Gjest Skrevet 1. april 2006 #1 Del Skrevet 1. april 2006 Så herlig at tiden går litt fort, gleder meg til jeg er 12 uker på vei!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til Armand & Even Skrevet 1. april 2006 #2 Del Skrevet 1. april 2006 ønsker deg masse lykke til. jeg er i uke 4 (: og veldig redd.sitter hele tiden.skal ta en uke sykemelding og slapper hjemme. klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykkeblomma Skrevet 1. april 2006 #3 Del Skrevet 1. april 2006 Men da er du vel 6+6? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykkeblomma Skrevet 1. april 2006 #4 Del Skrevet 1. april 2006 Å ja. Skjønner Tar litt tid dette hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. april 2006 #5 Del Skrevet 1. april 2006 Neida, jeg begynner på min syvende uke. Fra 6+1 til 6+6 er jeg i syvende uke, men erikke gått syv fulle uker når jeg er 7+o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pie23 Skrevet 1. april 2006 #6 Del Skrevet 1. april 2006 Kult! Er det sånn det regnes? Da er jo jeg i min 13 uke jeg da eller? Når jeg er 12+5?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pie23 Skrevet 1. april 2006 #7 Del Skrevet 1. april 2006 Er det kun på BIM det regnes slik, eller er det over alt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@nit@ Skrevet 1. april 2006 #8 Del Skrevet 1. april 2006 Jeg også!! Vi har jo termin samme dag! Men det er noe jeg synes er litt rart, for når jeg går inn på termin-kalkulatoren, står det at jeg er 6+1 idag, også står det inne på min side at jeg fortsatt er i min 6. uke. Merkelig! Jeg som hadde gledet meg sånn til at det skiftet til 7.uke! He-he! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå