Anonym bruker Skrevet torsdag kl 13:20 #1 Skrevet torsdag kl 13:20 Manousos City i Rhodos. Det ligger ute på restplass.no men er så redd det skal være en festeplass for ungdommer. Anonymkode: 3bfba...be3
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 20:15 #2 Skrevet torsdag kl 20:15 Det hotellet får ikke spesielt bra tilbakemeldinger. Jeg hadde ikke bodd der Anonymkode: 91c39...a66
Lektor Doppler med tillegg Skrevet torsdag kl 20:28 #3 Skrevet torsdag kl 20:28 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Manousos City i Rhodos. Det ligger ute på restplass.no men er så redd det skal være en festeplass for ungdommer. Anonymkode: 3bfba...be3 Sjekk google, tripadvisor, booking.com og andre.
Anonym bruker Skrevet fredag kl 06:10 #4 Skrevet fredag kl 06:10 Lektor Doppler med tillegg skrev (9 timer siden): Sjekk google, tripadvisor, booking.com og andre. Jeg gjorde det, men fikk veldig 50/50 følelse da jeg leste anmeldelsene. For noen var misfornøyde og noen var fornøyde. Anonymkode: 3bfba...be3
Anonym bruker Skrevet fredag kl 07:15 #5 Skrevet fredag kl 07:15 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg gjorde det, men fikk veldig 50/50 følelse da jeg leste anmeldelsene. For noen var misfornøyde og noen var fornøyde. Anonymkode: 3bfba...be3 Ganske lav score hos alle, jeg hadde funnet noe annet var jeg deg🙂 Anonymkode: 01a85...180
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå