Anonym bruker Skrevet 27. mars #1 Skrevet 27. mars https://moniker.no/en/products/12437429-straight-ripped-jeans Anonymkode: ff4ca...744
Anonym bruker Skrevet 27. mars #2 Skrevet 27. mars Liker slitte jeans, men ikke de. Fin farge, men hulle så altfor hjemme mekka i hui og hast ut. Anonymkode: 7159a...397
Anonym bruker Skrevet 27. mars #3 Skrevet 27. mars Jeg synes bare det så rart ut med de store hullene på låra. Prisen er vanvittig. Anonymkode: 2140a...af8
Anonym bruker Skrevet 27. mars #4 Skrevet 27. mars Fryktelig! Hadde ikke brukt dem om jeg fikk dem gratis. Anonymkode: 8df67...80f
Anonym bruker Skrevet 27. mars #5 Skrevet 27. mars Det var for store og ‘falske’ hull. Anonymkode: bff3a...d62
frk Nilsen Skrevet 27. mars #6 Skrevet 27. mars Sånne lagde vi sjøl på 90-tallet. Levis og sveitserkniv i storefri. Husker farmor og farfar var rystet over at noen frivillig ville ha hull på buksa uten å lappe den 😂
Anonym bruker Skrevet 27. mars #7 Skrevet 27. mars De var grusomme, men om du liker de så er det jo enkelt å lage billig. Anonymkode: 21e12...f59
Anonym bruker Skrevet 27. mars #8 Skrevet 27. mars Jeg er så gammel at jeg har gått i sånne bukser før, men vi lagde hullene selv da. Så uaktuelt for meg å gå i sånt en gang til. Synes disse var for høye i livet også. Om du liker de er det jo bare å kjøpe en rimeligere bukse og lage hullene selv. Bruk saks, sandpapir og fryns opp. Anonymkode: 9c802...92e
Anonym bruker Skrevet 27. mars #10 Skrevet 27. mars Minner meg om klassikeren om keiseren med nye klær Anonymkode: b2a47...443
Anonym bruker Skrevet 27. mars #11 Skrevet 27. mars Hæ? Hva er kult med de? Kjøp hva som helst på Cubus/hm/kappahl og skjær hull i de selv. 6899,- spart. Anonymkode: 56887...aa9
Anonym bruker Skrevet 27. mars #12 Skrevet 27. mars Dere skjønner virkelig ikke?? Det kule er prisen. Folk elsker alt som er dyrt. Ingen elsker håndvesker fra H&M akkurat... Anonymkode: e0d9a...0b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå