Anonym bruker Skrevet 1. april 2006 #1 Skrevet 1. april 2006 er på dag 3m/mens. fikk mensen igjen etter 88.dager denne gangen...
Anonym bruker Skrevet 1. april 2006 #2 Skrevet 1. april 2006 jepp. jeg har besøk nå er på dag 3 jeg også..pleier å blø i 5-6dager...
Anonym bruker Skrevet 1. april 2006 #3 Skrevet 1. april 2006 Jeg har ikke fått, men jeg venter... 41 dagen siden sist gang nå...
Fam.Martinussen Skrevet 29. september 2012 #4 Skrevet 29. september 2012 gikk 41 dager hos meg også til TR dukket opp, pleier å ha min i tredager maks i 7. denne gangen har jeg hatt 1 døgn så begynte hun å gi seg og i dag har det bare vært "blodtråder" (beklager detaljer) men ikke noe annet enn brunlig blod i bind ( som sikkert har størknet etter det er kommet i det) og så smått litt på papiret når jeg har tørket meg. vanligvis fossblør jeg så de første tre dagene må bind skiftes minst hver annen time og da helst tampongbruk i tillegg for jeg blør så kraftig.. Glad for at det forsvinner så fort men skjønner lite av kroppen min nå om dagen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå