Anonym bruker Skrevet fredag kl 19:55 #1 Skrevet fredag kl 19:55 Klokken er 21:55, det er på tide å begrave stridsøksen og finne frem jukeboksen! 📻 Etter at noen kommenterte musikk her i sta, tenkte jeg at nå er det på tide å få en egen tråd 💃🏼🕺🏻 Jeg begynner; Din tur! 🎙️ Anonymkode: 0945d...10e
Anonym bruker Skrevet fredag kl 20:11 #2 Skrevet fredag kl 20:11 Jeg har så sær musikksmak... Dette er en av de fineste jeg vet om. Anonymkode: e8fae...56e
TheWitch Skrevet fredag kl 20:44 #3 Skrevet fredag kl 20:44 En av sangene jeg hører på nå. Synes Emily Armstrong gjør det bra etter at Chester Bennington tok sitt eget liv.
Anonym bruker Skrevet fredag kl 20:51 #4 Skrevet fredag kl 20:51 Den får frem et helt spesielt minne, nesten 30 år tilbake i tid. Anonymkode: c87af...77b
Anonym bruker Skrevet fredag kl 20:52 #5 Skrevet fredag kl 20:52 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Jeg har så sær musikksmak... Dette er en av de fineste jeg vet om. Anonymkode: e8fae...56e Var det sær musikksmak? Jeg syntes den var fin jeg Det var en ung Åse Kleveland som fremførte, men hun hadde ikke skrevet låten. Selv har jeg rotet meg inn i en artikkel om sanger som ble skrevet av svært unge mennesker, og lar meg imponere! Kate Bush var 13 år da hun skrev denne; Maurice Williams var 15 da han skrev denne som mange av dere har hørt; Black Francis var 14 eller 15 da han skrev denne; Paul McCartney da han var 16; Og Amy Lee og Ben Moody da de var 15; Anonymkode: 0945d...10e
Anonym bruker Skrevet fredag kl 21:20 #6 Skrevet fredag kl 21:20 Bare å dele enda mer, folkens! Jeg synes det er moro med noen for meg nye låter…eller gamle da, som Creedence. Siden jeg startet med Neil Young følte jeg det ble litt tomt uten kompisene hans Lynyrd Skynyrd; Anonymkode: 0945d...10e
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 14:21 #9 Skrevet lørdag kl 14:21 Det er påske, og vi må selvfølgelig høre Händels Messias; …og sånn apropos Händel; P å s k e n ø t t Georg Friedrich Händel bodde i London mellom 1723 og 1759. I det som da var nabohuset til Händel, bodde senere en annen verdenskjent musiker, fra 1968 til 1969. Vi kan kalle denne verdenskjente musikeren for X. Oppgave; Post den låten du liker best av X. Anonymkode: 0945d...10e
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 16:19 #10 Skrevet lørdag kl 16:19 Jeg var ung på slutten av 80 og begynnelsen av 90 tallet og digget selvfølgelig den samme musikken som alle andre, men Guns n roses, Metallica, Cranberries osv er fremdeles veldig kjent. Noe som har gått litt i glemmeboken for mange er Anja Garbarek, kom plutselig over skiva Velkommen inn, og kunne alle tekstene 😅 Anonymkode: 80fe4...f44
Himmel og hav Skrevet lørdag kl 18:07 #11 Skrevet lørdag kl 18:07 Dette er den jeg hører mest på for tida, og øver på, for den saks skyld. Jeg synes den er nydelig!
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 18:13 #12 Skrevet lørdag kl 18:13 Jeg hører på alt mulig, men denne går på repeat om dagen https://youtu.be/YVcBR_CCxms?is=NQNLFptZvaelcl1_ Anonymkode: b390d...768
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 18:13 #13 Skrevet lørdag kl 18:13 Beth Hart og Joe Bonamassa, Close to my fire Anonymkode: 0945d...10e
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 18:36 #14 Skrevet lørdag kl 18:36 Takk skal dere ha, folkens! 🐣🌱🐥 Det er veldig gøy med noen nye impulser, jeg hører på alt dere poster, så det er bare å komme med mer! Anonymkode: 0945d...10e
Anonym bruker Skrevet i går, 01:18 #15 Skrevet i går, 01:18 Jeg er ganske streit altså. Men jeg er glad i heavy metal, rock, opera osv. Denne tyske gruppa her var oppvarmingsband for gruppa :"Within temptation. " Jeg ble helt blåst av banen! Spesielt bra fra tid 3.20- 3.40 . 🤩 Slik musikk gir meg ro. Anonymkode: 321b7...43b
Anonym bruker Skrevet 14 timer siden #16 Skrevet 14 timer siden Anonym bruker skrev (11 timer siden): Jeg er ganske streit altså. Men jeg er glad i heavy metal, rock, opera osv. Denne tyske gruppa her var oppvarmingsband for gruppa :"Within temptation. " Jeg ble helt blåst av banen! Spesielt bra fra tid 3.20- 3.40 . 🤩 Slik musikk gir meg ro. Anonymkode: 321b7...43b HI her, og jeg er helt enig med deg. Metal er uovertruffent når det kommer til å roe ned og finne harmoni. Man blir glad av de, rett og slett. Jeg leste en gang at det var overlapping mellom opplevd lykke og antall metalband. Samme type overlapping som at land med høyt sjokoladekonsum har flere nobelpris-vinnere. Om det finnes noen kausalitet der, derimot… Om metal og lykke; https://www.theguardian.com/music/2015/jul/08/metal-fans-turn-out-to-be-happier-than-everyone-else Om sjokolade og nobelpriser; https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2590291120300711 Selv går jeg for kolibristang og denne her; Anonymkode: 0945d...10e
Anonym bruker Skrevet 14 timer siden #17 Skrevet 14 timer siden Anonym bruker skrev (11 timer siden): Denne tyske gruppa her […] Anonymkode: 321b7...43b Nå glemte jeg jo helt å si at jeg virkelig likte dette her og ble sittende og lytte til Annisokay i lengre tid. Enig i at trommisen var ekstra dyktig, men det ser for meg ut som han er byttet ut etter hvert? Men for et band! For et kult band! Takk for at du delte! 🤩 Anonymkode: 0945d...10e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå