Anonym bruker Skrevet 30. mars #76 Skrevet 30. mars Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Så rart at alle andre tolker innleggene dine slik... Kanskje det er formuleringen din det er noe galt med.... Anonymkode: dbb23...e94 Så mye energi du legger i å prøve å provosere meg. Hvorfor? Er det noe jeg sier eller gjør som truer deg? (Det er forresten flere som har trykket liker på innleggene mine, så noen er iallfall enige med meg. Ikke at det betyr noe til eller fra for meg personlig, mer til informasjon til deg.) Anonymkode: 4bdab...85c
Anonym bruker Skrevet 30. mars #77 Skrevet 30. mars Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hva er det du ønsker å oppnå med å krangle fram og tilbake med meg om hva jeg angivelig mener? Side opp og side ned om hva jeg mener? Jeg skriver hva jeg mener. Jeg mener man bør være forsiktig med hva man putter i seg av hormoner, og at det bør være primær for de med alvorlige plager. Er det så fryktelig kontroversielt å mene at du må sammenligne meg med en fra «livets harde skole eller livsstilscoach?» Hvis du ikke vil ta mine råd, å være kritisk til hormonbehandling altså, så er det meg absolutt helt revnende likegyldig. Du må gjerne kjøre på for min del. Din kropp, ditt ansvar. Anonymkode: 4bdab...85c "Side opp og side ned"? Jeg hadde skrevet totalt to innlegg til deg. Og du kaller andre dramatiske? Selvsagt kommer jeg ikke til å ta dine råd - det trenger du ikke presisere. Jeg bare synes du skal holde deg for god til å skrive "jeg er en av de få her inne som mener hormonbehandling kun bør være til de med alvorlig hemmende plager". Det insinuerer at du synes staten skal gripe inn og bestemme over/regulere behandlingen av overgangsplager. Da er det bedre å skrive at "jeg personlig ønsker ikke å tilføre kroppen min hormoner", og oppfordrer andre til å utvise forsiktighet - selv om jeg personlig ikke på noen måte har noen kunnskap på dette feltet, men bare synser". Anonymkode: 9c300...c7a
Anonym bruker Skrevet 30. mars #78 Skrevet 30. mars Anonym bruker skrev (28 minutter siden): "Side opp og side ned"? Jeg hadde skrevet totalt to innlegg til deg. Og du kaller andre dramatiske? Selvsagt kommer jeg ikke til å ta dine råd - det trenger du ikke presisere. Jeg bare synes du skal holde deg for god til å skrive "jeg er en av de få her inne som mener hormonbehandling kun bør være til de med alvorlig hemmende plager". Det insinuerer at du synes staten skal gripe inn og bestemme over/regulere behandlingen av overgangsplager. Da er det bedre å skrive at "jeg personlig ønsker ikke å tilføre kroppen min hormoner", og oppfordrer andre til å utvise forsiktighet - selv om jeg personlig ikke på noen måte har noen kunnskap på dette feltet, men bare synser". Anonymkode: 9c300...c7a Jeg må le 😂 «Du insinuerer at du syns staten skal gripe inn og bestemme over/regulere behandlingen av overgangsplager.» Du kan umulig være seriøs. Jeg har på ingen måter sagt noe i nærheten av dette. Jeg har presisert flere steder at hormonbehandling er et personlig valg, og oppfordrer andre til å utvise forsiktighet pga bivirkninger. At du ikke har fått med deg det etter så mange innlegg, er for meg en gåte, og underbygger igjen påstanden min om at din leseforståelse umulig kan være helt på topp. Anonymkode: 4bdab...85c
Anonym bruker Skrevet 30. mars #79 Skrevet 30. mars Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Jeg må le 😂 «Du insinuerer at du syns staten skal gripe inn og bestemme over/regulere behandlingen av overgangsplager.» Du kan umulig være seriøs. Jeg har på ingen måter sagt noe i nærheten av dette. Jeg har presisert flere steder at hormonbehandling er et personlig valg, og oppfordrer andre til å utvise forsiktighet pga bivirkninger. At du ikke har fått med deg det etter så mange innlegg, er for meg en gåte, og underbygger igjen påstanden min om at din leseforståelse umulig kan være helt på topp. Anonymkode: 4bdab...85c Du kommer ikke tilfeldig fra en eller annen dal, gjør du vel? Samme arrogante bessewisser kveruleringen.... Anonymkode: dbb23...e94
Anonym bruker Skrevet 30. mars #80 Skrevet 30. mars Anonym bruker skrev (4 timer siden): Du kommer ikke tilfeldig fra en eller annen dal, gjør du vel? Samme arrogante bessewisser kveruleringen.... Anonymkode: dbb23...e94 Slutt da! Idiotisk å antyde brukernavn. Alle har rett på å være anonyme her inne Anonymkode: ac355...19d
Anonym bruker Skrevet 30. mars #81 Skrevet 30. mars Det burde het undergangsalderen i stedet. Anonymkode: 55d0e...2a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå