Anonym bruker Skrevet i går, 12:07 #1 Skrevet i går, 12:07 Gutten har 1-1 oppfølgning og er nesten aldri i klassen. Temaet er klassemiljø og sammerbeid hjem-skole. Det er 30 min å kjøre hver vei, usikker på om jeg bør prioritere å gå. Litt utfordring i forhold til logistikk på heimebane hvis jeg går. Anonymkode: 9687f...c4e
Anonym bruker Skrevet i går, 12:09 #3 Skrevet i går, 12:09 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Spør lærer. Anonymkode: b7a26...247 Svar fra lærer: Hei! Det er ikkje så lett å seie. Eg trur de må kjenne på kva de syns sjølv. Me har jo eit ynskje om at han skal bli ein større del av klassen, og møtet vil dreie seg mykje om heim-skule-samarbeidet. Men ja, eg har full forståing både om de kjem og om de ikkje kjem! mvh .... Anonymkode: 9687f...c4e
Anonym bruker Skrevet i går, 12:28 #4 Skrevet i går, 12:28 Jeg synes absolutt at du skal dra. Selv om barnet ikke er mye i klassen, så kan det være nyttig å treffe andre foreldre og ha et forhold til resten av foreldregruppen. Kanskje ekstra viktig når man har et barn som trenger litt ekstra. Nå vet jo ikke jeg hvor store ekstra behov ditt barn har, og det trenger jeg ikke å vite heller, h*n er jo en del av klassen uansett og du er en del av foreldregruppen. Det kommer i alle fall ikke noe negativt ut av å møte opp. Om det ikke er en svært sær og spesiell foreldregruppa da. Anonymkode: 1aa50...35c
Anonym bruker Skrevet i går, 12:38 #5 Skrevet i går, 12:38 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Jeg synes absolutt at du skal dra. Selv om barnet ikke er mye i klassen, så kan det være nyttig å treffe andre foreldre og ha et forhold til resten av foreldregruppen. Kanskje ekstra viktig når man har et barn som trenger litt ekstra. Nå vet jo ikke jeg hvor store ekstra behov ditt barn har, og det trenger jeg ikke å vite heller, h*n er jo en del av klassen uansett og du er en del av foreldregruppen. Det kommer i alle fall ikke noe negativt ut av å møte opp. Om det ikke er en svært sær og spesiell foreldregruppa da. Anonymkode: 1aa50...35c Dette! 👆 Anonymkode: 7f31f...fca
Anonym bruker Skrevet i går, 12:51 #6 Skrevet i går, 12:51 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Jeg synes absolutt at du skal dra. Selv om barnet ikke er mye i klassen, så kan det være nyttig å treffe andre foreldre og ha et forhold til resten av foreldregruppen. Kanskje ekstra viktig når man har et barn som trenger litt ekstra. Nå vet jo ikke jeg hvor store ekstra behov ditt barn har, og det trenger jeg ikke å vite heller, h*n er jo en del av klassen uansett og du er en del av foreldregruppen. Det kommer i alle fall ikke noe negativt ut av å møte opp. Om det ikke er en svært sær og spesiell foreldregruppa da. Anonymkode: 1aa50...35c Det er lagt opp til workshop, det er jeg så lite glad i 🙈kommer ikke til å ha noe forhold til medelever og foreldre egentlig, her er det fem små grender som treffes på samme ungdomsskole (mange har 30. minutt kjøretid i ulike retninger) HI. Anonymkode: 9687f...c4e
Anonym bruker Skrevet i går, 12:57 #7 Skrevet i går, 12:57 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Det er lagt opp til workshop, det er jeg så lite glad i 🙈kommer ikke til å ha noe forhold til medelever og foreldre egentlig, her er det fem små grender som treffes på samme ungdomsskole (mange har 30. minutt kjøretid i ulike retninger) HI. Anonymkode: 9687f...c4e Det er ganske klart at du ikke vil, så da får du stå for det. Anonymkode: e8f25...c37
Anonym bruker Skrevet i går, 13:45 #9 Skrevet i går, 13:45 Jeg hadde gått. Jeg tror det er spesielt viktig å gå om man har et barn med spesielle behov som nesten ikke er i klassen. Det gjør det enklere for elever og foreldre å inkludere der det er mulig om de har en relasjon til foreldrene. Skjer det et eller annet kan også håndteringen og oppfatningen bli positivt påvirket av at foreldrene vet hvem dere er og har et forhold til dere. Også i motsatt fall, vil ting kanskje bli enklere for dere også. For skolen vil en workshop med dette teamet og med det forskjellige perspektivet du bringer inn, gi mer kunnskap enn av en foreldregruppe som er mer homogen og har likere behov. Anonymkode: 19e4f...4c4
Anonym bruker Skrevet 21 timer siden #10 Skrevet 21 timer siden Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg hadde gått. Jeg tror det er spesielt viktig å gå om man har et barn med spesielle behov som nesten ikke er i klassen. Det gjør det enklere for elever og foreldre å inkludere der det er mulig om de har en relasjon til foreldrene. Skjer det et eller annet kan også håndteringen og oppfatningen bli positivt påvirket av at foreldrene vet hvem dere er og har et forhold til dere. Også i motsatt fall, vil ting kanskje bli enklere for dere også. For skolen vil en workshop med dette teamet og med det forskjellige perspektivet du bringer inn, gi mer kunnskap enn av en foreldregruppe som er mer homogen og har likere behov. Anonymkode: 19e4f...4c4 Jeg går 👍 HI Anonymkode: 9687f...c4e
Anonym bruker Skrevet 19 timer siden #11 Skrevet 19 timer siden Anonym bruker skrev (6 timer siden): Det er lagt opp til workshop, det er jeg så lite glad i 🙈kommer ikke til å ha noe forhold til medelever og foreldre egentlig, her er det fem små grender som treffes på samme ungdomsskole (mange har 30. minutt kjøretid i ulike retninger) HI. Anonymkode: 9687f...c4e Gaaaahhhh… workshop! Nå også på foreldremøter. Kan noen snart finne opp noe bedre å bruke tiden på? Anonymkode: 4fabc...887
Anonym bruker Skrevet 18 timer siden #12 Skrevet 18 timer siden Anonym bruker skrev (1 time siden): Gaaaahhhh… workshop! Nå også på foreldremøter. Kan noen snart finne opp noe bedre å bruke tiden på? Anonymkode: 4fabc...887 Egentlig blei det ganske bra🙈 Fekk mange tilbakemeldinger og god diskusjon. HI Anonymkode: 9687f...c4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå