Gå til innhold

Hei alle håpefulle

Anbefalte innlegg

Jeg vil bare si hei jeg. :) Er ny her, i dag, Sluttet på pillen forrige måned, og tror jeg har el nå. Har ikke tatt noen test for hadde bestemt meg for ikke å stresse med dette, men merker jeg bare tenker mer og mer på det. Hadde veldige stikkinger i magen i sta, så kanskje det var det...? Så da er det vel bare å stå på nå. ;) Jeg kommer nok til å komme med en del dumme spørsmål fremover, men jeg har ikke så veldig peiling på dette. Har funnet listen med forkortelser dere bruker da, så jeg skal prøve å henge med. :)

Ønsker dere alle en fortsatt fin helg!

Hilsen håpefull :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4647679-hei-alle-h%C3%A5pefulle/
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann:) og velkommen hit:) koselig med nye prøvere....:)

jeg har ikke vært her så lenge selv, men har lest mye her inne før jeg meldte meg inn.. vi har prøvd i snart 9 måneder og håper denne måneden er bankers.. hehe:) jeg har også el nå tror jeg... kanskje vi kan gå sammen over på 1.tri om to uker:) det hadde vært moro:)

klem

Hei spent jente 25

Jeg har akkurat sluttet på pillen nå, så vi er nesten i samme båt. Hvor lang tid tok det fra du sluttet på pillen til du fikk EL (hvis det er det du har nå da). Jeg sluttet på pillen for en uke siden og er veldig spent på når første EL kommer. Vet at dette er veldig individuelt, men det er jo moro å høre andres erfaringer.

Uansett: lykke til:)

Annonse

Hei Thyr. :)

så hyggelig å komme på pc´n igjen og se så mange svar. :) Jeg sluttet på pillen 15 mars, så bare litt over 2 uker siden nå. Blir spennende hva som skjer videre fremover. Lykke til til deg også!

Hei alle!

Takk for masse hyggelige svar. Tror jeg har blitt hektet allerede jeg! ;) Sambo lurer fælt på hva som er så spennende at jeg må på pc´n så sent. Ikke så lett å forklare heller. :)

Ønsker alle lykke til med prøvingen, og en fortsatt strålende helg!

Hei og velkommen hitt!:)

Har selv ikke hvert her mere enn ett par dager,og er allerede hektet!hehe og du er ikke alene om å spørre dumme spørsmål...har stilt noen dumme spørsmål jeg også,da jeg ikke har peiling på alt dette!:)

Vi skal og prøve denne mnd,har el mellom 6-7 april...så ett par dager til!;)

klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...