Gå til innhold

Er det urimelig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...å be en som lever på carnivore dietten om å ta med seg noe mat selv? Jeg får besøk av noen som skal være hos meg i to netter og den ene lever kun av kjøtt, egg og kaffe. Jeg har ikke råd til å holde noen med den kosten. 8 egg om dagen, to pakker bacon, masse kjøtt...

Anonymkode: 090cd...3cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det synes jeg er innafor 😊 Du kan si dere skal ha vegetarisk i dagene personen er på besøk 😆 Man kan selvsagt ikke forvente at man skal oppvartes om man lever på en så dyr og sær diett. 

Anonymkode: f6a9f...b68

Skrevet

Helt klart, en husgjest kan ikke forvente å få servert en sånn diett.

Ville bare sagt at du har de vanlige tingene som brød, pålegg, knekkebrød o.l  i hus, og at du regner med at personen som som er på spesialdiett tar med seg deg hun/han må ha selv.

Anonymkode: f40e2...9d1

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Helt klart, en husgjest kan ikke forvente å få servert en sånn diett.

Ville bare sagt at du har de vanlige tingene som brød, pålegg, knekkebrød o.l  i hus, og at du regner med at personen som som er på spesialdiett tar med seg deg hun/han må ha selv.

Anonymkode: f40e2...9d1

Nøyaktig dette! ☝️

Anonymkode: 33450...555

Skrevet

Jeg ville forventet at denne personen allerede hadde foreslått dette selv når dere avtalte overnattingen. 

Anonymkode: 5ded2...35d

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Jeg ville forventet at denne personen allerede hadde foreslått dette selv når dere avtalte overnattingen. 

Anonymkode: 5ded2...35d

Det gjorde vedkommende ikke, men nå har jeg sendt en melding med at vedkommende får ta med seg det hen skal spise utenom vanlige mengder middag og pålegg. Fikk tommel opp tilbake. 

Anonymkode: 090cd...3cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...