Anonym bruker Skrevet 25. mars #1 Skrevet 25. mars Lillesøster skal i narkose, fjerne noe. Er så engstelig, trodde ikke jeg skulle reagere slik. Hvordan er det å være i narkose? Anonymkode: dad3c...fec
Anonym bruker Skrevet 25. mars #2 Skrevet 25. mars Jeg synes det er helt uproblematisk, har vært i narkose mange ganger og har et barn som stadig er det. Men det er visst ganske utbredt å oppleve det skummelt. Hvordan det er...altså, du er bevisstløs, så det merkes jo ikke akkurat. Litt groggy i etterkant ofte. Anonymkode: 62da7...525
Anonym bruker Skrevet 25. mars #3 Skrevet 25. mars Jeg har vært i narkose flere ganger, har også barn som har vært det. Det finnes ikke ekkelt å være i narkose, en dyp drømmeløs søvn. Når du våkner har du ingen formening om hvor lang tid det har gått. Jeg har blitt sår i halsen etterpå, pga turene som settes inn etter at du har sovnet, men ellers helt uproblematisk. Datteren min var ganske trøtt og groggy da hun våknet, men etter en saftis var hun god som ny. Hun har ingen negative opplevelser rundt det. Anonymkode: 7390c...905
Anonym bruker Skrevet 25. mars #4 Skrevet 25. mars Jeg hadde min ettårige datter i narkose for noen år siden, det var tøft å se i det hun lukket øynene, men det gikk heldigvis veldig bra. Anonymkode: dad3c...fec
Anonym bruker Skrevet 25. mars #5 Skrevet 25. mars Da jeg våknet av narkose den ene gangen jeg har hatt det, var min første tanke at "fikk de ikke operert meg, jeg har jo akkurat lagt meg i senga" En litt merkelig følelse. Det mest "skremmende" for meg var at åren de hadde satt veneflon i sprakk da jeg satte meg opp i senga.... Det gikk selvfølgelig bra det også. Datteren min fikk narkose da hun var fem år og skulle absolutt ikke ha oss med seg, så vi så verken at hun sovnet eller våknet. Men vi fikk komme inn ganske fort og det var akkurat som hun bare hadde hatt seg en liten lur. Når det er sagt, så vet jeg at man kan være både kvalm og litt forvirret etter narkose, og muligens andre reaksjoner også. Anonymkode: 12ea1...0e6
Anonym bruker Skrevet 25. mars #6 Skrevet 25. mars Å være i narkose er jo bare deilig. Sover så godt, atte. Anonymkode: ccb92...550
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå