Anonym bruker Skrevet 26. mars #1 Skrevet 26. mars https://www.power.no/kjoekkenmaskiner/kjoekkenmaskiner-og-miksere/foodprosessor/ninja-3-in-1-bn800eu-foodprocessor/p-1472927/ Jeg har denne blenderen, og er veldig fornøyd. Den blir brukt hver eneste dag, flere ganger om dagen. Den delen som brukes mest er den minste beholderen, til smoothie, iskaffe, nøttesmør, yoghurtis, dressinger +++ Det vi bruker nest mest er den supergode foodprocessoren, som finkutter grønnsaker, rasper ost, snitter kål +++ Det vi nesten aldri bruker er «den vanlige» blenderkanna. Den funksjonen kan vi nok leve uten. Blenderen vår er flere år gammel og begynner å bære preg av hard og hyppig bruk, og jeg ser at den ikke kommer til å leve evig. Nå til poenget: Vi kutter ut plast som er i kontakt med matvarer hjemme hos oss. Jeg kommer derfor ikke til å kjøpe ny utgave av samme blender, de alle delene er i hardplast. Er det noen som har tips til maskiner som har noe tilsvarende den minste «bullet»-beholderen OG en god foodprocessor i glass? Helst kombinert i samme maskin, eller eventuelt maskiner dere er fornøyde med som er enten bullet-blender eller foodprocessor med glassbeholder. Takk på forhånd om noen tar seg tid til å dele tips☺️ Anonymkode: 2a92d...bc1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå