Gå til innhold

Kyssesyken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet mitt var til legen mandag, og legen mistenkte tidlig forløp av "kyssesyken". Hadde forhøyede leververdier og symptomer. Fikk beskjed om å komme igjen fredag om han ikke ble bedre. Burde vi ta turen til legen uansett? Selv om det er bedring er det vel greit å avklare om det faktisk er "kyssesyken"? Er vel ikke bra å trene for tidlig om det er det han har? Noen med erfaring?

Anonymkode: 7afb3...f4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, det tror jeg jeg ville gjort.

Anonymkode: ecca2...27b

Skrevet

Datteren min har vært syk i 3-4 uker av kyssesyken hittil, og er fortsatt slapp og halsen begynner å bli sår igjen. Hun starter å jobbe igjen nå denne uka (hun er 20, tar friår), men blir fort sliten. Ville nok holdt et øye med leververdiene etc.

Anonymkode: 00d9a...377

Skrevet

Datteren min ble lagt inn med alvorlig leversvikt grunnet kyssesyken. Hun var gul i øyne og hud, det skjedde "brått" 

Ville uten tvil tatt en oppfølgingstime ja. Masse god bedring.

Anonymkode: 9d68c...f7a

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Barnet mitt var til legen mandag, og legen mistenkte tidlig forløp av "kyssesyken". Hadde forhøyede leververdier og symptomer. Fikk beskjed om å komme igjen fredag om han ikke ble bedre. Burde vi ta turen til legen uansett? Selv om det er bedring er det vel greit å avklare om det faktisk er "kyssesyken"? Er vel ikke bra å trene for tidlig om det er det han har? Noen med erfaring?

Anonymkode: 7afb3...f4b

Ta prøver for å sjekke. Han blr stå over hard trening i minst 4 mnd i tilfelle

Anonymkode: 77d87...6d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...