Anonym bruker Skrevet 25. mars #1 Skrevet 25. mars Nå blir mannen glad, kjøkkenmaskinen min røk like før bursdagen min og han har ikke peiling på hva han skal finne på til meg Noen som kan anbefale en. Trenger en og kan ta deiger med opptil 2 kg mel, men også ta mindre deiger med bare 500 g mel Anonymkode: 428e5...d97
Anonym bruker Skrevet 25. mars #4 Skrevet 25. mars Skriver under på ankarsrum, bra til store deiger 😊 Anonymkode: 8a37a...87e
Anonym bruker Skrevet 25. mars #5 Skrevet 25. mars Tusen takk for tips om Ankarsum. Ser det kan ta de store deigene, men hvordan er den på de små? Baker oftere de små enn de store. For eksempel pizzadeig, deig til et par nan-brød og lignende HI Anonymkode: 428e5...d97
Anonym bruker Skrevet 25. mars #6 Skrevet 25. mars Så små deiger tar jeg like gjerne for hånd, for uansett nasjon syns jeg jobben med oppvasken et mer styr enn å elte for hånd, men de få gangene jeg bruker maskin, går det bra. Bruker ikke eltekroken til små deiger, men den runde tingen jeg ikke husker hva heter nå. Anonymkode: 88579...309
Anonym bruker Skrevet 26. mars #7 Skrevet 26. mars Anonym bruker skrev (4 timer siden): Tusen takk for tips om Ankarsum. Ser det kan ta de store deigene, men hvordan er den på de små? Baker oftere de små enn de store. For eksempel pizzadeig, deig til et par nan-brød og lignende HI Anonymkode: 428e5...d97 Det spørs hvor liten og tilbehøret du kjøper, bollen er jo ganske stor. Men det er tross alt enklere å ta små deiger for hånd enn å ikke ha plass i store i kjøkkenmaskinen, så jeg foretrekker den 😊 Anonymkode: 8a37a...87e
Anonym bruker Skrevet 26. mars #8 Skrevet 26. mars Veldig fornøyd med min Kenwood Major. Anonymkode: 69fe1...ffa
Anonym bruker Skrevet 26. mars #9 Skrevet 26. mars Anonym bruker skrev (8 timer siden): Så små deiger tar jeg like gjerne for hånd, for uansett nasjon syns jeg jobben med oppvasken et mer styr enn å elte for hånd, men de få gangene jeg bruker maskin, går det bra. Bruker ikke eltekroken til små deiger, men den runde tingen jeg ikke husker hva heter nå. Anonymkode: 88579...309 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Det spørs hvor liten og tilbehøret du kjøper, bollen er jo ganske stor. Men det er tross alt enklere å ta små deiger for hånd enn å ikke ha plass i store i kjøkkenmaskinen, så jeg foretrekker den 😊 Anonymkode: 8a37a...87e Jeg har noe albue og skulderproblematikk så bruker maskin også på små deiger. HI Anonymkode: 428e5...d97
Superdolly Skrevet 26. mars #10 Skrevet 26. mars På min fulgte det med en deigrulle i tillegg til eltekrok, så jeg bruker deigrullen til små deiger. Funker helt utmerket.
Anonym bruker Skrevet 26. mars #11 Skrevet 26. mars Superdolly skrev (Akkurat nå): På min fulgte det med en deigrulle i tillegg til eltekrok, så jeg bruker deigrullen til små deiger. Funker helt utmerket. Tusen takk HI Anonymkode: 428e5...d97
Anonym bruker Skrevet 26. mars #13 Skrevet 26. mars Jeg er fornøyd med min Kenwood, men du må ha den med størst motor. De leveres jo i uttallige størrelser, og de med små motorer fungerer dårlig til større deiger. Her i huset har jeg en ung baker, datteren min på 16 år baker kaker hele tiden, også på bestilling fra andre. Hun bruker kenwooden hele tiden, til visping o.l. Til slike ting er ikke ankarsrum den beste. Men siden vi har den største motoren fungerer den også til å bake brød. Om du i hovedsak skal ha den til å kna store deiger ville jeg gått for ankarsrum, evt hatt en mindre maskin i tillegg til kakebaking og mindre deiger. Men om du baker mest smådeiger og kaker og lager brød av og til ville jeg gått for en annen maskin. Anonymkode: fcf3c...ea1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå