Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 14:56 #1 Skrevet tirsdag kl 14:56 Har langt hår. Men hvordan klipper man de korte hårene oppover? De bare fliser seg og brekker og blir aldri lengre. Men de lengste hårene er ikke slitt kun de korte hårene som er slitt. Prøver å klippe de selv men det er ikke så lett men hvilken teknikk passer? Spurte frisøren men de sa jeg skulle la de vokse men de vokser jo ikke. Hatt det sånn de siste ti årene og nå er det værre enn noen gang før. Anonymkode: f4c33...f09
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 19:13 #2 Skrevet tirsdag kl 19:13 Hvilke «korte hår oppover»? Vi har jo hele tiden hår med ulik lengde selv om vi har langt hår. Det er de hårene som faller av, som vokser ut igjen. De stikker gjerne ut, med mindre du bruker hårolje eller et produkt. Men ja, de må få vokse i fred eller så blir de jo ikke lange og «nedover» Anonymkode: 1a3ab...821
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 19:20 #3 Skrevet tirsdag kl 19:20 Spurte AI for å forsikre meg om det jeg sa var rett, og AI bekreftet dette. I tillegg sa AI dette; «Hvis alle hårstråene hadde hatt nøyaktig samme syklus, ville vi mistet alt håret samtidig og vært skallede i perioder – litt som når trær mister bladene om høsten.» 😂😂😂 Vi skal nok bare være glad at hårene har ulik syklus. Anonymkode: 1a3ab...821
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå