Anonym bruker Skrevet 4. april #1 Skrevet 4. april Vi har tenkt å lage en liten gavepose med småting en mann setter pris på. Øl fra polet og en god mørk sjokolade er et must. Ørepropper sånn at han kan stenge ut mas fra kona og barn. Et motormagasin fordi han elsker biler skal også med. Deretter setter fantasien min sett fast. Jeg kommer ikke på noe mer, og skulle gjerne hatt ihvertfall to ting til oppi posen. Noen med en god ide? Anonymkode: 7be0f...600
Anonym bruker Skrevet 4. april #2 Skrevet 4. april Noen kule sokker, med motiver på. Gavekort på kino, middag e.l. Håndkrem, solkrem, fotkrem, et eller annet menn også bruker nå på vinterblek og tørr hud Mannen min elsker tyggiskuler, så han hadde satt pris på det oppi der. Anonymkode: 191de...31e
prekæs Skrevet 4. april #3 Skrevet 4. april After shave balm. Nå kjenner ikke jeg alle menn , men har opplevd at enkelte (mange) menn ikke kjøper slikt selv, men kan bruke hvis de får det i gave og de opplever det som behagelig.
Himmel og hav Skrevet 4. april #4 Skrevet 4. april Skjeggpleiemidler om han har skjegg Ocean bottle eller Ocean brew God kaffe
Optatium Skrevet 4. april #5 Skrevet 4. april Jeg putter gjerne flaxlodd oppi jeg😊 eller småflasker med noe gøy fra polet (sist kjøpte jeg en eske småsure til stor glede🤣)
Anonym bruker Skrevet 4. april #6 Skrevet 4. april Tusen takk for så mange bra tips 👏🏻👏🏻👏🏻 Anonymkode: 7be0f...600
Anonym bruker Skrevet 4. april #7 Skrevet 4. april Flaxlodd Noe til bilen: shampo, klippekort på bilvask, etui til mobilen, isskrape/kost Hansker Blomst Anonymkode: 0efd6...3f5
Anonym bruker Skrevet 4. april #8 Skrevet 4. april Anonym bruker skrev (4 timer siden): Mannen min elsker tyggiskuler, så han hadde satt pris på det oppi der. Tyggiskuler, haha, det hadde jeg helt glemt at fantes. Finnes det? En voksen mann som liker tyggiskuler, hahah, for et sjarmerende trekk! 🤣 Anonymkode: d3b1b...072
Anonym bruker Skrevet 5. april #9 Skrevet 5. april Siden han har så fæl og masete kone kan du kanskje legge oppi et bilde av deg selv som en salgs trøst? Anonymkode: 7c50e...601
Anonym bruker Skrevet 5. april #10 Skrevet 5. april Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Siden han har så fæl og masete kone kan du kanskje legge oppi et bilde av deg selv som en salgs trøst? Anonymkode: 7c50e...601 Kona hans er kjempe hyggelig, ørepropper var bare for moro. Dessuten tror jeg ikke brodern ville likt å få et bilde av meg i gave 😂 Anonymkode: 7be0f...600
Iiiiik Skrevet 5. april #11 Skrevet 5. april Gavekort fra en kaffebar/et bakeri eller noe lignende i nærheten. Noe tilknyttet en hobby; en snelle til fiskestanga, en sykkelpumpe, nye kart til turorientering, tennstål, en termokopp, poleringssett til bilen. Hyggelig gave!
Anonym bruker Skrevet 5. april #12 Skrevet 5. april Bøker. Og hvis han ikke leser fortjener han ikke gave. Anonymkode: 75acc...6dd
frk Nilsen Skrevet 5. april #13 Skrevet 5. april Lp-plate, konsertbillett, potetgull/nøtter, god kaffe, turkopp,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå