Anonym bruker Skrevet i går, 10:23 #1 Skrevet i går, 10:23 Jeg har alltid lyst å komme med tidenes aprilsnarr, men fantasien setter store begrensninger. Anonymkode: 5eedc...153
Anonym bruker Skrevet i går, 10:34 #2 Skrevet i går, 10:34 Nei. Etter at ungene vokste i fra "du har en tyggis i håret" fasen blir det lite luring her i huset 😅 Anonymkode: 282a8...eee
Anonym bruker Skrevet i går, 12:28 #3 Skrevet i går, 12:28 Jeg lurer mamma hvert år. Helt realistiske ting. Som f.eks. at jeg ble stoppet på gata i Oslo og kommer på Dagsrevyen, eller har vannlekkasje. Finner som regel en nyhet fra et sted i nærheten av der jeg er og bruker den. Overdriver ikke. Hun går rett på hver gang Anonymkode: de151...73f
Anonym bruker Skrevet i går, 14:35 #4 Skrevet i går, 14:35 Ikke så vidt jeg vet. Anonymkode: 6fb6f...8c2
Himmel og hav Skrevet i går, 17:32 #5 Skrevet i går, 17:32 Ja, jeg gikk på den med at bensinprisene skulle gå ned...
Anonym bruker Skrevet i går, 20:55 #6 Skrevet i går, 20:55 Nei, men ene ungen lurte søstra si så det sto etter. Ble ett Amaras uten like og jeg har ledd i noen timer allerede Anonymkode: c6cc1...e09
Anonym bruker Skrevet 13 timer siden #7 Skrevet 13 timer siden Jeg hadde klekket ut en god spøk,og ventet på riktig anledning til å fortelle den. Men plutselig så skjer det jeg hadde tenkt å spøke med, så da gikk det ut over meg også. 🙈 Anonymkode: 2a827...0c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå