Gå til innhold

Hvordan ligger bebisen??


beautiful

Anbefalte innlegg

Vet dere hvordan babyen deres ligger inni magen-hvor ligger hodet??

Jenta mi har hodet sitt godt plassert nedi bekkenet allerede, og har hatt det en stund og! Kan jo ikke være særlig behagelig, hun ligger vel ganske trangt der...så dette på 3d ul i går-------forresten så er 3d ul og anbefale på det varmeste!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan kjennes sparkene når hodet ligger nedover egentlig? Jeg har ikke kjent noen kraftige spark enda, men det sparker mest i den nederste delen av magen. Tenkt edet betyr at hodet er opp... gjerne litt mot venstre... men jeg er bare i 18.uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 27 - og babyen ligger med hodet ned nå - i følge jordmor. Det kan nok stemme, for de hardeste sparkene er ganske langt opp (beina) mens det er mindre bevegelser lengre ned (armene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men føler du et slags nedtrykk? Det gjør jeg nemlig, og har følt det sånn i noen uker...alt er skikkelig tungt nå enda jeg har 100 dager igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bebisen min skifter stilling hele tiden, hun er som en liten fisk! =)

men jeg kan kjenne på hvilken siden hun ligger, for det er magen helt hard akkurat der, og myk der det blir "tomt" . Er 24+6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror gutten min står, og innimellom står han og hoppen på blæra mi. Dette er jeg overbevist om :-D Innimellom kjennes det ut som om han legger seg med baken eller ryggen ut om presser for da blir magen min helt hard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner mest bevegelser under navlen på en måte, men jeg tror h*n romsterer en del. Har kjent hodet (tror jeg) en del på venstresiden. Men i det siste har h*n funnet ut at det er veldig behagelig å ligge på blæra mi, og sparke meg i bekkenet (for det stikker noe jæ...i der når h*n holder på)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...