Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann!

Nå som knøttet har kommet til verden er det vel her inne på dib jeg hører hjemme. Høres koselig ut med treff på torsdag, jeg prøver å komme. (Men har jo funnet ut at ting tar uendelig med tid med en liten en, så man vet jo aldri hva det blir tid til.) : )

Hei Mari.

Gratulerer så mye med den lille :) Hørte av Anki at dere havnet på sykehuset samtidig å at du også hadde møtt knøttet ditt :)

Skjønner at det er mye stress å ta med en nyfødt til byen, synes det fremdeles er stress å ta med babyen jeg da..hehe..må jo pakke med alt mulig, skulle tro babyen skulle på ferie i flere uker :)

Men om du får det til, så hadde det vært kjempehyggelig om du hadde kommet å vist frem det lille vidunderet ditt.

Den minste babyen som er der nå er 5mnd så hadde vært koselig med en nyfødt :)

Håper vi sees :)

Annonse

Hei på dere!!

Da var jeg kommet inn her også! :)

Er dere mange som har treff her??

Kos å se deg her her og Mari :-D Og Charlotte :o))

For dere jeg ikke har hilst på, fikk første tulla mi 22.mars :) Har vært på treff med bim til nå, vi er en liten gjeng som sikkert vil joine her !

Klem fra

Hei saa. Ser du bruker dette forumet. Tenkte jeg fikk sende en hilsen. Fikk ikke vært på babysvømming sist pga syke barn, var det godt med pomes frites?? : ). Hørte det var mange på treff på Peppes også, jeg får henge meg på neste gang. Ha en fin påske.

Mamma til J&J

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...