Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter eggløsning ca mandag, kanskje også på tirsdag... Noen som har erfaringer om når ca en eggløsningstest vil bli positiv?

Før har jeg alltid hatt eggløsningsslim, men i denne pp og i forrige pp har ikke hatt det... Har blitt så redd for at jeg ikke har eggløsning siden jeg ikke har sett noe til dette slimet....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man er ikke nødt å ha slim for å være fruktbar. Det varierer fra syklus til syklus har jeg skjønt... Jeg får ofte to positive tester etter hverandre. Eller en sågodtsom positiv og en positiv med sterkere teststrek enn kontroll strek dagen etter.. Da får jeg el på den dagen hvor teststreken er sterkere enn kontroll streken..

Jeg bruker el stripsene fra billigetester...

• 5 år senere...
Skrevet

De sier at man har eggløsning ca 24-36 timer etter positiv egglsøningstest.

Jeg har alltid mye slim i dagene før eggløsning, og dagen jeg har eggløsning er det nesten ingenting, dagen etter eggløsning er det helt tørt...

Jeg har noe murring i eggstokkene også dagene før, og et slags knivstikk i eggstokken egget brister fra under eller rett etter eggløsning.

Jeg har kun testet med egglsøningstester 1 periode og det stemte bra med når jeg fikk positiv test utifra hva jeg beskrev over her..

Har i dag bestillt meg eggløsningstester på nett for å bruke denne perioden siden jeg fikk en Spontanabort for 2 dager siden(ca 5uker på vei).

Så håper på ny egglsøning raskt og ny prøverunde så snart blødningen opphører..

Hadde en MA i januar i fjor, da kom eggløsning 2 uker etter og mensen 14 dager etter eggløsning...så kom raskt i ny syklus igjen og håper på det denne gangen også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...