Anonym bruker Skrevet 25. mars #1 Skrevet 25. mars Går det med to av mine. Blir aldri ferdige. Har gått i 6-7 år med hun ene. Nå må det visst trekkes noen tenner, tannlegen hennes ville ikke det så nå er det henvisning til en annen tannlege som han mener vil. Anonymkode: c67b3...edf
Anonym bruker Skrevet 25. mars #2 Skrevet 25. mars Man blir jo ikke ferdig hos tannlegen. Det skal gjøres hele livet. Anonymkode: 93538...aa2
Anonym bruker Skrevet 25. mars #3 Skrevet 25. mars Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Man blir jo ikke ferdig hos tannlegen. Det skal gjøres hele livet. Anonymkode: 93538...aa2 Kjeveortoped. Tannregulering. HI Anonymkode: c67b3...edf
Anonym bruker Skrevet 25. mars #4 Skrevet 25. mars Sønnen min hadde to hjørnetenner oppe som kom frem langt oppe i tannkjøttet foran og var overbitt. Å bruke regulering til å dra de tennene ned til rekken med de andre tennene og fikse overbittet tok 2 år. Det høres ut som barna dine har mye mer komplekse problemer, så da kan du jo ikke sammenligne med min sønn. Det er så mye som kan være feil i et bitt, ikke bare kosmetisk feil, men ting som vil gi hodepine senere i livet, slite ned tennene osv osv. Noe er raskt å fikse, andre ting tar årevis. Min erfaring er ikke at de "melker staten" for penger til tannproblemer som ikke er reelle, men det er jo godt mulig de gjør det for det. Det er vel egentlig det du lurer på, om de overdriver og bruker lenger tid enn de må for å tjene mer penger? Anonymkode: d83cf...a6c
Anonym bruker Skrevet 25. mars #5 Skrevet 25. mars Et raskt google søk viser at folk enten er veldig fornøyde eller særdeles misfornøyd. Hvis dere har gått så lenge og aldri blir ferdig, kan dere vel bytte til en annen kjeveortoped? Har gått hos Oris dental Madla hos Kasper med min og er strålende fornøyd! Supert resultat, og det ble langt billigere enn kostnadsoverslag vi fikk før oppstart av behandling 👍 Anonymkode: aa906...26e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå