Gå til innhold

Har han brukt stoff her?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Tror han virkelig at jeg tar til takke at han skal tie i ei uke eller 2, for så komme tilbake igjen? Nei vettu hva. 

Anonymkode: eeda4...96d

Det er jo det du har gjort til nå, og er akkurat det du kommer til å fortsette med.

Anonymkode: 4d677...46e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Ja jeg vet, det er sjuk oppførsel og virker ganske lite gjennomtenkt. Tror han virkelig at jeg tar til takke at han skal tie i ei uke eller 2, for så komme tilbake igjen? Nei vettu hva. 

Snaptallene står fortsatt stille så jeg tror nesten han har deaktivert snap også som han har gjort med face. 

Ja? for det er jo det du gjør... blokker han, slett nummeret hans, og gå videre.

Anonymkode: 072f2...7a3

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Ja? for det er jo det du gjør... blokker han, slett nummeret hans, og gå videre.

Ja men det ser ut som han har satt alt på vent, altså dektivert både det ene og det andre. Det er ikke noe problem for meg å ha han der. Jeg har det bedre nå med meg selv og merker jeg ikke er så needy etter han. D merker helt sikkert han også etterhvert men da vil jeg ha kommet over han. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Ja men det ser ut som han har satt alt på vent, altså dektivert både det ene og det andre. Det er ikke noe problem for meg å ha han der. Jeg har det bedre nå med meg selv og merker jeg ikke er så needy etter han. D merker helt sikkert han også etterhvert men da vil jeg ha kommet over han. 

Du lurer bare deg selv. Så lenge du har han på sosiale medier har han overtaket. Sorry as, men been there done that. Det tar mer enn ett par dager å bli kvitt det hektet du har 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Du lurer bare deg selv. Så lenge du har han på sosiale medier har han overtaket. Sorry as, men been there done that. Det tar mer enn ett par dager å bli kvitt det hektet du har 

Ja men jeg merker en stor forandring. Kjenner jeg nyter å ikke frykte å bli såret. Jeg trenger tiden alene nå, fokus på meg.

Ser alikavel på snap at alt står stille. Vi er fortsatt "superbestevenner💕" og scoren hans ligger på eksakt det samme. Hva skjer, har han karantene fra snap elr? Bare lurer 

Skrevet

Ja men jeg merker en stor forandring. Kjenner jeg nyter å ikke frykte å bli såret. Jeg trenger tiden alene nå, fokus på meg.

Ser alikavel på snap at alt står stille. Vi er fortsatt "superbestevenner💕" og scoren hans ligger på eksakt det samme. Hva skjer, har han karantene fra snap elr? Bare lurer 

Og du påstår at du ikke er needy etter han lenger....

Skrevet

Og du påstår at du ikke er needy etter han lenger....

Jeg ser fordi jeg syntes det er rart. Hatt snap i 7år og aldri sett dette. Blir man slettet (noe som hadde vært helt ok at han hadde gjort, ville det kommet et kryss eller at jeg ikke hadde sett han der). Tallene vises men ikke rørt seg på en flekk. Han er aktiv på messenger, ser det siden vi skrev på lørdag der. 

Skrevet

Tror ikke han bruker snap. Og da er det heller ikke rart mine snapper ikke er blitt åpnet. Kan han sitte inne i varetekt? Jeg lurer jo fordi dette er siste person jeg har vært interesert, ligget med og brydd meg om. 

Skrevet

Tror ikke han bruker snap. Og da er det heller ikke rart mine snapper ikke er blitt åpnet. Kan han sitte inne i varetekt? Jeg lurer jo fordi dette er siste person jeg har vært interesert, ligget med og brydd meg om. 

Eller så har han en snap til, som han bruker til familie og venner. Den du er på er til ligga sine. 

Hvorfor sletter du han ikke?

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Hvorfor i all verden tror du han sitter i varetekt?

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Eller så har han en snap til, som han bruker til familie og venner. Den du er på er til ligga sine. 

Hvorfor sletter du han ikke?

Han har laget en snap til, når han enkelt kan slette meg eller bare lavær å svare meg men svare de andre? Da må isåfall han ha tenkt at jeg kan se scoren hans gå opp. Hvorfor skulle han bry seg om at jeg så det? Nei det hørtes merkelig ut. 

Scoren har stått på sted hvil siden søndag. Dagen etter jeg var der. Ifølge Ai er jeg ikke slettet, men at han kan ha deaktivert den. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor i all verden tror du han sitter i varetekt?

Fordi ham deaktiverte seg på face. Jeg vet jo han ruser seg inimellom. Narkotika er vel strengt tatt forbudt? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Han har laget en snap til, når han enkelt kan slette meg eller bare lavær å svare meg men svare de andre? Da må isåfall han ha tenkt at jeg kan se scoren hans gå opp. Hvorfor skulle han bry seg om at jeg så det? Nei det hørtes merkelig ut. 

Scoren har stått på sted hvil siden søndag. Dagen etter jeg var der. Ifølge Ai er jeg ikke slettet, men at han kan ha deaktivert den. 

Han har ikke laget den til ære for deg, nei. Han har hatt den hele tida. Nå er kona/dama hjemme og han bruker den ikke. Du har spurt AI?? Hvor desperat er du egentlig? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Du er jo like hekta. Det er ikke normalt å sjekke snapscore. Hva så om han hadde sendt snap til andre? Hadde verden falt i grus da?

Anonymkode: 2d05e...ab2

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Fordi ham deaktiverte seg på face. Jeg vet jo han ruser seg inimellom. Narkotika er vel strengt tatt forbudt? 

Det er rimelig drøye antagelser du kommer med. I hovedinnlegget skrev du at du tror han ruser seg, nå sier du at du vet at han ruser seg og tror han er i varetekt fordi han har deaktiviert seg på fb.......

Skrevet

Hvis han bare trenger å mase nok om at du skal komme, og så tar du bussen tidlig om morgenen, hver gang han vil ha seg litt, så har han en veldig god deal. Du er jo bare den eneste han klarer å overtale når han er klar etter en kveld på byen, så du er ikke mer enn det. Altså bare et enkelt ligg når alle andre sier nei

Anonymkode: b8919...64a

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Det er rimelig drøye antagelser du kommer med. I hovedinnlegget skrev du at du tror han ruser seg, nå sier du at du vet at han ruser seg og tror han er i varetekt fordi han har deaktiviert seg på fb.......

Ja men alt har jo blitt stille. Venninna mi lurte på om han levde i det hele tatt. Normalt sett ville han brukt snappen. Han lever jo og sitter mest sannsynlig ikke inne. Man begynner bare å lure. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Han har ikke laget den til ære for deg, nei. Han har hatt den hele tida. Nå er kona/dama hjemme og han bruker den ikke. Du har spurt AI?? Hvor desperat er du egentlig? 

Hadde det vært ei venninne, hadde jeg tenkt det samme. Nei han snapper ikke siden tallene står stille. Venninna mi googlet ja 

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Hvis han bare trenger å mase nok om at du skal komme, og så tar du bussen tidlig om morgenen, hver gang han vil ha seg litt, så har han en veldig god deal. Du er jo bare den eneste han klarer å overtale når han er klar etter en kveld på byen, så du er ikke mer enn det. Altså bare et enkelt ligg når alle andre sier nei

Jeg vet, jeg var dum og naiv, samme syntes nok han også at jeg var. Lært av mine feil. Syntes bare det er rart å tie still ghoste meg etter en så fin dag, kjøpte mat til oss og vartet han opp. Hans problem, å nå håper jeg han får lært si lekse at det uansett ikke er greit å behandle mennesker slik. Kommunikasjon, si ifra uansett på godt og vondt - hadde jeg satt pris på 😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Han har da vel ingen kone/dame 😅

Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Jeg vet, jeg var dum og naiv, samme syntes nok han også at jeg var. Lært av mine feil. Syntes bare det er rart å tie still ghoste meg etter en så fin dag, kjøpte mat til oss og vartet han opp. Hans problem, å nå håper jeg han får lært si lekse at det uansett ikke er greit å behandle mennesker slik. Kommunikasjon, si ifra uansett på godt og vondt - hadde jeg satt pris på 😊

Nettopp! Du gjør alt for han den dagen han ber deg om det. Når han sier «hopp» spør du «hvor høyt?» de fleste menn ønsker seg ikke en sånn dame for noe annet enn et ligg her og der. Selvsagt gjester ha deg etterpå. Du tror det er mye mer der enn det han vet, og da er det enkleste å ghoste

Skrevet

Han har da vel ingen kone/dame 😅

Hva vet du om det?

Skrevet

Hvorfor i helvette bruker du energi på han ?? 

Anonymkode: e40d8...407

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Hva vet du om det?

Fordi han aldri hadde turt å tatt meg med hjem så ofte. Er veldig ungkars møblert, ingen antydning til dame der. Han har sendt meg oppdate tilslutt men jeg har ikke svart

Skrevet

Fordi han aldri hadde turt å tatt meg med hjem så ofte. Er veldig ungkars møblert, ingen antydning til dame der. Han har sendt meg oppdate tilslutt men jeg har ikke svart

Var veldig ungkarsmøblert i leiligheten til mannen min da jeg møtte han og. Lenge etter vi ble kjærester. Var ikke antydning til meg der heller… 

Du er hekta. Du kommer ikke til å bli ferdig med denne mannen før lenge 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...