skorpion-75 Skrevet 1. april 2006 #1 Del Skrevet 1. april 2006 Gratulerer med dagen kjære navn søster, håper du får en knall fin dag. Stor klem fra den andre Eline:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frida♥ Skrevet 1. april 2006 #2 Del Skrevet 1. april 2006 Hurra! Bursdagsklemmer fra Amanda og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 1. april 2006 #3 Del Skrevet 1. april 2006 Gratulerer så mye med dagen. mange bursdagsklemmer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 1. april 2006 #4 Del Skrevet 1. april 2006 matilde og jeg hilser og ønsker dere en topp dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lineberta :) Skrevet 1. april 2006 #5 Del Skrevet 1. april 2006 Gratulerer med dagen Eline... Stor klem fra Emilie og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
singer Skrevet 1. april 2006 #6 Del Skrevet 1. april 2006 tuuuusen takk for gratulasjoner!!!! litt stressa i dag men mest av alt veeeldig stolt over jubilanten. hun tar seg en liten hvil, før hun skal i kjolen sin:) gir referat senere i kveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 1. april 2006 #7 Del Skrevet 1. april 2006 Gratulerer så mye med dagen Eline! Et lite dikt til deg og : "Hvordan skal jeg begynne? Hva syns du? Skal jeg begynne da verden ble til? Eller skal jeg begynne da jeg ble født? Kanskje sånn: Først kom steinene. Så kom trærne. Så kom fiskene og alle froskene og en stor flokk med fugler. Så kom alle dyra. Og så kom oldefar på en gammel sykkel, og bestemor og farfar bygde huset, og pappa møtte mamma. Og så kom jeg. " Gratulerer så mye!! Klem fra Pia og LillePia. Kos deg mye *kos og klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
singer Skrevet 1. april 2006 #8 Del Skrevet 1. april 2006 tusen takk for flott dikt pia!!! bursadg er gøy:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tre små & mammaen Skrevet 1. april 2006 #9 Del Skrevet 1. april 2006 grattis på dagen ! klem fra lille og mammaen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hijo Skrevet 1. april 2006 #10 Del Skrevet 1. april 2006 Gratulerer så mye med 1 års dagen! Stor bursdagshilsen fra Tarald og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Toni & baby girl♥ Skrevet 1. april 2006 #11 Del Skrevet 1. april 2006 Gratulerer med dagen til deg! Bursdagsklem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mjanne Skrevet 1. april 2006 #12 Del Skrevet 1. april 2006 Grattis med dagen. Håper dagen har vært topp Bursdagsklemmer fra Maiken og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig mamma... Skrevet 1. april 2006 #13 Del Skrevet 1. april 2006 Gratulerer fra oss også!!! Hilsen Maja og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hege_d Skrevet 2. april 2006 #14 Del Skrevet 2. april 2006 Var slet ikke herinne igår, så det må bli et stort gratulerer med overstått! Stort smil herfra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 2. april 2006 #15 Del Skrevet 2. april 2006 Ja, gratulerer med vel overstått Eline. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstråle* Skrevet 2. april 2006 #16 Del Skrevet 2. april 2006 Gratulerer med overstått bursdag Eline. Håper du hadde en fin dag!! Hilsen Mathias Emil og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vb-76 Skrevet 2. april 2006 #17 Del Skrevet 2. april 2006 Gratulere en dag på etterskudd fra Didrik og mamsen! Håper dere alle hadde en fin dag i går! bursdagsklemmer fra oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå