Anonym bruker Skrevet 28. mars #1 Skrevet 28. mars Jeg har mye grått hår over ørene og ved tinningen. Kan jeg farge de hårene men ikke resten? Eller er det ikke pent å burde la være? Anonymkode: c65e0...29b
Anonym bruker Skrevet 28. mars #2 Skrevet 28. mars Det skal vel noe til å bare få farge i de grå, i tillegg til å treffe helt på riktig farge. Hvorfor vil du ikke farge hele håret? Jeg begynte tidlig å bli grå, og etter å ha farget det i x antall år så ble jeg lei og startet heller å stripe det. Da blendet de grå inn og jeg slapp ettervekst etter to uker. Anonymkode: 9845c...766
Anonym bruker Skrevet 28. mars #3 Skrevet 28. mars Klattfarging blir aldri bra. Hva med en semipermanent farge som minsker kontrasten mellom det grå og den opprinnelige fargen? Selv har jeg farget håret i fem år, men synes håret blir gulere når fargen blekes. Spurte frisøren, som sa at alternativet var helbleking med påfølgende farging og at hun heller anbefalte å la det vokse ut med det grå som er der. Men jeg er mellomblond, og jeg blir hvit og ikke grå. Når sommeren kommer blir hele håret lysere og kontrasten mindre. Anonymkode: 320c6...5de
Anonym bruker Skrevet 28. mars #4 Skrevet 28. mars Det blir ikke bra å farge bare deler av håret sånn. Jeg tar en semipermanent farge som sakte vaskes ut hver andre til tredje måned. Det fungerer godt å gjøre hjemme. Anonymkode: 5f882...7ee
Anonym bruker Skrevet 28. mars #5 Skrevet 28. mars Bær dine grå hår med verdighet! At håret grånes er en naturlig del av livet. Tenk på hvor mye penger du sparer på å bare la de grå hårene i fred. Hilsen helgrå, nesten hvit. Anonymkode: 48df1...9f5
Anonym bruker Skrevet 28. mars #6 Skrevet 28. mars Anonym bruker skrev (57 minutter siden): Bær dine grå hår med verdighet! At håret grånes er en naturlig del av livet. Tenk på hvor mye penger du sparer på å bare la de grå hårene i fred. Hilsen helgrå, nesten hvit. Anonymkode: 48df1...9f5 Er det så viktig å spare penger da? Anonymkode: 9e8ab...4f6
Anonym bruker Skrevet 28. mars #7 Skrevet 28. mars Jeg farget håret mitt i noen år, men jeg ble egentlig aldri fornøyd helt med fargen. Selv om jeg prøvde flere forskjellig - fra ganske rødt til blondt. Det siste var min medfødte farge. Så jeg bestemte meg for å bruke pengene mine til noe annet enn hårfarge. Det er det lureste jeg har gjort. Det var litt rart da det vokste ut, men jeg klipte det forholdvis kort så da fikk jeg bort mye av den "falske" fargen. Og det er noe med det at vi kler vår naturlige farge beste, egentlig. Det litt morsomme er at når min naturlige farge kom fram, begynte folk plutselig begynte å kommenterer fargen min og hvor fin den var. Anonymkode: c3ade...214
Anonym bruker Skrevet 28. mars #8 Skrevet 28. mars Anonym bruker skrev (2 timer siden): Bær dine grå hår med verdighet! At håret grånes er en naturlig del av livet. Tenk på hvor mye penger du sparer på å bare la de grå hårene i fred. Hilsen helgrå, nesten hvit. Anonymkode: 48df1...9f5 Tja, mange ser mye eldre ut enn de er med grått hår. Selv har jeg noe grått, og det ser bare blast og trist ut. Anonymkode: bac4b...948
Anonym bruker Skrevet 28. mars #9 Skrevet 28. mars Anonym bruker skrev (6 timer siden): Er det så viktig å spare penger da? Anonymkode: 9e8ab...4f6 Æhh... Ja, jeg mener det er viktig. Vi kan, de fleste av oss, spare inn på unødig bruk av penger. Hårfarge er en type unødig bruk av penger. Anonymkode: 48df1...9f5
Anonym bruker Skrevet 28. mars #10 Skrevet 28. mars Anonym bruker skrev (1 time siden): Æhh... Ja, jeg mener det er viktig. Vi kan, de fleste av oss, spare inn på unødig bruk av penger. Hårfarge er en type unødig bruk av penger. Anonymkode: 48df1...9f5 Det er din høyst personlige mening som få andre er enig i. Dessuten begrunner du det ikke. At man kan er ikke en grunn for at man bør. Anonymkode: 9e8ab...4f6
Anonym bruker Skrevet 29. mars #11 Skrevet 29. mars Anonym bruker skrev (51 minutter siden): Det er din høyst personlige mening som få andre er enig i. Dessuten begrunner du det ikke. At man kan er ikke en grunn for at man bør. Anonymkode: 9e8ab...4f6 Å, såpass ... Jeg kan gjerne begrunne. Siden vi i dag lever i dyrtid, og i en langt mer urolig verden enn hva de fleste av oss noen gang har opplevd, så skader det ikke å spare inn på unødig forbruk. Bare som et eksempel: Hvis Ola Dunk fortsetter å kjøre fossilbiler som vi gjør pr akkurat i dag, så vil drivstofflagrene våre gå tomme sånn omtrent i løpet av april -26. Kanskje er det en idé å tenke seg om en gang eller to før man handler. *draavskylappenehardtogbrutalt* Anonymkode: 48df1...9f5
Anonym bruker Skrevet 29. mars #12 Skrevet 29. mars Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Å, såpass ... Jeg kan gjerne begrunne. Siden vi i dag lever i dyrtid, og i en langt mer urolig verden enn hva de fleste av oss noen gang har opplevd, så skader det ikke å spare inn på unødig forbruk. Bare som et eksempel: Hvis Ola Dunk fortsetter å kjøre fossilbiler som vi gjør pr akkurat i dag, så vil drivstofflagrene våre gå tomme sånn omtrent i løpet av april -26. Kanskje er det en idé å tenke seg om en gang eller to før man handler. *draavskylappenehardtogbrutalt* Anonymkode: 48df1...9f5 Siden motstand mot farging av grått hår er nivået du har lagt din fanesak på, så regner jeg med at du bare sitter hjemme og ikke kjøper noe som helst . Anonymkode: bac4b...948
Anonym bruker Skrevet mandag kl 23:26 #13 Skrevet mandag kl 23:26 Anonym bruker skrev (På 28.3.2026 den 22.56): Æhh... Ja, jeg mener det er viktig. Vi kan, de fleste av oss, spare inn på unødig bruk av penger. Hårfarge er en type unødig bruk av penger. Anonymkode: 48df1...9f5 Jeg farger håret selv hver fjerde uke. Koster meg ca 100.- pr gang. Tenker jeg har råd til å bruke 1200.- i året på det. Anonymkode: bcc90...44f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå