Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 14:29 #1 Skrevet tirsdag kl 14:29 Jeg har ti-åringen 70% av tiden og barnefar 30%. (Sønnen min vil dette) Han er veldig hjemmekjær og knyttet til meg, noe som gjør det litt vanskelig å treffe nye folk. Jeg er 36 og vært singel nå i 4år. Føler jeg må tenke på han, for hvis jeg får meg ny kjæreste vil det bli vanskelig mtp flytting. Jeg har så lyst på kjæreste og gleder meg til den tiden kommer også. Gjør jeg det riktig med å ha det sånn, eller hvordan gjør dere det? Kjenner dere lyst på en kjæreste dere også? Jeg vil tenke tilbake etterhvert med at jeg gjorde alt for mine barn og ikke angre på noe . Har forresten en 18åring også. Anonymkode: 8cd47...053
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 18:38 #2 Skrevet tirsdag kl 18:38 Jeg er alene med fire barn og har ikke tenkt til å forbli singel av den grunn. Jeg savner en mann. Anonymkode: b3b16...6b5
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 19:16 #3 Skrevet tirsdag kl 19:16 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Jeg har ti-åringen 70% av tiden og barnefar 30%. (Sønnen min vil dette) Han er veldig hjemmekjær og knyttet til meg, noe som gjør det litt vanskelig å treffe nye folk. Jeg er 36 og vært singel nå i 4år. Føler jeg må tenke på han, for hvis jeg får meg ny kjæreste vil det bli vanskelig mtp flytting. Jeg har så lyst på kjæreste og gleder meg til den tiden kommer også. Gjør jeg det riktig med å ha det sånn, eller hvordan gjør dere det? Kjenner dere lyst på en kjæreste dere også? Jeg vil tenke tilbake etterhvert med at jeg gjorde alt for mine barn og ikke angre på noe . Har forresten en 18åring også. Anonymkode: 8cd47...053 Min erfaring etter 8 år som singel - null interesse for ny kjæreste, og jeg skjønner faktisk ikke hvordan jeg kunne få tid til det, hvis det skulle være aktuelt. Fritiden bruker jeg på yngste barnet og * aktiviteter og resten bruker jeg på meg selv 😆🤷♀️ Anonymkode: 97641...3f9
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 07:30 #4 Skrevet onsdag kl 07:30 Jeg har vært singel siden 2013, og føler ikke noe behov for en kjæreste. Det er rett og slett ikke tid til det med alt som skjer i hverdagen. Det er treninger, oppfølging av skole, finne på koselige ting med barna osv. når de alle har flyttet ut, så kan jeg vurdere det, men p.t. er det barna i fokus og jeg tror jeg blir for sær for alle menn innen de alle har flyttet ut Anonymkode: 9a2ee...371
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 09:32 #5 Skrevet onsdag kl 09:32 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg har vært singel siden 2013, og føler ikke noe behov for en kjæreste. Det er rett og slett ikke tid til det med alt som skjer i hverdagen. Det er treninger, oppfølging av skole, finne på koselige ting med barna osv. når de alle har flyttet ut, så kan jeg vurdere det, men p.t. er det barna i fokus og jeg tror jeg blir for sær for alle menn innen de alle har flyttet ut Anonymkode: 9a2ee...371 Det er det jeg også mener og jeg har bare én. Hadde jeg hatt 50/50, er det mer tid. Nå koser jeg meg og vet jeg ikke får denne tiden igjen, nå som ham fortsatt er litt liten. Anonymkode: 8cd47...053
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 09:57 #6 Skrevet onsdag kl 09:57 Jeg tenker at når forholdet med barnefar gikk til helvete blir jeg alene til ungene flytter ut. Jeg prøvde å starte familie, fikk det ikke til, så da er det helt utelukket å prøve igjen med en lappeteppefamilie. Har skilte foreldre selv, og begge mine foreldre fant nye partnere med egne barn, pluss at pappa fikk et nytt barn med ny kone. Jeg ønsker ikke det kaoset for egne barn, flytte fra hjem til hjem, mine-dine-våre barn, stesøsken, steforeldre, halvsøsken, en kabal uten like hvor man bare er en del av kabalen liksom. Nei, bedre å være alene. Anonymkode: ba5b6...3d8
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 10:35 #7 Skrevet onsdag kl 10:35 Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Jeg tenker at når forholdet med barnefar gikk til helvete blir jeg alene til ungene flytter ut. Jeg prøvde å starte familie, fikk det ikke til, så da er det helt utelukket å prøve igjen med en lappeteppefamilie. Har skilte foreldre selv, og begge mine foreldre fant nye partnere med egne barn, pluss at pappa fikk et nytt barn med ny kone. Jeg ønsker ikke det kaoset for egne barn, flytte fra hjem til hjem, mine-dine-våre barn, stesøsken, steforeldre, halvsøsken, en kabal uten like hvor man bare er en del av kabalen liksom. Nei, bedre å være alene. Anonymkode: ba5b6...3d8 For meg skjer det når det skjer. Ikke lett fordi jeg har lyst. Jeg vil iallefall ha når jeg er godt oppi 40årene og guttungen blitt ungdom. Vil ha en å dele gleder og sorger med. Anonymkode: 8cd47...053
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå