Gå til innhold

uke 25-26

Kitty-bowler

Anbefalte innlegg

blir tyngere for hver dag som går,føler jeg nå! mye sparking i magen, nesten hele dagen.. noe som var veldig moro for noen uker siden men irriterende nå!

er 63kg nå så jeg har lagt på meg litt over 6kg.. og nå merker jeg at jeg putter en stor mengde med mat i munnen dagen lang! og blir mye kvalm og tung for hver gang jeg spiser! dette her er skummelt;) så nå må jeg passe meg litt!

jeg føler at jeg allerede har en stor mage, så leste jeg at babyen i uke 25 vil veie 650g bare!! skuffende!! dette vil bety at babyen vil vokse resten av vekten på ca 3mnd bare!! kommer jo til å bli svær ass!

annet.. mye stress, sinna, lei.. altså humøret er opp og ned hele tida! lite glad kan man si! ikke har lyst på sex eller noe som helst! synes det bare er kjedelig når man er gravid!

får da bare skrive om det skjer noe nytt da;)

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Jeg er uke 21 nå. Frem til nå har alt gått veldig bra, ingen plager, - bortsett fra at jeg også spiser for mye. Har lagt på meg 4,5 kg til nå, det er kanskje ikke så aller værst, men hadde et par kg for mye før jeg ble gravid, så da gjør det større utslag. Jeg må også passe meg fremover, det er fort gjort å proppe i seg!

I det siste har jeg begynt å tenke på at det er lenge igjen. Veldig lenge..og at jeg lurer på hvordan jeg skal takle det. Noen ganger når jeg kjenner babyen og ser på magen synes jeg det er superkult, andre ganger blir jeg nesten litt "kvalm". Jeg tror ikke jeg kommer til å digge kjempemage og mye sparking osv....Føler meg nesten litt unormal..

Og så er det så leenge igjen...

Når det er sagt har jeg det altså veldig bra nå, men jeg får disse negative tankene innimellom på sene kveldstimer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...