Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 11:02 #1 Skrevet tirsdag kl 11:02 Sønnen min er 10år og vil helst være hos meg fullt. Han har stesøsken hos faren og det ser ut til at hun ene er litt slem av og til. For ett par mnd siden kløyp hun han i armen av ingen grunn (hun er 12år). Min sønn er litt beskjeden. Jeg sa ifra og de skulle si det videre så stesøsteren skulle vite at at hun ikke skulle gjøre sånt igjen. Idag imens jeg var på jobb, ringte jeg sønnen min som er hos faren. Jeg fikk ikke tak på han og klokken var over 12. Jeg visste han var alene med stesøster. Jeg kjørte innom da kl vsr 12.45, hadde en ekkel følelse. Stesøster åpnet opp og hun visste ikke hvor han var men det kunne være han sov sa hun. Jeg spurte om hun kunne se og det gjorde hun. Da lå han å sov! Han sover aldri så lenge hjemme hos meg, aldri. Her er det toppen til kl 08.30 og idag var kl 12.45. Han hadde sikkert sovet enda engre om jeg ikke hadde ringt på. Hva skjer egentlig? Kan de ha gitt han sovemedisin? Ville dere vært bekymret? Jeg vil høre med dere før jeg sier dette til far. Han kan tro jeg er gal, men jeg syntes dette var rart. En gang tidligere så hadde han plutselig sovnet oppe på rommet, da igjen hos de. Faren sa dette selv og sa han var så trøtt. Dette høres ikke normalt ut for meg. Stemor til sønnen min er grei men føler det er noe. Anonymkode: fcdfa...33c
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 11:16 #2 Skrevet tirsdag kl 11:16 Du vet jo ikke når han la seg i går, om han lå hele natten på telefonen eller bare ikke fikk sove... Så nei, jeg hadde ikke tenkt at han fikk sovemedisin nei 🙈 Anonymkode: adfb5...de9
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 12:09 #3 Skrevet tirsdag kl 12:09 Anonym bruker skrev (51 minutter siden): Du vet jo ikke når han la seg i går, om han lå hele natten på telefonen eller bare ikke fikk sove... Så nei, jeg hadde ikke tenkt at han fikk sovemedisin nei 🙈 Anonymkode: adfb5...de9 Han sa selv 21.30 tiden men ja, hva vet jeg. Jeg sier som sagt ikke noe enda, så ikke jeg blusser opp noe som ikke er tilfelle her. Anonymkode: fcdfa...33c
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 12:14 #4 Skrevet tirsdag kl 12:14 kan du ikke heller prøve og spørre han om det er noen grunn for at han sover så lenge der borte Anonymkode: 08a2e...4f5
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 12:20 #5 Skrevet tirsdag kl 12:20 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): kan du ikke heller prøve og spørre han om det er noen grunn for at han sover så lenge der borte Anonymkode: 08a2e...4f5 Han visste ikke selv, han sier han ikke satt lenge på tlf. Så hvordan jeg skal vite om det er det ene eller det andre. Føler meg bare ikke veldig trygg på denne stesøsteren.🙈 Anonymkode: fcdfa...33c
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 12:29 #6 Skrevet tirsdag kl 12:29 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Han visste ikke selv, han sier han ikke satt lenge på tlf. Så hvordan jeg skal vite om det er det ene eller det andre. Føler meg bare ikke veldig trygg på denne stesøsteren.🙈 Anonymkode: fcdfa...33c Det er ikke nødvendigvis så alvorlig at hun klyper ham i armen, det kan nok gå seg til. Det kan også være at hun gjør det for å få oppmerksomhet. Når det gjelder påstanden om at de gir ham sovepiller uten noe grunnlag, synes jeg det virker litt feil. Det kan være mange årsaker til at han sover mer, for eksempel epilepsi eller andre medisinske diagnoser. Dersom han virkelig var redd for den jenta, ville man vanligvis forventet at han sov mindre når hun er til stede, ikke mer. Anonymkode: 08a2e...4f5
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 13:11 #7 Skrevet tirsdag kl 13:11 Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Det er ikke nødvendigvis så alvorlig at hun klyper ham i armen, det kan nok gå seg til. Det kan også være at hun gjør det for å få oppmerksomhet. Når det gjelder påstanden om at de gir ham sovepiller uten noe grunnlag, synes jeg det virker litt feil. Det kan være mange årsaker til at han sover mer, for eksempel epilepsi eller andre medisinske diagnoser. Dersom han virkelig var redd for den jenta, ville man vanligvis forventet at han sov mindre når hun er til stede, ikke mer. Anonymkode: 08a2e...4f5 Epilepsi? Han er mest hos meg og har aldri disse sovetilfellene. Bør jeg utrede han for epilepsi? Grunnen til at jeg er redd han får sovemedisin er fordi han er veldig kvikk hos meg, våkner somregel først. Og når det nå er to tilfeller der han bare sovner, så er det helt klart til utovekkende for meg? Anonymkode: fcdfa...33c
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 13:27 #8 Skrevet tirsdag kl 13:27 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Epilepsi? Han er mest hos meg og har aldri disse sovetilfellene. Bør jeg utrede han for epilepsi? Grunnen til at jeg er redd han får sovemedisin er fordi han er veldig kvikk hos meg, våkner somregel først. Og når det nå er to tilfeller der han bare sovner, så er det helt klart til utovekkende for meg? Anonymkode: fcdfa...33c Jeg nevnte epilepsi som et eksempel på noe det kan være, ikke at jeg mener det nødvendigvis er det. Epilepsi er mye mer enn bare anfall hvor man faller om, og det er ofte noe som utløser anfall – spesielt hos barn. Poenget mitt er ikke å fastslå hva det er, men at det finnes mange mulige forklaringer. Derfor er det viktig å snakke med lege først, før man går så langt som å beskylde noen for å gi sovetabletter. Anonymkode: 08a2e...4f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå