo fra person til persjon. 1 gang hadde jeg ikke noe symptomer enn uteblitt mens. 2 gang har jeg bare kvalme og trøtther. Men har hørt mange har ømme bryster osv.... Det varierer det
Anonym bruker Skrevet 1. april 2006 #3 Skrevet 1. april 2006 takk for svar! første gang var jeg veldig kvalm og svimmel. nå er jeg trøtt, svimmel, oppblåst. Men vet ikke om det er tegn på ny grav.? hvor tidlig vil evt. test bli positiv? og kommer symptomene tidligere 2. gang?
Gjest Skrevet 1. april 2006 #5 Skrevet 1. april 2006 sist hadde jeg nesten ingen symptomer. Denne gangen ble jeg kvalm, kjempesvimmel, ekstremt trøtt rett etter befruktning og til nå. Og magen har allerede begynt å vise, jeg er bare 6+0.
#aaaa# Skrevet 31. januar 2012 #7 Skrevet 31. januar 2012 Sitter akkurat å lurer på det samme,testen er nagativ,men forrige gang testet jeg ikke positiv før uke 4,men har jo ikke fått tilbake mensen så får vel bare vente å se..... Forrige gang hadde jeg så å si ingen symptomer!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå