Gå til innhold

bæresjal/slynge...?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har slynge sjal og MT elsker alt, men slynge er nok å foretrekke til små babyer-.- elsker sjalet mere, men det er kanskje ikke tiden for å lære seg det når man har kolikkunger... jeg brukte slynge når min hadde kolikk og det avlastet mye, + at jeg kunne ta det av om hun sovnet i den og bare legge henne i krybba med slynga som teppe....

kjøp en sånn du... har ikke angra!!

Annonse

• 2 uker senere...

har mayawrap ringslynge, jenta elsker den.. hun er 5 uker gammel.. hun har kolikk tendenser.. å eneste som roer henne er at jeg legger henne i slynga å går rundt i huset.. rydder og støvsuger mens hun ligger i den.. å så sovner hun der... av og til så får jeg hekta ho av å hun sover videre i senga, men enkelte ganger våkner hun.. men jeg er svært glad jeg kjøpte den! virker veldig effektiv når hun gråter iallefall!

Hei:)

Jeg og driver også å vurderer et innkjøp av en eller annen form for bæremekanisme...tungt å gå å bære på Ella når hun er blitt så tung. Har babybjørn, men hun liker ikke å ligge med hodet inn mot brystet mitt lenger..hun vil se seg om i verden.

Tror jeg har landa på en sånn ringslynge...så slipper jeg å knyte så mye. Hadde jo vært greit å klare å få henne oppi uten hjelp, da jeg er mye alene hjemme om dagene.

Hei.

Jeg ble også lei all bæringa og kjøpte bæresjal når knøttet var ca 6 uker. Fungerte fantastisk. Hun sovnet i sjalet uten problemer. Nå når hun har blitt større liker hun å sitte i sjalet og se ut når jeg jobber.

Jeg foretrekker sjalet fremfor feks babybjørn fordi jeg føler jeg kan stille inn sjalet eksakt til kroppen min, og fordele tyngden slik at det blir minst mulig tungt for meg !!

Sjekk tettinntil.com . Der fant jeg nettbutikken som solgte sjalet, kom i posten i løpet av 3 dager.

Jeg har også babybjørn, men har ikke brukt den særlig, da Isack ikke er så veldig glad i den. Han å liker å se seg rundt. Særlig når vi er på butikken, og det er da jeg trenger den mest. Men han er jo for liten til å ha den andre veien enda..

Annonse

Har prøvd den andre veien med ella, men hun må sprike sånn med bena da...ser ikke godt ut. Og ikke får hun noe god støtte til ryggen sin heller. Derfor vil jeg gjerne prøve ei slynge:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...