Anonym bruker Skrevet 27. mars #26 Skrevet 27. mars Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det høres ut som om du tror du skylder han noe. Anonymkode: d151f...b8c Ja, føler det. Fordi han er min psykolog til tider 😭 Anonymkode: 557ba...a32
Anonym bruker Skrevet 27. mars #27 Skrevet 27. mars Anonym bruker skrev (8 timer siden): Må si jeg lurer på hvor gammel han er, og hvor ung du er? For dette høres ut som et "vennskap" som er veldig ujevnt. Han utnytter deg! Du må ikke finne på å beholde denne vennen, finn venner på din egen alder, som respekterer deg. Anonymkode: 32eef...f31 Han er 60 Anonymkode: 557ba...a32
amandine Skrevet 27. mars #28 Skrevet 27. mars Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Ja, føler det. Fordi han er min psykolog til tider 😭 Anonymkode: 557ba...a32 Han groomer deg. Hvis han virkelig er psykolog må du anmelde ham. Er han bare en skulder du gråter på må du finne deg en annen.
Anonym bruker Skrevet 28. mars #29 Skrevet 28. mars Anonym bruker skrev (2 timer siden): Ja, føler det. Fordi han er min psykolog til tider 😭 Anonymkode: 557ba...a32 Det gjør du ikke, du skylder han hverken nakenbilder eller noe som helst annet. Han er en shitty person som du må kutte ut av livet ditt. Anonymkode: d151f...b8c
☆☆☆ Skrevet 28. mars #30 Skrevet 28. mars Kva ein skal kalle denne relasjonen er eg usikker på, men eit vennskap er det definitivt ikkje. Denne mannen bør du komme deg unna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå