Anonym bruker Skrevet 24. mars #1 Skrevet 24. mars Den døde helt ut den andre tråden. Men vi var enige om å være kosevenner. Jeg tror han ruser seg på narkotika uten å si det til meg. Lørdag morgen kl 06 spurte han om jeg kom ut til han, da hadde han vært ute kvelden før og hadde nettopp kommet hjem. Jeg sa dette var veldig tidlig og at jeg ikke kunne før senere isåfall. Hele tiden maste han "kom , kom" og jeg kom selv med en times buss tur. Han kunne nemlig ikke hente meg fordi han var sliten, han kunne heller ikke hente meg 5min unna der han alltid hentet meg. Han var ekstremt kåt og veldig på og vi var med hverandre 3-4 timer før han kunne kjøre meg ned. Etter dette deaktiverte han facebook og har kun svart en gang på snap. Nå etter de 4 siste jeg har sendt siden søndag er ikke åpnet og snapscoren hans ligger på samme tall. Han er aktiv på messenger, så va skjer? Vi hadde det veldig fint, bare merkelig han deaktiverte rett etter jeg hadde vært hos han og nå ikke åpner snap? Vi er ikke kjærester men likevel litt kjipt gjort? Hva er hensikten, forstår ikke. Anonymkode: eeda4...96d
Anonym bruker Skrevet 24. mars #2 Skrevet 24. mars Du må faktisk bare slutte! Du har fått så mange svar, men du tar ikke til deg en dritt.  Greia er at han var kåt, du kom og ga han det han ville ha, og nå trenger han deg ikke mer.  Du er voksen, ta ansvar for eget liv og egne handlinger og spar oss for dette tullet!! Anonymkode: 2d05e...ab2
Anonym bruker Skrevet 24. mars #3 Skrevet 24. mars Tråden dør ut fordi du ikke hører Anonymkode: 072f2...7a3
Anonym bruker Skrevet 24. mars #4 Skrevet 24. mars Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Du må faktisk bare slutte! Du har fått så mange svar, men du tar ikke til deg en dritt.  Greia er at han var kåt, du kom og ga han det han ville ha, og nå trenger han deg ikke mer.  Du er voksen, ta ansvar for eget liv og egne handlinger og spar oss for dette tullet!! Anonymkode: 2d05e...ab2 Ja men det er ikke vår første gang. Så han venter bare nå til neste gang han er kåt og sånn fortsetter han? Det rare er det at det er helt greit at han gjør dette. Ja det er kanskje det fordi han var antagelig ruset og nå fått sitt, jeg takket ja og han syntes egentlig jeg er en dust nå. Anonymkode: eeda4...96d
Anonym bruker Skrevet 24. mars #5 Skrevet 24. mars Trådene dine dør ut fordi folk er lei av det samme gnålet i hver eneste tråd. Anonymkode: 4d677...46e
Anonym bruker Skrevet 24. mars #6 Skrevet 24. mars Vem vet, inte jag, vem vet, inte du 🎶 Anonymkode: f23ae...84a
Anonym bruker Skrevet 24. mars #7 Skrevet 24. mars Å deaktivere facebook er vel som oftest en årsak til. Snapscore går ikke opp, det vil si han ikke er på snap akkurat nå. Jeg stusser bare på om det er noe han har gjort ift narkotika? Han kunne ikke hente meg, virket ganske høy og hadde veldig høy puls. Det er et nytt spm her. Ingen vits i å svare på det dere tidligere har svart. Anonymkode: eeda4...96d
Anonym bruker Skrevet 24. mars #8 Skrevet 24. mars Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Å deaktivere facebook er vel som oftest en årsak til. Snapscore går ikke opp, det vil si han ikke er på snap akkurat nå. Jeg stusser bare på om det er noe han har gjort ift narkotika? Han kunne ikke hente meg, virket ganske høy og hadde veldig høy puls. Det er et nytt spm her. Ingen vits i å svare på det dere tidligere har svart. Anonymkode: eeda4...96d Du tok pulsen på han? Anonymkode: 4d677...46e
Anonym bruker Skrevet 24. mars #9 Skrevet 24. mars Enkelt og greit, snapscore går ikke opp og han har ikke åpnet. Han har ikke slettet meg, så hva vil han med dette? Like før jeg sletter han. Han kunne gjort det så enkelt med å fjerne meg, wholá. Anonymkode: eeda4...96d
Anonym bruker Skrevet 24. mars #10 Skrevet 24. mars Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Du tok pulsen på han? Anonymkode: 4d677...46e Nei men kjenner pumpa på halsen. Var ikke vanskelig å merke. Anonymkode: eeda4...96d
Anonym bruker Skrevet 24. mars #11 Skrevet 24. mars Han venter vel på at han neste gang vil og dermed ikke sletter han meg ikke på snap. Han hadde slettet meg om han ikke ville mer. Bare en merkelig måte å gjøre det på, sette meg på pause. Anonymkode: eeda4...96d
Anonym bruker Skrevet 24. mars #12 Skrevet 24. mars Anonym bruker skrev (53 minutter siden): Han venter vel på at han neste gang vil og dermed ikke sletter han meg ikke på snap. Han hadde slettet meg om han ikke ville mer. Bare en merkelig måte å gjøre det på, sette meg på pause. Anonymkode: eeda4...96d Ikke merkelig i det hele tatt. Alle menn som kun vil ligge gjør det. Jeg hadde en på snap som jeg lå med. Han sletta meg. Etter noen mnd sendte han mld på face jeg har en til jeg kan ligge med når jeg vil. Når JEG vil. Tidligere holdt han på som din. Av og på, av og på. Nå sender han innimellom snapper og spør om vi skal gå tur. Som er lik sex. Og prøver å være søt og si han savner å snakke med meg… nei det gjør du ikke. Forskjellen på deg og mer er at jeg sluttet å vente, sluttet å sjekke, sluttet å få pustestopp når jeg fikk ett varsel på telefonen. Fordi jeg grodde meg litt selvrespekt den dagen du ikke bryr deg, ikke sjekker, ikke lurer… det er den dagen du kan ligge med han uten å spamme ned forumet med usikre tråder Anonymkode: 072f2...7a3
Anonym bruker Skrevet 24. mars #13 Skrevet 24. mars Snapscore? Du skrev at du er snart 40, men høres ut som du/dere er maks 18 Anonymkode: 63421...5d7
Anonym bruker Skrevet 25. mars #14 Skrevet 25. mars Anonym bruker skrev (7 timer siden): Enkelt og greit, snapscore går ikke opp og han har ikke åpnet. Han har ikke slettet meg, så hva vil han med dette? Like før jeg sletter han. Han kunne gjort det så enkelt med å fjerne meg, wholá. Anonymkode: eeda4...96d Han vil ha deg på gress til neste gang han trenger deg. Og om han var ruset er det da ingen her som kan svare på. Anonymkode: 2d05e...ab2
Anonym bruker Skrevet 25. mars #15 Skrevet 25. mars Anonym bruker skrev (6 timer siden): Ikke merkelig i det hele tatt. Alle menn som kun vil ligge gjør det. Jeg hadde en på snap som jeg lå med. Han sletta meg. Etter noen mnd sendte han mld på face jeg har en til jeg kan ligge med når jeg vil. Når JEG vil. Tidligere holdt han på som din. Av og på, av og på. Nå sender han innimellom snapper og spør om vi skal gå tur. Som er lik sex. Og prøver å være søt og si han savner å snakke med meg… nei det gjør du ikke. Forskjellen på deg og mer er at jeg sluttet å vente, sluttet å sjekke, sluttet å få pustestopp når jeg fikk ett varsel på telefonen. Fordi jeg grodde meg litt selvrespekt den dagen du ikke bryr deg, ikke sjekker, ikke lurer… det er den dagen du kan ligge med han uten å spamme ned forumet med usikre tråder Anonymkode: 072f2...7a3 Ok! Jeg har bestemt meg, jeg skal virkelig skjerpe meg. Stoppe å tenke på denne mannen som kun vil én ting. Han vil ikke i forhold med meg og det vet jeg så inderlig godt. Jeg burde ikke sjekke snap score for å se om han er aktiv, den står bom stille så tror ikke han har slettet meg. Men godt mulig på facebook. Det er en kjip måte og avslutte det på men jeg får tenke at det bare er sånn oh move ON! Anonymkode: eeda4...96d
Anonym bruker Skrevet 25. mars #16 Skrevet 25. mars Anonym bruker skrev (52 minutter siden): Han vil ha deg på gress til neste gang han trenger deg. Og om han var ruset er det da ingen her som kan svare på. Anonymkode: 2d05e...ab2 Ja men det er en sånn avslutning jeg vil ha med å si nei. Angrer på helgen som var, kom ingenting godt ut av det. Dekativere face og stå stille på snap, sammenheng eller ikke. Når snapscore står stille så er man fortsatt venner. Anonymkode: eeda4...96d
Anonym bruker Skrevet 25. mars #17 Skrevet 25. mars Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Ja men det er en sånn avslutning jeg vil ha med å si nei. Angrer på helgen som var, kom ingenting godt ut av det. Dekativere face og stå stille på snap, sammenheng eller ikke. Når snapscore står stille så er man fortsatt venner. Anonymkode: eeda4...96d Jeg skjønner ikke hva snapscore har noe med saken å gjøre. Dere er ikke venner, han bruker deg for sex og bryr seg ikke om deg på noen annen måte.  Om du vil oppføre deg voksent så ringer du han og avslutter hele denne greia. Men det kommer du neppe til å gjøre. Anonymkode: 2d05e...ab2
Anonym bruker Skrevet 25. mars #18 Skrevet 25. mars Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg skjønner ikke hva snapscore har noe med saken å gjøre. Dere er ikke venner, han bruker deg for sex og bryr seg ikke om deg på noen annen måte.  Om du vil oppføre deg voksent så ringer du han og avslutter hele denne greia. Men det kommer du neppe til å gjøre. Anonymkode: 2d05e...ab2 Ingen endring i snapscore kan bety at han enten ikke er aktiv på snap - og dermed ikke har sett snap, eller at han i alle fall ikke snapper med andre ( selv om han kan chatte i vei uten å sende bilder uten at det påvirker score). Når man er hekta på en person som ignorerer kan man følge med på bevegelser på sosiale medier for å oppleve en viss form for kontroll Til HI Jeg har vært der du er - om enn i en litt mer nedtonet grad.  Skjønner den vonde følelsen, og hvor desperat man kan bli når man blir ignorert, ghostet.. det er den verste følelsen. Og når personen kommer tilbake med ujevne mellomrom kan kan utvikle et hekt. Les hva Sissel Gran sier om dette, hun har blant annet boken Hekta. Du er åpenbart i et hekt Den mest sindige person kan bli helt ute av balanse av en slik opplevelse - fordi man ikke får noe forklaring og derfor ikke klarer å kutte båndet. I mitt tilfelle jobber jeg fortsatt med å ikke sjekke, slutte å bry meg, bygger opp et forsvar til neste gang han kommer med gode ord. Det viktigste er at jeg har innsett at et menneske som ignorerer, ghoster, spiller på følelser - det er ikke et menneske som er verd min tid.  Og du… om han ruser seg bør du uansett løpe motsatt vei.. Anonymkode: 9fec8...d99
Anonym bruker Skrevet 25. mars #19 Skrevet 25. mars Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Ingen endring i snapscore kan bety at han enten ikke er aktiv på snap - og dermed ikke har sett snap, eller at han i alle fall ikke snapper med andre ( selv om han kan chatte i vei uten å sende bilder uten at det påvirker score). Når man er hekta på en person som ignorerer kan man følge med på bevegelser på sosiale medier for å oppleve en viss form for kontroll Til HI Jeg har vært der du er - om enn i en litt mer nedtonet grad.  Skjønner den vonde følelsen, og hvor desperat man kan bli når man blir ignorert, ghostet.. det er den verste følelsen. Og når personen kommer tilbake med ujevne mellomrom kan kan utvikle et hekt. Les hva Sissel Gran sier om dette, hun har blant annet boken Hekta. Du er åpenbart i et hekt Den mest sindige person kan bli helt ute av balanse av en slik opplevelse - fordi man ikke får noe forklaring og derfor ikke klarer å kutte båndet. I mitt tilfelle jobber jeg fortsatt med å ikke sjekke, slutte å bry meg, bygger opp et forsvar til neste gang han kommer med gode ord. Det viktigste er at jeg har innsett at et menneske som ignorerer, ghoster, spiller på følelser - det er ikke et menneske som er verd min tid.  Og du… om han ruser seg bør du uansett løpe motsatt vei.. Anonymkode: 9fec8...d99 Det er dette jeg trengte å høre, ikke at jeg er gal og helt dum i hodet. Jeg vet dette kan skje oppegående folk, å helt sikkert spesielt de som er ekstra sårbare og utsettes for slike ting. Mulig barndommen er årsaken her, jeg vet ikke. Ja, jeg er hektet. Hater å innrømme det, men jeg er det. Og dette på en fyr som er yngre enn meg. Av en grunn hjelper det å se at snapscoren ikke ha endret seg, en viss form for kontroll ja. Så vil jeg gjerne vite om han gjør dette bevisst for å sette griller i hodet på meg. Jeg visste jo det ikke ble oss, men jeg vil kalle det ghosting når han har gjort meg glad i ca 3 uker, snappet hver eneste dag. For så be meg bort, koser oss i flere timer, så er det helt stille. Helt stille! Jeg er ikke ute etter å ha kontakt med han hvis han skal endre væremåte hele tiden. Jeg går jo nå å tenke «sa jeg noe galt? Kanskje jeg aldri skulle spurt han om det». Håper han tar kontakt så jeg kan avslutte det på riktig måte. Høres helt bananas ut men føler det blir større respekt og mulig han kan gå litt i seg selv også. Anonymkode: eeda4...96d
Anonym bruker Skrevet 25. mars #20 Skrevet 25. mars Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg skjønner ikke hva snapscore har noe med saken å gjøre. Dere er ikke venner, han bruker deg for sex og bryr seg ikke om deg på noen annen måte.  Om du vil oppføre deg voksent så ringer du han og avslutter hele denne greia. Men det kommer du neppe til å gjøre. Anonymkode: 2d05e...ab2 Han ble nesten sur ei gang jeg ringte, så det gjør jeg aldri igjen. «hvorfor ringer du?!» sa han. Det vi føles som jeg er krakilsk etter han, noe jeg skal prøve å ikke vise for han. Anonymkode: eeda4...96d
Anonym bruker Skrevet 25. mars #21 Skrevet 25. mars Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Det er dette jeg trengte å høre, ikke at jeg er gal og helt dum i hodet. Jeg vet dette kan skje oppegående folk, å helt sikkert spesielt de som er ekstra sårbare og utsettes for slike ting. Mulig barndommen er årsaken her, jeg vet ikke. Ja, jeg er hektet. Hater å innrømme det, men jeg er det. Og dette på en fyr som er yngre enn meg. Av en grunn hjelper det å se at snapscoren ikke ha endret seg, en viss form for kontroll ja. Så vil jeg gjerne vite om han gjør dette bevisst for å sette griller i hodet på meg. Jeg visste jo det ikke ble oss, men jeg vil kalle det ghosting når han har gjort meg glad i ca 3 uker, snappet hver eneste dag. For så be meg bort, koser oss i flere timer, så er det helt stille. Helt stille! Jeg er ikke ute etter å ha kontakt med han hvis han skal endre væremåte hele tiden. Jeg går jo nå å tenke «sa jeg noe galt? Kanskje jeg aldri skulle spurt han om det». Håper han tar kontakt så jeg kan avslutte det på riktig måte. Høres helt bananas ut men føler det blir større respekt og mulig han kan gå litt i seg selv også. Anonymkode: eeda4...96d Det er det enkelte ikke skjønner - at det ikke hjelper å kalle folk dum. Og det er naivt å tro at man ikke kan havne der selv. Jeg hadde aldri i min villeste fantasi trodd det skulle skje meg, men så møtte jeg feil person på feil tid i livet. Folk som kjenner meg ville fått sjokk om de visste det, men dette snakker jeg ikke med noen om. Grunnen til at du får litt avvisende svar er kanskje fordi du har laget flere tråder og folk som har forsøkt å gi råd tidligere ikke føler at de når frem. Men så er det jo slik et hekt fungerer da.. man kverner og kverner, leter hos seg selv for å finne svar på hva som er galt ( når svaret egentlig er at den man er hekta på er dysfunksjonell). Og man må få det ut et sted. Tipper på at du ikke snakker med noen om dette, eller i alle fall få personer? Jeg har ikke lest de tidligere svarene du har fått, men det er helt sikkert noen kloke innlegg du kan ta med deg. Og søk på nett om ghosting, det er endel videoer om dette temaet som kommer til å beskrive akkurat det du står i. Anonymkode: 9fec8...d99
Anonym bruker Skrevet 25. mars #22 Skrevet 25. mars Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Det er det enkelte ikke skjønner - at det ikke hjelper å kalle folk dum. Og det er naivt å tro at man ikke kan havne der selv. Jeg hadde aldri i min villeste fantasi trodd det skulle skje meg, men så møtte jeg feil person på feil tid i livet. Folk som kjenner meg ville fått sjokk om de visste det, men dette snakker jeg ikke med noen om. Grunnen til at du får litt avvisende svar er kanskje fordi du har laget flere tråder og folk som har forsøkt å gi råd tidligere ikke føler at de når frem. Men så er det jo slik et hekt fungerer da.. man kverner og kverner, leter hos seg selv for å finne svar på hva som er galt ( når svaret egentlig er at den man er hekta på er dysfunksjonell). Og man må få det ut et sted. Tipper på at du ikke snakker med noen om dette, eller i alle fall få personer? Jeg har ikke lest de tidligere svarene du har fått, men det er helt sikkert noen kloke innlegg du kan ta med deg. Og søk på nett om ghosting, det er endel videoer om dette temaet som kommer til å beskrive akkurat det du står i. Anonymkode: 9fec8...d99 Ja ikke sant, skjønner du vil holde det skjult. Jeg hadde sikkert gitt samme råd selv, men den som er vet den vet den følelsen. Følelsen av å vil få svar. Tror du han gjør dette bevisst? Han må vel tenke at jeg lurer på hvrfor han ikke åpner, klart han gjør det. Jeg har sagt det til to venninner. De er både litt oppgitt men syntes jeg fortjener så mye bedre. Mulig meg og deg er litt like på dette området, naive som fy men du har lært. Anonymkode: eeda4...96d
Anonym bruker Skrevet 25. mars #23 Skrevet 25. mars Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Ja ikke sant, skjønner du vil holde det skjult. Jeg hadde sikkert gitt samme råd selv, men den som er vet den vet den følelsen. Følelsen av å vil få svar. Tror du han gjør dette bevisst? Han må vel tenke at jeg lurer på hvrfor han ikke åpner, klart han gjør det. Jeg har sagt det til to venninner. De er både litt oppgitt men syntes jeg fortjener så mye bedre. Mulig meg og deg er litt like på dette området, naive som fy men du har lært. Anonymkode: eeda4...96d For å være ærlig så tror jeg ikke han bryr seg. Han ignorerer frem til at han har noe å vinne på kontakten igjen. Kutt han ut og ikke godta at han kryper tilbake - det kommer han garantert til å gjøre når du trekker deg unna. Det er sjuk oppførsel. Vil du virkelig investere noe i en sånn fyr? Anonymkode: 9fec8...d99
Anonym bruker Skrevet 25. mars #24 Skrevet 25. mars Anonym bruker skrev (5 timer siden): Han ble nesten sur ei gang jeg ringte, så det gjør jeg aldri igjen. «hvorfor ringer du?!» sa han. Det vi føles som jeg er krakilsk etter han, noe jeg skal prøve å ikke vise for han. Anonymkode: eeda4...96d Da svarer du at du ringer for å avslutte. Rett og slett. Alt trenger ikke være så vanskelig. Anonymkode: 2d05e...ab2
Anonym bruker Skrevet 25. mars #25 Skrevet 25. mars Anonym bruker skrev (5 timer siden): For å være ærlig så tror jeg ikke han bryr seg. Han ignorerer frem til at han har noe å vinne på kontakten igjen. Kutt han ut og ikke godta at han kryper tilbake - det kommer han garantert til å gjøre når du trekker deg unna. Det er sjuk oppførsel. Vil du virkelig investere noe i en sånn fyr? Anonymkode: 9fec8...d99 Ja jeg vet, det er sjuk oppførsel og virker ganske lite gjennomtenkt. Tror han virkelig at jeg tar til takke at han skal tie i ei uke eller 2, for så komme tilbake igjen? Nei vettu hva. Snaptallene står fortsatt stille så jeg tror nesten han har deaktivert snap også som han har gjort med face. Anonymkode: eeda4...96d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå