Anonym bruker Skrevet i går, 17:36 #1 Skrevet i går, 17:36 Barnet mitt var til legen mandag, og legen mistenkte tidlig forløp av "kyssesyken". Hadde forhøyede leververdier og symptomer. Fikk beskjed om å komme igjen fredag om han ikke ble bedre. Burde vi ta turen til legen uansett? Selv om det er bedring er det vel greit å avklare om det faktisk er "kyssesyken"? Er vel ikke bra å trene for tidlig om det er det han har? Noen med erfaring? Anonymkode: 7afb3...f4b
Anonym bruker Skrevet i går, 17:39 #2 Skrevet i går, 17:39 Jo, det tror jeg jeg ville gjort. Anonymkode: ecca2...27b
Anonym bruker Skrevet 23 timer siden #3 Skrevet 23 timer siden Datteren min har vært syk i 3-4 uker av kyssesyken hittil, og er fortsatt slapp og halsen begynner å bli sår igjen. Hun starter å jobbe igjen nå denne uka (hun er 20, tar friår), men blir fort sliten. Ville nok holdt et øye med leververdiene etc. Anonymkode: 00d9a...377
Anonym bruker Skrevet 20 timer siden #4 Skrevet 20 timer siden Datteren min ble lagt inn med alvorlig leversvikt grunnet kyssesyken. Hun var gul i øyne og hud, det skjedde "brått" Ville uten tvil tatt en oppfølgingstime ja. Masse god bedring. Anonymkode: 9d68c...f7a
Anonym bruker Skrevet 20 timer siden #5 Skrevet 20 timer siden Anonym bruker skrev (4 timer siden): Barnet mitt var til legen mandag, og legen mistenkte tidlig forløp av "kyssesyken". Hadde forhøyede leververdier og symptomer. Fikk beskjed om å komme igjen fredag om han ikke ble bedre. Burde vi ta turen til legen uansett? Selv om det er bedring er det vel greit å avklare om det faktisk er "kyssesyken"? Er vel ikke bra å trene for tidlig om det er det han har? Noen med erfaring? Anonymkode: 7afb3...f4b Ta prøver for å sjekke. Han blr stå over hard trening i minst 4 mnd i tilfelle Anonymkode: 77d87...6d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå