tromsøjenta Skrevet 1. april 2006 #1 Skrevet 1. april 2006 Heia alle! Vet ikke om det er noen som husker meg. Jeg har hatt en pause herfra siden jeg fikk mensen i begynnelsen av februar etter 1. IVF. Har vært inne å "sniktittet" en sjelden gang i mellomtiden da;-) Gratulerer til alle som er blitt gravide!!! Trist med dere som har vært gjennom forsøk og ikke blitt gravide eller har mistet... Ser også at det er kommet en del nye siden jeg var aktiv her sist. Velkommen til dere! Nå er vi klare til å gå i gang med 2. IVF. Ringte inn mens i går. Regner med jeg får brev i posten på mandag med datoer og beskjed om hvilken spray jeg skal bruke. Jordmora sa i telefonen at jeg skal bruke Puregon-penn denne gangen. Brukte Menopur sist. Men det er jo ennå en stund til. Håper det blir mange fine egg som blir befruktet, deler seg superfint og klorer seg fast denne gangen. Er det noen andre som er i ca samme rute? Stor klem fra
Paddelora Skrevet 1. april 2006 #2 Skrevet 1. april 2006 Så klart jeg husker deg!!!!!! Flott at du er klar til et nytt forsøk - desto nærmere er du til å bli mor... Jeg holder på med spray nå, og skal begynne med sprøyter like før påske. Uttak og inntak i uke 17. Lykke til videre c";) Klem
Dronningen! Skrevet 1. april 2006 #3 Skrevet 1. april 2006 Hei på deg og velkommen tilbake..... Lykke til.
Benta Skrevet 1. april 2006 #4 Skrevet 1. april 2006 Så kjekt å sjå at du er her igjen!! For min del er jeg i gang igjen med spray på tirsdag og uttak uke 18. Denne gangen lykkes vi!!!!!
Prestedattra Skrevet 1. april 2006 #5 Skrevet 1. april 2006 Velkommen tilbake, og mange lykkeønskninger fra
søskenforsøk Skrevet 1. april 2006 #6 Skrevet 1. april 2006 hei velkommen tilbake. jeg husker deg. Du husker neppe meg for jeg har akkurat begynt å skrive litt. har akkurat vært gjennom tredje forøk som ikke gikk. Håper å gå igang med et nytt i mai. Lykke til.
Gir aldri opp! :) Skrevet 2. april 2006 #7 Skrevet 2. april 2006 Heisann! Velkommeen tilbake:) Jeg mista i uke 5, håper på et nytt forsøk før sommeren:)) Lykke til:)) Klem
Smilet:) Skrevet 2. april 2006 #8 Skrevet 2. april 2006 Hei og velkommen tilbake:) Ja eg husker deg:) Kjekt å høre at dåkke er i gang igjen og er klar til dyst! Ønsker dåkke lykke til, og håper som du sjølv sier at egget klorer seg fast denne gang! Det fortjener du:) Sjølv driver eg å sprayer, og skal gå på sprøyter i påsken. Uttak/inntak skal skje i uke 17, så eg er veldig spent! Tvi tvi,
Emma*den lykkelige venter Skrevet 2. april 2006 #9 Skrevet 2. april 2006 Hei hei Så koselig at du er tilbake. Vi ruget sammen i januar, og jeg har også holt meg borte herfra. Godt med pause når alt er mørkt og trist, godt å tenke på noe annet en stund. Skulle egentlig hatt forsøk i uke 18, men det har skjedd så mye her hjemmet at jeg utsetter det litt til. Føler meg ikke helt klar ennå. Håper det går bra for deg nå, og at du slipper en nedtur til. Stor klem :-)))))))
nici Skrevet 2. april 2006 #10 Skrevet 2. april 2006 Heisan! Fint å høre fra deg igjen. Vårt forsøk med kontrollert stimulering endte med mensen, så nu e æ i gang med spraying. Skal starte med sprøyter den 13 april. Krysser fingrene for at det lykkes for dere denne gangen - her skal det lages barn :-) Klæm
Mariza Skrevet 2. april 2006 #11 Skrevet 2. april 2006 Hei tromsøjenta. Havner vel i samme rute som deg. Kan vel ringe inn mens imorgen eller tirsdag. Er første ifv-forsøk, og jeg holder også til i Tromsø -S-
tromsøjenta Skrevet 3. april 2006 Forfatter #12 Skrevet 3. april 2006 Tusen takk for alle de koselige svarene!!!! Jeg skal prøve å ikke bli like hekta på disse sidene som sist, men merker at det er vanskelig å ikke lese absolutt alt... Benta: Åå, er du allerede igang med spray? Var ikke du etter meg sist? Slapp du å vente på flere mensener før du kunne gå i gang igjen? Nici: Lenge siden sist! Har dere vært gjennom èn kontrollert stimulering? Ser at du er et stykke foran meg i dette forsøket. Susilla: Ja, da er du jo hakk i hæl:-) Det kan jo til og med hende du passerer meg. Det varierer jo hvor lang tid man trenger på forsøkene. Morsomt at vi er to fra UNN som ligger ca likt. Bor du i Tromsø? Noen av dere ligger jo et lite stykke foran i løypa. Regner med det kommer flere til etterhvert som ligger ca likt. Lykke til alle sammen!!
Mariza Skrevet 3. april 2006 #13 Skrevet 3. april 2006 Hei tromsøjenta. Jeg holder til en times kjøring fra Tromsø. Ser ikke ut som jeg får ringt inn no mens idag, men imårra kanskje :-) Har ikke vært igang med dette før, så jeg aner ikke hvordan det blir - har 27 dager i syklusen, så jeg regner med jeg får mer info når jeg ringer inn. Kjenner jeg er litt spent - men må konse om en hjemmeeksamen jeg sitter med denne uka. Ikke helt enkelt -men men Vi får bare si tvi-tvi!
nici Skrevet 3. april 2006 #14 Skrevet 3. april 2006 Vi har hatt et forsøk med kontrollert stimulering. Dette er første forsøket med IVF, så æ e ganske spent. Etter snart 3 uker med spray har æ ikke så mange bivirkninger, men kjenner at æ blir lett sint og får hodepine hvis æ stresser. Så nu prøver æ å ta livet med ro. Men har en eksamen om mindre enn to måneder og sliter litt med å konsentrere meg skikkelig om den. Ønsker dæ lykke til i prosesen, det e godt at vi e flere i samme båt. Heisan
<3 lilletroll <3 Skrevet 5. april 2009 #15 Skrevet 5. april 2009 Hei jenter! Godt å se det er flere fra Tromsø :-) Nici: du sier du har hatt en runde med kontrollert stimulering. Hvordan var det? Bivirkninger? Vi er så smått i gang, men må gå en runde til med pergo før legen vil sette oss i gang med dette. Gikk det lang tid fra søknaden var sendt til dere var i gang? Var formen bra under denne perioden? Mange spm, men syns liksom vi fikk så lite info om hva dette innebar under samtalen vår...
<3 lilletroll <3 Skrevet 5. april 2009 #16 Skrevet 5. april 2009 herregud for en idiot jeg er hehe. Ser jo nå at inleggene er fra 2006.... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå