Anonym bruker Skrevet mandag kl 05:41 #1 Skrevet mandag kl 05:41 ...å be en som lever på carnivore dietten om å ta med seg noe mat selv? Jeg får besøk av noen som skal være hos meg i to netter og den ene lever kun av kjøtt, egg og kaffe. Jeg har ikke råd til å holde noen med den kosten. 8 egg om dagen, to pakker bacon, masse kjøtt... Anonymkode: 090cd...3cc
Anonym bruker Skrevet mandag kl 06:24 #2 Skrevet mandag kl 06:24 Det synes jeg er innafor 😊 Du kan si dere skal ha vegetarisk i dagene personen er på besøk 😆 Man kan selvsagt ikke forvente at man skal oppvartes om man lever på en så dyr og sær diett. Anonymkode: f6a9f...b68
Anonym bruker Skrevet mandag kl 06:43 #3 Skrevet mandag kl 06:43 Helt klart, en husgjest kan ikke forvente å få servert en sånn diett. Ville bare sagt at du har de vanlige tingene som brød, pålegg, knekkebrød o.l i hus, og at du regner med at personen som som er på spesialdiett tar med seg deg hun/han må ha selv. Anonymkode: f40e2...9d1
Anonym bruker Skrevet mandag kl 08:02 #4 Skrevet mandag kl 08:02 Anonym bruker skrev (1 time siden): Helt klart, en husgjest kan ikke forvente å få servert en sånn diett. Ville bare sagt at du har de vanlige tingene som brød, pålegg, knekkebrød o.l i hus, og at du regner med at personen som som er på spesialdiett tar med seg deg hun/han må ha selv. Anonymkode: f40e2...9d1 Nøyaktig dette! ☝️ Anonymkode: 33450...555
Anonym bruker Skrevet mandag kl 10:04 #5 Skrevet mandag kl 10:04 Jeg ville forventet at denne personen allerede hadde foreslått dette selv når dere avtalte overnattingen. Anonymkode: 5ded2...35d
Anonym bruker Skrevet mandag kl 15:39 #6 Skrevet mandag kl 15:39 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Jeg ville forventet at denne personen allerede hadde foreslått dette selv når dere avtalte overnattingen. Anonymkode: 5ded2...35d Det gjorde vedkommende ikke, men nå har jeg sendt en melding med at vedkommende får ta med seg det hen skal spise utenom vanlige mengder middag og pålegg. Fikk tommel opp tilbake. Anonymkode: 090cd...3cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå