Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har tenkt på det lenge, men ikke fått kjøpt noen fin bok før i dag. Tenkte jeg skulle skrive ned tanker og følelser, lime inn litt bilder og sette inn noen dikt. Det må da være koselig for den lille å lese når han/hun blir stor nok til å forstå? Det er litt koselig for min egen del også....da glemmer jeg ikke ! Flere som har startet på noen lignende? Nå har jeg alltid skrevet dagbod da det fungerer litt som terapi for meg, men denne boken skal bare være hyggelig =0)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4646765-da-begynte-jeg-p%C3%A5-dagboken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal også skrive sånn bok! - skal ikke skrive hver dag, men sånn med jevne mellomrom... i hvertfall en gang i uken foreløpig, og kanskje oftere etterhvert.. Foreløpig har jeg skrevet om hvordan jeg fant ut at jeg var gravid, hvordan pappaen reagerte og sånn.. og litt om formen min..

:-) - og et dikt...

• 6 år senere...

Man får ferdigbøker på bokhandelen , det hadde jeg sist men denne gangen har jeg bare kjøpt en helt vanlig bok hvor jeg har limt inn noen ultralyd bilder og skrevet litt uke for uke :) den andre ble så fin at jeg måtte gjøre det denne gangen også .

:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...