Anonym bruker Skrevet 10. april #26 Skrevet 10. april Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hun er den typen kollega som blir irritert og kommer med negative bemerkninger når enkelte har med godteri eller kaker på jobb. Hun er irritert over nye kolleger som er blide og som tar seg tid til å veksle noen ord i døra. Hun er irritert over at ting ikke blir gjort slik hun mener det bør gjøres. Hun er irritert over at folk tar felles pause Lisa er lang, men dette er bare noe av det banale....... HI Anonymkode: e2fb1...cc0 Si til henne at det går an å holde kjeft hvis hun ikke har noe positivt å si Anonymkode: 30a42...d78
Anonym bruker Skrevet 10. april #27 Skrevet 10. april Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Ta det med verneombudet Anonymkode: 30a42...d78 Hva konkret tenker du at verneombudet skal gjøre her? Anonymkode: 01bd4...a17
Anonym bruker Skrevet 10. april #28 Skrevet 10. april Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Si til henne at det går an å holde kjeft hvis hun ikke har noe positivt å si Anonymkode: 30a42...d78 👍🏻 Anonymkode: 01bd4...a17
Anonym bruker Skrevet 10. april #29 Skrevet 10. april Anonym bruker skrev (2 timer siden): Men spør også deg selv om hvorfor du spør om filleting. Selv sliter jeg oftere med mennesker som stadig spør om små ting fremfor å tenke selv. For alt du vet kan det være derfor hun er sur mot deg. Anonymkode: 01bd4...a17 Jeg spurte også min kollega om en filleting i dag. Svaret avgjorde om de ansatte får lønn eller ikke denne måneden. Ikke alt trenger å være Det Store Spørsmålet for å være viktig. Men du liker å legge ansvaret på hi, har jeg merket. Anonymkode: d75c2...e18
Anonym bruker Skrevet 10. april #30 Skrevet 10. april Anonym bruker skrev (56 minutter siden): Jeg spurte også min kollega om en filleting i dag. Svaret avgjorde om de ansatte får lønn eller ikke denne måneden. Ikke alt trenger å være Det Store Spørsmålet for å være viktig. Men du liker å legge ansvaret på hi, har jeg merket. Anonymkode: d75c2...e18 Da var det jo åpenbart ikke et fillespørsmål. Og nei, jeg forsøkte å finne ut av problemet for å kunne være til hjelp. Anonymkode: 01bd4...a17
Anonym bruker Skrevet 10. april #31 Skrevet 10. april Anonym bruker skrev (58 minutter siden): Jeg spurte også min kollega om en filleting i dag. Svaret avgjorde om de ansatte får lønn eller ikke denne måneden. Ikke alt trenger å være Det Store Spørsmålet for å være viktig. Men du liker å legge ansvaret på hi, har jeg merket. Anonymkode: d75c2...e18 Er lønn en filleting for deg? Anonymkode: a76fa...e1c
Anonym bruker Skrevet 10. april #32 Skrevet 10. april Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Er lønn en filleting for deg? Anonymkode: a76fa...e1c AB er nok den kranglete kollegaen som er kommet inn i tråden For meg sier dette seg selv; hvis man spør et viktig og nødvendig spørsmål så er det ikke samtidig en filleting. Enten eller. Spør man et viktig og nødvendig spørsmål så fortjener man et seriøst og godt svar, spør man om filleting så kan man regne med å få et surt svar. Det er derfor lurt å tenke gjennom hva slags spørsmål man faktisk stiller hvis man opplever at andre blir sur. Anonymkode: 01bd4...a17
Anonym bruker Skrevet 10. april #33 Skrevet 10. april Anonym bruker skrev (2 minutter siden): AB er nok den kranglete kollegaen som er kommet inn i tråden For meg sier dette seg selv; hvis man spør et viktig og nødvendig spørsmål så er det ikke samtidig en filleting. Enten eller. Spør man et viktig og nødvendig spørsmål så fortjener man et seriøst og godt svar, spør man om filleting så kan man regne med å få et surt svar. Det er derfor lurt å tenke gjennom hva slags spørsmål man faktisk stiller hvis man opplever at andre blir sur. Anonymkode: 01bd4...a17 Jeg tror du har hengt deg litt for mye opp i ordet filleting. Som jeg ha sagt, det var et saklig og nødvendig spørsmål. Med filleting mente jeg at det ikke var et spørsmål det gikk an å bli sur for. Anonymkode: e2fb1...cc0
Anonym bruker Skrevet 10. april #34 Skrevet 10. april Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Da var det jo åpenbart ikke et fillespørsmål. Og nei, jeg forsøkte å finne ut av problemet for å kunne være til hjelp. Anonymkode: 01bd4...a17 Det var i samme gate som jeg oppfattet hi sitt spørsmål. Et enkelt spørsmål som ikke krevde mye for vedkommende å svare på, men som potensielt kunne blitt en sak om man ikke fikk svar. Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Er lønn en filleting for deg? Anonymkode: a76fa...e1c Nei. Anonymkode: d75c2...e18
Anonym bruker Skrevet 10. april #35 Skrevet 10. april Anonym bruker skrev (21 minutter siden): AB er nok den kranglete kollegaen som er kommet inn i tråden For meg sier dette seg selv; hvis man spør et viktig og nødvendig spørsmål så er det ikke samtidig en filleting. Enten eller. Spør man et viktig og nødvendig spørsmål så fortjener man et seriøst og godt svar, spør man om filleting så kan man regne med å få et surt svar. Det er derfor lurt å tenke gjennom hva slags spørsmål man faktisk stiller hvis man opplever at andre blir sur. Anonymkode: 01bd4...a17 Høres mer ut som du er den kraglete kollegaen. Anonymkode: 0afda...1ce
Anonym bruker Skrevet 10. april #36 Skrevet 10. april Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Høres mer ut som du er den kraglete kollegaen. Anonymkode: 0afda...1ce *kranglete* Anonymkode: 0afda...1ce
Anonym bruker Skrevet 10. april #37 Skrevet 10. april Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Jeg tror du har hengt deg litt for mye opp i ordet filleting. Som jeg ha sagt, det var et saklig og nødvendig spørsmål. Med filleting mente jeg at det ikke var et spørsmål det gikk an å bli sur for. Anonymkode: e2fb1...cc0 Nei, du sa ikke det. Anonymkode: 01bd4...a17
Anonym bruker Skrevet 10. april #38 Skrevet 10. april Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Nei, du sa ikke det. Anonymkode: 01bd4...a17 Men mange av oss oppfattet det nok slik. Det blir enklere å kommunisere om ikke alt blir tatt helt bokstavlig. Anonymkode: d75c2...e18
Anonym bruker Skrevet 10. april #39 Skrevet 10. april Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Men mange av oss oppfattet det nok slik. Det blir enklere å kommunisere om ikke alt blir tatt helt bokstavlig. Anonymkode: d75c2...e18 Det går også enklere om man passer på seg selv Anonymkode: 01bd4...a17
Anonym bruker Skrevet 10. april #40 Skrevet 10. april Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Det går også enklere om man passer på seg selv Anonymkode: 01bd4...a17 Og det kommer fra deg.....😆 Anonymkode: 0afda...1ce
Anonym bruker Skrevet 10. april #41 Skrevet 10. april Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Og det kommer fra deg.....😆 Anonymkode: 0afda...1ce Vel, ja. Jeg har gjort mitt beste for å hjelpe HI her, men ser jo at jeg er en magnet for mennesker som mistolker og vil krangle. Kanskje trådens tema er årsak. Dette blir siste innlegg fra meg, så får dere gå i dere selv hvis dere kjenner lysten til å krangle mer. Anonymkode: 01bd4...a17
Anonym bruker Skrevet 10. april #42 Skrevet 10. april Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg tror du har hengt deg litt for mye opp i ordet filleting. Som jeg ha sagt, det var et saklig og nødvendig spørsmål. Med filleting mente jeg at det ikke var et spørsmål det gikk an å bli sur for. Anonymkode: e2fb1...cc0 Det hadde å gjøre med om ansattes lønn ble utbetalt. Altså ikke en filleting likevel? Nå kaller du det saklig og nødvendig? Hvor mange ganger har du spurt? Kunne du funnet svaret selv? Prøvde du? Hvor mye henger du på vedkommende og spør om "filleting" som først bli viktige når du ser at den du spør er lei deg? Anonymkode: a76fa...e1c
Anonym bruker Skrevet 10. april #43 Skrevet 10. april 3 hours ago, Anonym bruker said: Jeg spurte også min kollega om en filleting i dag. Svaret avgjorde om de ansatte får lønn eller ikke denne måneden. Ikke alt trenger å være Det Store Spørsmålet for å være viktig. Men du liker å legge ansvaret på hi, har jeg merket. Anonymkode: d75c2...e18 Da er jo ikke en filleting du spurte om, men en svært viktig ting Anonymkode: 3cb44...9ac
Anonym bruker Skrevet 10. april #44 Skrevet 10. april Anonym bruker skrev (1 time siden): Det hadde å gjøre med om ansattes lønn ble utbetalt. Altså ikke en filleting likevel? Nå kaller du det saklig og nødvendig? Hvor mange ganger har du spurt? Kunne du funnet svaret selv? Prøvde du? Hvor mye henger du på vedkommende og spør om "filleting" som først bli viktige når du ser at den du spør er lei deg? Anonymkode: a76fa...e1c Eh…nå tror jeg du mikser to anonym innlegg her. Nå mister jeg litt tråden kjenner jeg 🙈 Anonymkode: e2fb1...cc0
Anonym bruker Skrevet 10. april #45 Skrevet 10. april Anonym bruker skrev (1 time siden): Vel, ja. Jeg har gjort mitt beste for å hjelpe HI her, men ser jo at jeg er en magnet for mennesker som mistolker og vil krangle. Kanskje trådens tema er årsak. Dette blir siste innlegg fra meg, så får dere gå i dere selv hvis dere kjenner lysten til å krangle mer. Anonymkode: 01bd4...a17 Jeg skjønner at du prøvde å hjelpe, men jeg har forsøkt flere ganger å forklare akkurat dette med spørsmålet mitt. Så nå anser jeg også den biten for å være utredet. Som du kan lese så er det ikke bare ordet filleting jeg skriver om, det ligger mye mer bak historien med denne damen. Men det er tydeligvis ikke relevant. Tror ikke vi kommer så mye lenger her jeg. Anonymkode: e2fb1...cc0
Anonym bruker Skrevet 10. april #46 Skrevet 10. april Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg skjønner at du prøvde å hjelpe, men jeg har forsøkt flere ganger å forklare akkurat dette med spørsmålet mitt. Så nå anser jeg også den biten for å være utredet. Som du kan lese så er det ikke bare ordet filleting jeg skriver om, det ligger mye mer bak historien med denne damen. Men det er tydeligvis ikke relevant. Tror ikke vi kommer så mye lenger her jeg. Anonymkode: e2fb1...cc0 Dette er jo kjernen i mitt poeng. Du opplever meg som altfor nøye og bokstavlig, jeg opplever deg som altfor slumsete og unøyaktig. Vi går hverandre på nervene. Derfor ville jeg også svart surt om du hadde vært min kollega og holdt på på dette viset. Det samme gjelder dere andre som krangler her eller som påstår at jeg gjør det. Det er virkelig ikke rart folk går lei! Anonymkode: 01bd4...a17
Anonym bruker Skrevet 10. april #47 Skrevet 10. april Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Dette er jo kjernen i mitt poeng. Du opplever meg som altfor nøye og bokstavlig, jeg opplever deg som altfor slumsete og unøyaktig. Vi går hverandre på nervene. Derfor ville jeg også svart surt om du hadde vært min kollega og holdt på på dette viset. Det samme gjelder dere andre som krangler her eller som påstår at jeg gjør det. Det er virkelig ikke rart folk går lei! Anonymkode: 01bd4...a17 Nei jeg ser vi er forskjellige. Og jeg føyer meg bare inn i rekken blant de andre som skygger banen for denne kollegaen min. Man kan liksom ikke gjøre noe rett uansett. Og det er helt greit. Jeg ville bare få fram poenget med at det er mye mer til historien enn bare en ting her. Men det virker litt nyttesløst. Leit å høre at du takler «dårlige spørsmål» med en kald skulder overfor enkelte av dine egne kolleger. Får håpe de behandler deg bedre, og er mer profesjonelle selv om de kan synes akkurat det samme om deg og dine spørsmål 😉 Anonymkode: e2fb1...cc0
Anonym bruker Skrevet 10. april #48 Skrevet 10. april Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Leit å høre at du takler «dårlige spørsmål» med en kald skulder overfor enkelte av dine egne kolleger. Dette er et GODT eksempel. Du tar et hypotetisk utsagn, vrir det til en realitet, og kommer deretter med en nedlatenhet. Drama kalles det. Takk og pris jeg ikke har slike kollegaer. Hun ene som var sånn, fikk ikke fornyet kontrakten. Anonymkode: 01bd4...a17
Anonym bruker Skrevet 10. april #49 Skrevet 10. april Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Dette er et GODT eksempel. Du tar et hypotetisk utsagn, vrir det til en realitet, og kommer deretter med en nedlatenhet. Drama kalles det. Takk og pris jeg ikke har slike kollegaer. Hun ene som var sånn, fikk ikke fornyet kontrakten. Anonymkode: 01bd4...a17 Du er klar over at du beskriver deg selv her sant? Anonymkode: e2fb1...cc0
Sommerkroppen 2029 Skrevet 10. april #50 Skrevet 10. april Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Dette er et GODT eksempel. Du tar et hypotetisk utsagn, vrir det til en realitet, og kommer deretter med en nedlatenhet. Drama kalles det. Takk og pris jeg ikke har slike kollegaer. Hun ene som var sånn, fikk ikke fornyet kontrakten. Anonymkode: 01bd4...a17 Jeg er faktisk litt usikker på om du mener dette seriøst? Du er jo helt blottet for selvinnsikt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå