Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ved første IVF Hadde jeg 9 egg på uttak,2 ble satt inn, har i dag ett barn. Da ble det 3 på frys. 2 døde ved opptining, så jeg fikk satt inn ett på fryseforsøk.

Nå fikk jeg tatt ut 15 egg, alle befruktet, 2 satt inn og 8 på frys......

Tror det er veldig forskjellig fra person til person og også avhengig av hvilke medisiner....

Kanskje noen andre her har litt mer info?

• 6 år senere...

Annonse

Ikke altid har det noe å si hvor mange man får ut. Det som er viktigst hvor mange blir befrukta og hvor mange deler seg riktig. Der faller en del vekk på mange.

Jeg fikk ut +-10 ut ved våre 3 ferskforsøk. Det gikk ganske så bra ved befruktning og over halvparten ble fryst ned. Mens opptininga tålte våre egg utrolig dårlig.

Så er jo det med alderen å gjøre og med den der blodprøven som viser hvor mye av eggreserver en har igjen.

Første uttak fik jeg ut 12 egg, 9 befrukta, kun 1 overlevde til dag to og ble satt inn (sønnen min på 1 år i dag). Andre uttak fikk jeg ut 23 egg, 15 ble befrukta, 1 inn og 6 på frys. Er i dag 6+1 :-)

Ved begge disse forsøkene hadde jeg helt lik mengde medisiner. Sier vel bare litt om hvor forskjellig det kan være bare hos en person fra syklus til syklus.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...