Anonym bruker Skrevet søndag kl 15:42 #1 Skrevet søndag kl 15:42 Er 38år og 3 barn. Er veldig slank, veier kun 60kg og er 168 høy. Jeg tror det mp være genetisk men jeg har ikke små pupper. Kunne gjerne tenkt meg litt mindre. De er ikke gigastore men et lite problem når jeg løper. Jeg tror jeg har én mann som har kommentert at han liker mindre pupper ellers har heldigvis alle de andre mennene jeg har datet likt det. Er jo så mange som skal ha de bittesmå tits'ene. (Jeg har en god håndfull) Hva mener dere? Anonymkode: 1041d...989
Anonym bruker Skrevet søndag kl 15:43 #2 Skrevet søndag kl 15:43 Store pupper er flott Anonymkode: c9b2a...c50
Anonym bruker Skrevet søndag kl 15:48 #3 Skrevet søndag kl 15:48 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Store pupper er flott Anonymkode: c9b2a...c50 Ts her. Er det flott da? Hvorfor er så mange damer stolt av de helt flate puppene? En jeg datet da han foretrakk helt små pupper men mine var litt på vippekanten. 🙄 Ikke lett, men jeg får de ikke mindre. Anonymkode: 1041d...989
Anonym bruker Skrevet søndag kl 15:53 #4 Skrevet søndag kl 15:53 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Ts her. Er det flott da? Hvorfor er så mange damer stolt av de helt flate puppene? En jeg datet da han foretrakk helt små pupper men mine var litt på vippekanten. 🙄 Ikke lett, men jeg får de ikke mindre. Anonymkode: 1041d...989 Du kunne ha svart tilbake med at du foretrekker en litt tjukkere penis, men hans er helt på vippekanten. Jeg ville aldri ha akseptert at en mann snakket slik til meg. Har du tatt opp dette med fastlege? Brystene altså, ikke mennene. Anonymkode: 49841...4f2
Anonym bruker Skrevet søndag kl 16:08 #5 Skrevet søndag kl 16:08 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Du kunne ha svart tilbake med at du foretrekker en litt tjukkere penis, men hans er helt på vippekanten. Jeg ville aldri ha akseptert at en mann snakket slik til meg. Har du tatt opp dette med fastlege? Brystene altså, ikke mennene. Anonymkode: 49841...4f2 Ja😅 Nei men han sa det før vi traff hverandre og sa at mine var helt ok, men sa jo mindre jo bedre. Føler det er litt sånn barnekropp, så jeg skal jo kanskje føle meg heldig som har litt. Aldri tatt det opp med legen eller min gynokolog. De er menn, så føler det blir litt rart å spørre om. Nå skal det sies at jeg ofte tar menn i å se på puppene mine. Ikke innbilskt ment men jeg har fått det med meg. Sikkert bare meg som aldri blir fornøyd Anonymkode: 1041d...989
Anonym bruker Skrevet søndag kl 16:11 #6 Skrevet søndag kl 16:11 Hva menn mener om puppene er da revnende likegyldig? Hvorfor tenker du på det? Ting ved utseende vårt vi ikke kan noe som helst for, stor/liten nese, skostørrelse, størrelse på puppene osv er virkelig ikke noe man trenger å ofre en tanke altså. Det er som det er, lik det eller ikke, men hold kjeft om du ikke liker det og ta meg som jeg er! Jeg personlig har ikke veldig store pupper, men mye større enn f.eks søsteren min. Vi er begge normalt slanke, rundt 174 cm høye og 63-65 kg, men hun har en A-cup og jeg en C-cup. Fordelen med små pupper er at hele kroppen ser litt nettere ut på en måte, mens store pupper gjør deg mer frodig. At noen liker smale jenter og noen frodige jenter er helt greit det, men ikke noe jeg tenker på altså. Det burde ikke du gjøre heller. Anonymkode: a55a2...3a3
Anonym bruker Skrevet søndag kl 16:31 #7 Skrevet søndag kl 16:31 Fu er fortsatt en ung kvinne som har mange år foran deg til å oppnå store ting. Du har også det samfunnet ser på som en idealkropp, om det ikke åpner dører så er færre dører helt lukket. Likevel skal du bruke din energi på dette. Bevisst eller ubevisst manipulerer han deg og selvbildet ditt. Dump ham. Anonymkode: b8968...042
Anonym bruker Skrevet søndag kl 16:41 #8 Skrevet søndag kl 16:41 Anonym bruker skrev (47 minutter siden): Ts her. Er det flott da? Hvorfor er så mange damer stolt av de helt flate puppene? En jeg datet da han foretrakk helt små pupper men mine var litt på vippekanten. 🙄 Ikke lett, men jeg får de ikke mindre. Anonymkode: 1041d...989 Er mange det? Jeg har vært ganske overvektig men har alltid hatt veldig «pene» pupper uten heng. Jeg ble vant til å ha store pupper som overvektig, så når jeg nå er slank med relativt små pupper er det faktisk noe jeg savner. Jeg føler meg friskere og raskere, men ikke like sexy selv om jeg generelt sett blir sett på som mer attraktiv nå. Anonymkode: b8968...042
Anonym bruker Skrevet søndag kl 16:42 #9 Skrevet søndag kl 16:42 Du vet at det er en kjempeindustri for å operere silikon inn i puppene for at de ska bli større? Anonymkode: 92132...0ee
Anonym bruker Skrevet søndag kl 18:45 #10 Skrevet søndag kl 18:45 Hva syns du om puppene dine da? Jeg er 180 høy. Har veid alt fra 150 til 70 kilo i voksen alder. Har ammet 3 barn. Det er skrukk og hud og nippelen toucher navlen. Men det driter jeg da i? Og det finnes ikke en mann i verden som skal fortelle meg at ikke det er bra nok. Anonymkode: dceb5...fe7
Anonym bruker Skrevet søndag kl 21:27 #11 Skrevet søndag kl 21:27 Det er da revnende likegyldig hva menn mener om puppene dine? Anonymkode: a99df...1e7
MissSaigon Skrevet mandag kl 07:01 #12 Skrevet mandag kl 07:01 Jeg skjønner ikke helt hva du mener med hva vi mener? Jeg mener at du skal være fornøyd med den kroppen du har, og så får mennene i ditt liv holde sine preferanser for seg selv. Om de kommenterer puppene i annet enn rosende vendinger så kan du gjøre som en over foreslo, kommentere på at du liker en annen fasong og/eller størrelse på penis. Tipper det blir siste gang han kommenterer på kropp i det hele.
Anonym bruker Skrevet mandag kl 08:04 #13 Skrevet mandag kl 08:04 Anonym bruker skrev (15 timer siden): Fu er fortsatt en ung kvinne som har mange år foran deg til å oppnå store ting. Du har også det samfunnet ser på som en idealkropp, om det ikke åpner dører så er færre dører helt lukket. Likevel skal du bruke din energi på dette. Bevisst eller ubevisst manipulerer han deg og selvbildet ditt. Dump ham. Anonymkode: b8968...042 Men er det ideal kropp å ha små pupper da? Hadde jeg vært mann, hadde jeg gått for damer med gode, litt store pupper. Anonymkode: 1041d...989
Anonym bruker Skrevet mandag kl 08:48 #14 Skrevet mandag kl 08:48 Anonym bruker skrev (43 minutter siden): Men er det ideal kropp å ha små pupper da? Hadde jeg vært mann, hadde jeg gått for damer med gode, litt store pupper. Anonymkode: 1041d...989 Du har ingen stemmerett. Anonymkode: e1033...409
Anonym bruker Skrevet mandag kl 08:51 #15 Skrevet mandag kl 08:51 Aldri hørt at idealet er små bryster... Muligens modellkroppen som er spinkel og slank hele veien, og da små bryster også, men det er ikke drømmen til alle kvinner eller menn. Har jo vært veldig trendy med skikkelig timeglassfasong de siste årene. Aldri fått positiv oppmerksomhet på grunn av mine små bryster, i alle fall. Hører jo det i denne tråden også, "gode, store bryster", "føler meg ikke sexy lenger", "barnekropp"... Anonymkode: 19b45...ad8
Anonym bruker Skrevet mandag kl 13:45 #16 Skrevet mandag kl 13:45 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Men er det ideal kropp å ha små pupper da? Hadde jeg vært mann, hadde jeg gått for damer med gode, litt store pupper. Anonymkode: 1041d...989 Hun sier jo at hun har store pupper… Anonymkode: b8968...042
Anonym bruker Skrevet mandag kl 14:53 #17 Skrevet mandag kl 14:53 Føler meg bare feit med store pupper. Virkelig ikke behagelig, og endres også med syklus. Har vurdert brystreduksjon eventuelt brystløft for å ikke kjenne vekten av de. Bryster syns jeg generelt er litt ekkelt, uansett hvordan de ser ut. Vet jeg er sær Anonymkode: b2553...8e2
Anonym bruker Skrevet mandag kl 15:09 #18 Skrevet mandag kl 15:09 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Føler meg bare feit med store pupper. Virkelig ikke behagelig, og endres også med syklus. Har vurdert brystreduksjon eventuelt brystløft for å ikke kjenne vekten av de. Bryster syns jeg generelt er litt ekkelt, uansett hvordan de ser ut. Vet jeg er sær Anonymkode: b2553...8e2 Vagina er enda eklere syntes jeg. 🙈 Da er vi flere som er misfornøyd med puppene våre. Til deg over, jeg vil jo ha mindre pupper. Er slank, men puppene er litt i veien å må alltid bruke bh under lette sommerkjoler og topper, litt kjipt. Så jeg syntes du er heldig som har små. Anonymkode: 1041d...989
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå