Anonym bruker Skrevet mandag kl 12:20 #1 Skrevet mandag kl 12:20 Hvordan reagerer deres partner i situasjoner liknende denne: Jeg er lav, han er 16 cm høyere og mann, så når høyere enn meg. Garasjen er på en måte "hans" sted, eneste stedet han gjør noe uten å bli bedt om det, likevel så rotete der at vi aldri har hatt bil inne i garasjen. Han har en tendens til å henge ting i taket der inne, siden gulvet er fult, og da er det alltid barnas ting som henges opp. Det vil si at de ikke får tak i det uten hjelp. Og jeg sliter også med å nå. Feks kan det henge 4 sparkesykler på en stor krok. Jeg når såvidt opp, men for å få ned riktig sykkel må jeg gjerne først ta ned alle, siden de er tredd gjennom hjulene. Det er et slit, og de ramler ned osv. Jeg har spurt om han heller kan henge ting han bruker oppunder taket fordi barna ikke når, og jeg også sliter med å få det ned. Da blir han pottesur. Akkurat som jeg har gått til massivt angrep på ham og klagd på "alt". Det virker som han ikke engang skjønner problemstillingen, for han har ingen problemer med å få det ned, så da må jo problemet ligge hos meg liksom. Han er sjeldent hjemme samtidig med barna, så er jo jeg som må ta de ned. Og han henger de opp igjen... Det som ofte også skjer om jeg tar opp noe sånt, og jeg spør pent og er ikke ufin eller sur eller sint, er at etterpå så gjør han mer av det jeg sa jeg ikke likte på trass på en måte. Så dagen etter jeg tok opp dette hang plutselig min sykkel også på en krok, og den fikk jeg ikke ned selv engang. Dette må da være fryktelig passiv aggressivt, eller er det jeg som overreagerer slik han påstår? Hva ville din partner gjort om jeg spurte om å ikke henge ting opp så vi ikke fikk det ned? Anonymkode: 4ce21...bb1
Anonym bruker Skrevet mandag kl 12:35 #2 Skrevet mandag kl 12:35 For en egoistisk og umoden tulling. Anonymkode: ab658...313
Anonym bruker Skrevet mandag kl 12:35 #3 Skrevet mandag kl 12:35 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Hvordan reagerer deres partner i situasjoner liknende denne: Jeg er lav, han er 16 cm høyere og mann, så når høyere enn meg. Garasjen er på en måte "hans" sted, eneste stedet han gjør noe uten å bli bedt om det, likevel så rotete der at vi aldri har hatt bil inne i garasjen. Han har en tendens til å henge ting i taket der inne, siden gulvet er fult, og da er det alltid barnas ting som henges opp. Det vil si at de ikke får tak i det uten hjelp. Og jeg sliter også med å nå. Feks kan det henge 4 sparkesykler på en stor krok. Jeg når såvidt opp, men for å få ned riktig sykkel må jeg gjerne først ta ned alle, siden de er tredd gjennom hjulene. Det er et slit, og de ramler ned osv. Jeg har spurt om han heller kan henge ting han bruker oppunder taket fordi barna ikke når, og jeg også sliter med å få det ned. Da blir han pottesur. Akkurat som jeg har gått til massivt angrep på ham og klagd på "alt". Det virker som han ikke engang skjønner problemstillingen, for han har ingen problemer med å få det ned, så da må jo problemet ligge hos meg liksom. Han er sjeldent hjemme samtidig med barna, så er jo jeg som må ta de ned. Og han henger de opp igjen... Det som ofte også skjer om jeg tar opp noe sånt, og jeg spør pent og er ikke ufin eller sur eller sint, er at etterpå så gjør han mer av det jeg sa jeg ikke likte på trass på en måte. Så dagen etter jeg tok opp dette hang plutselig min sykkel også på en krok, og den fikk jeg ikke ned selv engang. Dette må da være fryktelig passiv aggressivt, eller er det jeg som overreagerer slik han påstår? Hva ville din partner gjort om jeg spurte om å ikke henge ting opp så vi ikke fikk det ned? Anonymkode: 4ce21...bb1 Og for å svare direkte: han ville selvsagt flyttet det. Anonymkode: ab658...313
Anonym bruker Skrevet mandag kl 13:35 #4 Skrevet mandag kl 13:35 Normale menn med godt forhold til sin partner, svarer så klart ikke sånn. Ville lest The Empowered Wife om jeg var deg, det høres ut som et klassisk Laura Doyle-ekteskap. Anonymkode: 24f78...85e
Anonym bruker Skrevet mandag kl 13:50 #5 Skrevet mandag kl 13:50 Mannen min har noen klask-meg-i-hodet øyeblikk han også, som forrige dagen som han klagde på at det var så fullt og rotete i gangen. Vi andre har kanskje to jakker og to par sko hver, mens han har fem jakker, ti par sko og tre turbukser i gangen. Hadde han lagt alt sitt i skapet eller i kjelleren Hadde det blitt ryddig 😅 Men mannen min er omsorgsfull og snill, mens det høres ut som mannen din er slem? Mannen ville aldri hengt opp barnas sparkesykler i det hele tatt, han ville plassert de lett tilgjengelig ved porten så det bare hadde vært å åpne døra til garasjen så kunne de tatt dem selv. Anonymkode: 9b3e5...be0
Anonym bruker Skrevet mandag kl 15:59 #6 Skrevet mandag kl 15:59 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Mannen min har noen klask-meg-i-hodet øyeblikk han også, som forrige dagen som han klagde på at det var så fullt og rotete i gangen. Vi andre har kanskje to jakker og to par sko hver, mens han har fem jakker, ti par sko og tre turbukser i gangen. Hadde han lagt alt sitt i skapet eller i kjelleren Hadde det blitt ryddig 😅 Men mannen min er omsorgsfull og snill, mens det høres ut som mannen din er slem? Mannen ville aldri hengt opp barnas sparkesykler i det hele tatt, han ville plassert de lett tilgjengelig ved porten så det bare hadde vært å åpne døra til garasjen så kunne de tatt dem selv. Anonymkode: 9b3e5...be0 Ja, akkurat det der gjør han også. Klager over rot, som viser seg å være hans. Nei, begynner å kjenne på at han ikke er så snill, og tar lite hensyn. Men hver gang jeg sier fra får jeg passet mitt påskrevet som ytterst vanskelig å leve med. Men kanskje det er han som er vanskelig. Han gjorde om i kjøkkenskap også, satte alt jeg bruker daglig øverst, det var ting han ikke bruker så ofte, for de var i veien for det han brukte. Han når opp, jeg må hente krakk for å få tak i tingene mine på øverste hylle, men da var jeg utakknemlig for at han hadde ryddet i skapet. Det trengte ikke å ryddes heller... Anonymkode: 4ce21...bb1
Anonym bruker Skrevet mandag kl 19:41 #7 Skrevet mandag kl 19:41 Høres ut som du må bli litt tydeligere. Evt få barna til å spørre han om å hente hver gang. Kanskje han tar hintet. Kjenner meg litt igjen, da mannen min kan også noen ganger være tverr. Bare svar tydelig Anonymkode: d9383...4e5
Anonym bruker Skrevet mandag kl 22:18 #8 Skrevet mandag kl 22:18 Høres ikke greit ut i det hele tatt. Kan du ikke finne deg en stige og ta det ned? Si at tingene til barna skal stå på gulvet. Mannen min hadde aldri gjort dette. Han er mann, ikke alt han skjønner haha, han kan surre litt, men spør jeg/ sier ifra, gjør han det. Og han er enig, han bare ikke så det . Ikke greit av mannen din. Veldig spesielt egentlig. Og du, du skal ikke si at det er deg det er noe galt med, for det er det ikke. Anonymkode: 63e11...ebf
Daquiry Skrevet mandag kl 23:34 #9 Skrevet mandag kl 23:34 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Hvordan reagerer deres partner i situasjoner liknende denne: Jeg er lav, han er 16 cm høyere og mann, så når høyere enn meg. Garasjen er på en måte "hans" sted, eneste stedet han gjør noe uten å bli bedt om det, likevel så rotete der at vi aldri har hatt bil inne i garasjen. Han har en tendens til å henge ting i taket der inne, siden gulvet er fult, og da er det alltid barnas ting som henges opp. Det vil si at de ikke får tak i det uten hjelp. Og jeg sliter også med å nå. Feks kan det henge 4 sparkesykler på en stor krok. Jeg når såvidt opp, men for å få ned riktig sykkel må jeg gjerne først ta ned alle, siden de er tredd gjennom hjulene. Det er et slit, og de ramler ned osv. Jeg har spurt om han heller kan henge ting han bruker oppunder taket fordi barna ikke når, og jeg også sliter med å få det ned. Da blir han pottesur. Akkurat som jeg har gått til massivt angrep på ham og klagd på "alt". Det virker som han ikke engang skjønner problemstillingen, for han har ingen problemer med å få det ned, så da må jo problemet ligge hos meg liksom. Han er sjeldent hjemme samtidig med barna, så er jo jeg som må ta de ned. Og han henger de opp igjen... Det som ofte også skjer om jeg tar opp noe sånt, og jeg spør pent og er ikke ufin eller sur eller sint, er at etterpå så gjør han mer av det jeg sa jeg ikke likte på trass på en måte. Så dagen etter jeg tok opp dette hang plutselig min sykkel også på en krok, og den fikk jeg ikke ned selv engang. Dette må da være fryktelig passiv aggressivt, eller er det jeg som overreagerer slik han påstår? Hva ville din partner gjort om jeg spurte om å ikke henge ting opp så vi ikke fikk det ned? Anonymkode: 4ce21...bb1 Min mann hadde umiddelbart hengt opp tingene slik at jeg rakk dem. Uten å blunke en gang. Din mann er barnslig og rett og slett teit.
Anonym bruker Skrevet 22 timer siden #10 Skrevet 22 timer siden Anonym bruker skrev (9 timer siden): Høres ikke greit ut i det hele tatt. Kan du ikke finne deg en stige og ta det ned? Si at tingene til barna skal stå på gulvet. Mannen min hadde aldri gjort dette. Han er mann, ikke alt han skjønner haha, han kan surre litt, men spør jeg/ sier ifra, gjør han det. Og han er enig, han bare ikke så det . Ikke greit av mannen din. Veldig spesielt egentlig. Og du, du skal ikke si at det er deg det er noe galt med, for det er det ikke. Anonymkode: 63e11...ebf Hmm.. tok det opp igjen, for nå var alt oppunder taket igjen. Fikk beskjed om at vi ikke alltid bare kan ta hensyn til meg og mine behov, at han har rett til å bli hørt også. Så da skal vi tydeligvis tilpasse oss hans høyde og ikke min, i hans hode. Han ser bare ikke problemet, for som han sier, han når, og da er dette mitt problem og ikke hans. Så jeg må tilpasse meg. Holdt på å si skal jeg vokse 15 cm da eller? Argumentet hans er at siden jeg er så lav må jeg bare venne meg til å bruke gardintrapp, han kan ikke tilpasse alt til min høyde... Barnas behov bare ignorerte han, de teller liksom ikke. Men nytter ikke, han blir bare så sur og holder lang monolog som gjør at jeg føler meg så egoistisk og vanskelig. Nå sitter jeg og føler at jeg faktisk er vanskelig siden jeg ikke bare kan bruke gardintrapp. Men tungvint å måtte bruke gardintrapp overalt hele tiden da. Det er faktisk mulig å oppbevare andre ting i høyden. Anonymkode: 4ce21...bb1
Anonym bruker Skrevet 22 timer siden #11 Skrevet 22 timer siden Mannen din forstår ikke hvordan oppbevaring skal fungere. Ting som er i daglig bruk skal kunne nås av de som bruker dem. Ting som sjelden er i bruk kan stå øverst og innerst. Gode oppbevaringsløsninger gir mindre rot og færre frustrasjoner i hverdagen. Jeg er 24 cm kortere enn kjæresten min, jeg er også lavere enn begge barna mine. Jeg har selvfølgelig gardintrapp lett tilgjengelig, men ting som jeg bruker ofte står i riktig høyde for meg. Mannen din er barnslig og umoden. Har han andre gode egenskaper? Jeg anbefaler parterapi. Denne konflikten handler vel egentlig ikke om rot i garasjen? Anonymkode: 77157...5ec
Mostly Harmless Skrevet 22 timer siden #12 Skrevet 22 timer siden Vi har stor høydeforskjell, og alle øverste hyller og kroker er automatisk hans. Jeg tar gjerne de nederste hyllene som han synes det er tungt å få oversikt i, og barnas ting oppbevares slik at de er mest mulig selvhjulpne. Føler dette er rimelig rasjonelt og tilpasset alle parter? Hva er argumentet hans for at det er best for ham at barnas sykler henger høyt? Siden han synes det å ha dem tilgjengelig for ungene er urimelig tilpasning, må det jo gå ut over ham på et eller annet vis? Høres jo ut som han bare er vrang, for hadde barnas sykler blitt oppbevart et sted de kunne sette dem på plass selv, hadde det jo spart ham også for arbeid.
Anonym bruker Skrevet 19 timer siden #13 Skrevet 19 timer siden Anonym bruker skrev (3 timer siden): Hmm.. tok det opp igjen, for nå var alt oppunder taket igjen. Fikk beskjed om at vi ikke alltid bare kan ta hensyn til meg og mine behov, at han har rett til å bli hørt også. Så da skal vi tydeligvis tilpasse oss hans høyde og ikke min, i hans hode. Han ser bare ikke problemet, for som han sier, han når, og da er dette mitt problem og ikke hans. Så jeg må tilpasse meg. Holdt på å si skal jeg vokse 15 cm da eller? Argumentet hans er at siden jeg er så lav må jeg bare venne meg til å bruke gardintrapp, han kan ikke tilpasse alt til min høyde... Barnas behov bare ignorerte han, de teller liksom ikke. Men nytter ikke, han blir bare så sur og holder lang monolog som gjør at jeg føler meg så egoistisk og vanskelig. Nå sitter jeg og føler at jeg faktisk er vanskelig siden jeg ikke bare kan bruke gardintrapp. Men tungvint å måtte bruke gardintrapp overalt hele tiden da. Det er faktisk mulig å oppbevare andre ting i høyden. Anonymkode: 4ce21...bb1 Akkurat dette eksempelet handler jo ikke om deg og han, men om at barnas ting skal være lett tilgjengelig for barna. Det skal ikke være sånn at barna kvier seg for å spørre etter sparkesykkelen fordi de vet pappa er på jobb og mamma ikke rekker opp, mener han de heller skal sette seg med ipad'en liksom? Vi skal heie frem all lek, særlig utelek og bruk av kroppen, legge til rette for enkel bruk av alt ungene måtte ønske å leke med der. Så i dette eksempelet hadde jeg bedt han drite i meg og han, det handler om barna. Han må tilrettelegge så barna lett får tak i tingene sine. Om det betyr at hans ting må lenger bak, høyere opp e.l. så er det bare sånn det er, barna har første prioritet, særlig når det kommer til lek ute i frisk luft. Og du er ikke vanskelig, han kan godt mene du er det, men han er jo minst like vanskelig som ikke kan tilrettelegge for deg. Er dette en mann du kunne tenke deg å tilbringe gode og onde dager med? Hva om det virkelig kommer dårlige dager, at du blir syk eller handikappet f.eks, er han en god mann å ha i vanskelige tider? Anonymkode: 9b3e5...be0
Anonym bruker Skrevet 19 timer siden #14 Skrevet 19 timer siden Anonym bruker skrev (3 timer siden): Hmm.. tok det opp igjen, for nå var alt oppunder taket igjen. Fikk beskjed om at vi ikke alltid bare kan ta hensyn til meg og mine behov, at han har rett til å bli hørt også. Så da skal vi tydeligvis tilpasse oss hans høyde og ikke min, i hans hode. Han ser bare ikke problemet, for som han sier, han når, og da er dette mitt problem og ikke hans. Så jeg må tilpasse meg. Holdt på å si skal jeg vokse 15 cm da eller? Argumentet hans er at siden jeg er så lav må jeg bare venne meg til å bruke gardintrapp, han kan ikke tilpasse alt til min høyde... Barnas behov bare ignorerte han, de teller liksom ikke. Men nytter ikke, han blir bare så sur og holder lang monolog som gjør at jeg føler meg så egoistisk og vanskelig. Nå sitter jeg og føler at jeg faktisk er vanskelig siden jeg ikke bare kan bruke gardintrapp. Men tungvint å måtte bruke gardintrapp overalt hele tiden da. Det er faktisk mulig å oppbevare andre ting i høyden. Anonymkode: 4ce21...bb1 Leste du ikke mitt innlegg, HI? Deres forhold høres ut som tatt rett ut av de forholdene som Laura Doyle beskriver. Anonymkode: 24f78...85e
Anonym bruker Skrevet 16 timer siden #15 Skrevet 16 timer siden Anonym bruker skrev (2 timer siden): Leste du ikke mitt innlegg, HI? Deres forhold høres ut som tatt rett ut av de forholdene som Laura Doyle beskriver. Anonymkode: 24f78...85e Jeg skjønte ikke helt Doyle, er det sånn hun mener forhold skal være? Men ja, virker litt som det er sånn her ja. Anonymkode: 4ce21...bb1
Anonym bruker Skrevet 16 timer siden #16 Skrevet 16 timer siden Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Jeg skjønte ikke helt Doyle, er det sånn hun mener forhold skal være? Men ja, virker litt som det er sånn her ja. Anonymkode: 4ce21...bb1 Nei, Laura Doyle er en kvinne som levde i et dårlig forhold og var på vei til å skilles. Hun og mannen dro i parterapi, men hadde ingen hjelp av det. Det toppet seg da de var ute og så at parterapeuten klappet til sin egen mann… Men så spurte Laura Doyle kvinner som hadde vært gift lenge, om hva de gjorde for å bevare forholdet. Og de svarene hun fikk, samlet hun sammen og laget seks leveregler ut av. I stor grad handler disse levereglene om å være opptatt av egen lykke. Disse levereglene fulgte hun og transformerte sitt eget ekteskap. I tillegg lærte mange andre kvinner hvordan de kunne gjøre det samme. Snakker da om ekteskap hvor mannen er sur, trassig, oppfører seg bedritent, ikke om voldelige forhold. Og det ekteskapet som beskrives her, passer midt i blinken. Det høres ut som mannen bærer nag til deg, og at bare blir mer og mer sint for hver gang du spør eller maser. Jeg er ikke i tvil om at dette er en mann som GJERNE ville ha hjulpet deg, dersom han hadde følt at han var til hjelp og at du satte pris på han. Mest sannsynlig var han ikke sånn i starten. Noe har skjært seg på veien. Igjen, jeg kan bare anbefale deg å lese hennes bøker om de seks reglene. Det finnes mye om det på nettet også, men det beste er å lese boken. Anonymkode: 24f78...85e
Anonym bruker Skrevet 16 timer siden #17 Skrevet 16 timer siden Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det høres ut som mannen bærer nag til deg, og at bare blir mer og mer sint for hver gang du spør eller maser. For å utdype dette; Det høres ut som om han gjør som han gjør for å irritere deg. Det høres ikke ut som han gjør det tilfeldig eller fordi han er dum, men at han gjør det fordi han er sint. Jo mer du maser, jo verre vil det nok bli. Måten han svarer at «vi kan ikke alltid ta hensyn til deg» tyder på at han er svært sint på deg, og det han gjør er hans måte å være sint på. Anonymkode: 24f78...85e
Anonym bruker Skrevet 15 timer siden #18 Skrevet 15 timer siden Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Nei, Laura Doyle er en kvinne som levde i et dårlig forhold og var på vei til å skilles. Hun og mannen dro i parterapi, men hadde ingen hjelp av det. Det toppet seg da de var ute og så at parterapeuten klappet til sin egen mann… Men så spurte Laura Doyle kvinner som hadde vært gift lenge, om hva de gjorde for å bevare forholdet. Og de svarene hun fikk, samlet hun sammen og laget seks leveregler ut av. I stor grad handler disse levereglene om å være opptatt av egen lykke. Disse levereglene fulgte hun og transformerte sitt eget ekteskap. I tillegg lærte mange andre kvinner hvordan de kunne gjøre det samme. Snakker da om ekteskap hvor mannen er sur, trassig, oppfører seg bedritent, ikke om voldelige forhold. Og det ekteskapet som beskrives her, passer midt i blinken. Det høres ut som mannen bærer nag til deg, og at bare blir mer og mer sint for hver gang du spør eller maser. Jeg er ikke i tvil om at dette er en mann som GJERNE ville ha hjulpet deg, dersom han hadde følt at han var til hjelp og at du satte pris på han. Mest sannsynlig var han ikke sånn i starten. Noe har skjært seg på veien. Igjen, jeg kan bare anbefale deg å lese hennes bøker om de seks reglene. Det finnes mye om det på nettet også, men det beste er å lese boken. Anonymkode: 24f78...85e Tror ikke han gjerne hjelper nei. Hvordan kan du tro set når alt jrg har beskrevet er at han motarbeider meg? Da ville han jo hørt på det jeg hadde å si også? Det lille jeg leste om Doyle, så direkte motbydelig ut, at man skal tilpasse seg å kue seg og la den o store mannen få ha tronen sin i fred. Og det som har skjært seg er at jeg har gjort noe feil antar jeg? Ser ut som alt er kvinnens feil for denne Doyle (ikke lest boken, bare litt om den på nett). Anonymkode: 4ce21...bb1
Anonym bruker Skrevet 15 timer siden #19 Skrevet 15 timer siden Anonym bruker skrev (24 minutter siden): For å utdype dette; Det høres ut som om han gjør som han gjør for å irritere deg. Det høres ikke ut som han gjør det tilfeldig eller fordi han er dum, men at han gjør det fordi han er sint. Jo mer du maser, jo verre vil det nok bli. Måten han svarer at «vi kan ikke alltid ta hensyn til deg» tyder på at han er svært sint på deg, og det han gjør er hans måte å være sint på. Anonymkode: 24f78...85e Det er sånn det føles også, men han har jo ord og kan bruke dem på en mer konstruktiv måte. Han er jo tydeligvis ekstremt emosjonelt umoden, jeg orker ikke leve slik stort lenger. Hvorfor tenkee du han er sint på meg og skal straffemerket da? Fordi han blir bedt om å bidra og delta i familien? Han har aldri likt gjøre ting han ikke synes er gøy eller velger selv, men det må man jo i en familie. Anonymkode: 4ce21...bb1
Anonym bruker Skrevet 15 timer siden #20 Skrevet 15 timer siden Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Det er sånn det føles også, men han har jo ord og kan bruke dem på en mer konstruktiv måte. Han er jo tydeligvis ekstremt emosjonelt umoden, jeg orker ikke leve slik stort lenger. Hvorfor tenkee du han er sint på meg og skal straffemerket da? Fordi han blir bedt om å bidra og delta i familien? Han har aldri likt gjøre ting han ikke synes er gøy eller velger selv, men det må man jo i en familie. Anonymkode: 4ce21...bb1 Igjen, jeg har anbefalt deg en bok og kan bare anbefale den videre. Men du viser jo her at du - i stedet for å ta det jeg sier opp på en konstruktiv måte - velger å forkaste det eller krangle på det. Det at du gjør det, sier i seg selv mye om hvordan du fungerer i en relasjon. Man forstår liksom hvor mannen din kommer fra, når du velger å krangle på ALT, og ikke én eneste gang komme med noe positivt eller takk. Anonymkode: 24f78...85e
Anonym bruker Skrevet 15 timer siden #21 Skrevet 15 timer siden Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Tror ikke han gjerne hjelper nei. Hvordan kan du tro set når alt jrg har beskrevet er at han motarbeider meg? Da ville han jo hørt på det jeg hadde å si også? Det lille jeg leste om Doyle, så direkte motbydelig ut, at man skal tilpasse seg å kue seg og la den o store mannen få ha tronen sin i fred. Og det som har skjært seg er at jeg har gjort noe feil antar jeg? Ser ut som alt er kvinnens feil for denne Doyle (ikke lest boken, bare litt om den på nett). Anonymkode: 4ce21...bb1 Du høres jo ut som trollet i veggen for å si det mildt. Anonymkode: 24f78...85e
Anonym bruker Skrevet 14 timer siden #22 Skrevet 14 timer siden Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Igjen, jeg har anbefalt deg en bok og kan bare anbefale den videre. Men du viser jo her at du - i stedet for å ta det jeg sier opp på en konstruktiv måte - velger å forkaste det eller krangle på det. Det at du gjør det, sier i seg selv mye om hvordan du fungerer i en relasjon. Man forstår liksom hvor mannen din kommer fra, når du velger å krangle på ALT, og ikke én eneste gang komme med noe positivt eller takk. Anonymkode: 24f78...85e Hæ? Krangle på alt? Jeg spør deg som kan teorien hva den sier, for det lille jeg leste så ikke bra ut, det så litt sånn kvinner må være tilgjengelig for menn, tilpasse seg å gjøre all jobben, slik at mannen kan få være mann og trives? Det er mulig det er feil tolkning. Men er det slik, er ikke det veien å gå med en slik mann jeg har, da vil jeg jo ha det mye bedre alene. Anonymkode: 4ce21...bb1
Anonym bruker Skrevet 14 timer siden #23 Skrevet 14 timer siden Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Du høres jo ut som trollet i veggen for å si det mildt. Anonymkode: 24f78...85e Ok, du er der ja, det ante meg. Anonymkode: 4ce21...bb1
Anonym bruker Skrevet 12 timer siden #24 Skrevet 12 timer siden Min er skremmende lik din HI. Jeg er 100% ferdig med han, og lever bare i samme hus for å få kabalen til å gå opp. Jeg er overhodet ikke interessert i å prøve å endre hverken han, meg eller forholdet vårt lenger. Vi har vært i terapi, men han vil ikke gjøre en innsats for at det skal bli bedre, så hvorfor skal det være mitt ansvar? Han kan synes jeg er så mye drittkjerring han bare vil, og han kan flytte om han ønsker. Nå bare ordner jeg hverdagen slik det passer meg og lever mitt eget liv. Han kan sitte der som viggo venneløs uten stemmerett. Anonymkode: 562a3...022
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå