Anonym bruker Skrevet torsdag kl 21:11 #26 Skrevet torsdag kl 21:11 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Ja, men jeg har ikke sett filmen. Rett og slett fordi jeg ikke klarer Ben Afflec Anonymkode: 2d844...dae Fair nok, men var den bra? Anonymkode: 6327d...362
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 22:58 #27 Skrevet torsdag kl 22:58 Det gjelder kanskje ikke, for jeg var ung da jeg prøvde å lese boka :"Dinas bok." Men jeg så filmen :" Jeg er Dina." , I 2002, 18 år gammel, og likte den veldig godt. Samme med :" Pan. " Anonymkode: bce94...ee8
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 23:25 #28 Skrevet torsdag kl 23:25 Noen ganger er det litt variert. A nightmare on Elm Street har noen bøker som er bedre enn filmene og noen filmer som er bedre enn bøkene. Stephen King synes jeg alltid har vært bedre på film enn som bok. Men han har det med å overdrevent beskrive overflødige og meningsløse detaljer i flere sider. Anonymkode: 8ad60...222
Iiiiik Skrevet fredag kl 09:12 #29 Skrevet fredag kl 09:12 Hvis jeg har lest boka først, er det sjelden filmen gir samme glede. Synes dog både Harry Potter og Ringenes Herre er hederlige unntak. Jeg leser mye og kan bli frustrert når filmen avviker fra boka i stor grad. Tror ikke jeg har sett filmen først og lest boka etterpå, så det vet jeg ikke hvordan ville vært.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå