prins,prinsesse& et nurk Skrevet 1. april 2006 #1 Del Skrevet 1. april 2006 er det flere en meg som har fått kjeft? hun ble sååå sint på meg!!!!! hun satt og advarte oss mot alt,(hoppetusse,gåstol,vippestol osv) hun sa vi kunne bruke vippestolen til nød. jeg fortalte henne at jeg kom til å bruke alt dette,har det selv og brukte det på eldstemann,(han er 2 år og 7mnd). ¨da ble hun sint på meg,og lurte på hvorfor jeg skulle bruke det når hun hadde advart oss. også sa hun,ja,ja,hvist du vil ha det på samvittigheten din,selv om jeg hadde advart deg så får det være.... jeg følte meg som en drapsmann,skal aldri dit mere.....,godt å få det ut av systemet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nov.gutt-05+ *ny baby* Skrevet 1. april 2006 #2 Del Skrevet 1. april 2006 Oj da.. Det var drøyt syns jeg! Men hvorfor var dere der i utgangspunktet? Da får hun kjefte på meg også tror jeg. Skyldig i det meste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prins,prinsesse& et nurk Skrevet 1. april 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 1. april 2006 det var noe som alle ble innkaldt til.hun satt bare å pratet om hvordan barn utviklet seg. ungene lå på gulvet,og så sa hun,hva ser dere nå?hva gjør dem?jeg synest det var helt teit,men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2006 #4 Del Skrevet 29. mai 2006 Forstår deg godt, eg. Høyres ut som ei som tar all teori bokstaveleg og nektar å justere til praktiske forhold. Burde heller ha jobba med tungt byråkrati... Eg kjøpte gåstol til guten min og han elskar den! Artig å sjå korleis han fyk rundt og utforskar verda. Han sit ikkje oppi der så lenge av gongen, då. Har tidlegare prøvd å vere "korrekt" og la han ligge på matte på golvet. Etter 7 min er han illsint. Trur vi må tillate oss å vere litt fleksible og gjere det som funkar og ikkje berre det som står i bøkene. Dei små skal jo ha det litt moro, dei og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tredjemann på vei :D Skrevet 29. mai 2006 #5 Del Skrevet 29. mai 2006 næmmen hjelp da for ei sur fi**e... hehe... vippestol er det i hvert fall ikke noe i veien med, men hoppedisse er ikke bra for ryggen har jeg hørt og gåstol er visst ikke bra for balansen. men veeeldig unødvendig å svare deg på den måten da! når det er sagt så vet jeg av flere som har brukt begge deler og ikke tatt skade av det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tredjemann på vei :D Skrevet 29. mai 2006 #6 Del Skrevet 29. mai 2006 hun hadde sikkert kjefta på meg også siden jeg lar lillegutt sitte på gulvet (riktignok mens jeg holder han) av og til også får han av og til sitte i vogna si uten støtte bak ryggen! han får også stå alene i sofaen mens han støtter seg på sofaryggen! så d så... hehe:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
guttebedriften Skrevet 14. juni 2006 #7 Del Skrevet 14. juni 2006 den sure dama har dessverre rett. hoppehuska ødelegger skjelettet. og i tillegg er det sånn at barn som alltid blir puttet oppi en eller annen teknisk installasjon, ofte mister interessen for å ligge på gulvet. dermed blir de senere med å krabbe, noe som er enormt viktig for koordinasjonen senere i livet. det hender barn i barnehage må læres å krabbe, fordi motorikken er for dårlig. har du forresten lagt merke til hvordan barn sitter, når de blir lært til å sitte, og ikke utvikler denne ferdigheten selv? de ser ut som noen små potetsekker, framoverbøyd, og med hendene i gulvet for å holde balansen. mye bedre å smøre seg med tålmodighet, og få et barn som sitter stødig med rett rygg noen måneder senere. begge mine barn har ligget mye på magen, og elsker det, fordi de ikke vet av noe annet. når det er sagt, har ingen rett til å skjelle deg ut. du er mor, og du bestemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2006 #8 Del Skrevet 19. juni 2006 Men hva skal man gjøre når babyen hater å ligge på magen? Vet at det er det beste, men han blir illsint og suterete etter 3 minutter. Tidligere lå han endel på ryggen, men nå er ikke det interressant heller. Han vil opp, sitte på rompa eller stå. Skal jeg la han ligge å grine på magen? ( Man skal visst ikke la dem grine heller, er det ikke sånn da?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 20. juni 2006 #9 Del Skrevet 20. juni 2006 Har ikke erfaring med hoppedisse og gåstol jeg da, men vippestolen er nok en av de beste tingene vi har til gutten vår.. Han sitter masse i den og elsker den!! Og mister såvisst ikke interessen av å ligge på gulvet.. Han ligger masse på gulvet, både rygg og mage. Han snur seg begge veier og prøver å krabbe og prøver å sitte selv.. Synes det er utrolig frekt å si noe sånt jeg.. Foreldrene er de som kjenner barna best, og ser utviklingen fra dag til dag.. Jeg vet i mitt hjerte at min baby slett ikke tar skade av vippestolen sin!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå