Anonym bruker Skrevet 31. mars #1 Skrevet 31. mars https://www.nrk.no/buskerud/frykter-mange-skremmes-til-a-unnga-sola-1.17827417 Har rådene vært for restriktive? Anonymkode: 9b9b0...b25
Anonym bruker Skrevet 31. mars #2 Skrevet 31. mars Ja, det tror jeg. Sola er tross alt kilden til alt liv her på jorda og selvfølgelig er den også bra for oss. Vi trenger sola for å regulere døgnrytmen og dermed også blodsukkeret. Det kommer snart en ny bok som heter Solkuren av Torkil Færø. Den gleder jeg meg til å lese. Anonymkode: 99fb8...50e
Anonym bruker Skrevet 31. mars #3 Skrevet 31. mars Nei, det tror jeg ikke. Jeg har i alle fall aldri hørt at man skal unngå alt som har med sola å gjøre. Men skal unngå å steike seg selv og unngå å bli solbrent. Vi trenger sollys og sol på kroppen, og det kan man jo få uten å bli brent. Fornuftig omgang med sola. Anonymkode: a9203...851
Anonym bruker Skrevet 31. mars #4 Skrevet 31. mars Jeg synes denne setningen hørtes rar og unyansert ut; «Denne undersøkelsen viste at de som oppholder seg mye i solen, lever lenger enn de som foretrekker skygge.» Jeg orket ikke å lese selve undersøkelsen, men hvis noen av dere har gjort det; De som er mye i solen lever ofte et mer aktivt liv ute i frisk luft, enn de som foretrekker skyggen. Faktisk er det nærmest umulig å trene og gå tur i skyggen. Korrigerte de for denne forskjellen? Anonymkode: 4d9d7...388
Anonym bruker Skrevet 31. mars #5 Skrevet 31. mars Anonym bruker skrev (1 time siden): De som er mye i solen lever ofte et mer aktivt liv ute i frisk luft, enn de som foretrekker skyggen. Faktisk er det nærmest umulig å trene og gå tur i skyggen. Det var en veldig merkelig konklusjon. Anonymkode: 91672...c15
Anonym bruker Skrevet 31. mars #6 Skrevet 31. mars Anonym bruker skrev (40 minutter siden): Det var en veldig merkelig konklusjon. Anonymkode: 91672...c15 Nei, det var en veldig lite merkelig konklusjon. Anonymkode: 4d9d7...388
Anonym bruker Skrevet 1. april #7 Skrevet 1. april Anonym bruker skrev (14 timer siden): Det var en veldig merkelig konklusjon. Anonymkode: 91672...c15 Vil påstå den var ganske logisk jeg da… Anonymkode: 44527...aed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå